پایان موقت سریال «گاندو» در قسمت سیزدهم/ ادامه پخش پس از انتخابات
مجتبی امینی تهیه کننده سریال «گاندو» به ارائه توضیحاتی درباره نحوه پخش فصل دوم این سریال با پایان تعطیلات نوروزی پرداخت.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
دلمون خوش بود که صدا و سیما کمی جرأت پیدا کرده تا نه آخرش زیر بار فشار بنفش رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
سلام شب بخیر خداقوت
والا ما شنیدیم دولت توقیف کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
الاخره فصل دوم گاندو به پایان رسید. این سریال به طور موفقیت آمیز و هنرمندانه ای به برخی از مهمترین مسائل جاری کشور وارد شد و توانست جمع بسیار زیادی از مردم را با خود همراه کند و باید به این عزیزان خدا قوت گفت.
در اینکه در این دولت، پدیده ی نفوذ به کرات اتفاق افتاده شک نداریم و بی تردید نقطه ی سیاه بزرگی در کارنامه دولت است اما این که لکه ی سیاه را آنقدر بزرگ بکنند که کل عملکرد وزارت خارجه را بپوشاند و به مردم چنین القا شود که وزارت خارجه، جاسوس خانه ای بیش نیست هم غلط است. در این فیلم غیر از همسر آقا محمد بقیه ی شخصیتهای وزارت خارجه منفی تصویر شده اند. به نظر میرسد با حق و نیز مصلحت سازگار نیست.
شاید بهتر بود در کنار منعکس کردن نقاط ضعف موجود در دستگاه دیپلماسی (که حقیقتا خسارت افرین بوده)، به برخی نقاط قوت که توسط رهبر انقلاب نیز بیان شده بود (همچون تدین، سختکوشی و ...) در حاشیه اشاره میشد. سازنده اگر میخواست، میتوانست پُرکاری تیم مذاکره کننده را هم نشان دهند. یا تدینشان را هم نشان دهند. کما اینکه همین کار را بارها برای کارمندان دستگاه های امنیتی انجام دادندبه بیانات زیر از رهبر معظم انقلاب دقت فرمایید؛
ارسال نظرات
آخرین اخبار