کجای این خودروسازی در تفکر اقتصاد مقاومتی جای دارد؟
زنگ خطر برای مدیران خودرویی کشور؛
در یکسال گذشته افت در تولید، افزایش قیمت‌ها و تهدید شدن اشتغال در صنعت خودروسازی نشان می دهد که این صنعت عظیم هنوز نتواسته است ...
تعداد نظرات: ۳
بدون نام
-
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
کو گوش شنوا .بابا دلت خوشه .اين خودرو سازها واقعا بي رحم هستند. واردات خودرو را آزاد کنيد
ح ر رياضي
-
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
خودروسازان ما در مقايسه با سازندگان خودرو در هند (سوزوکي ماروتي) 9 برابر نيروي انساني دارند . و تلفات و توقفات ما 20 برابر آنها است.
ما براي اقلام مهم و کليدي مثل انژکتور و سامانه الکترونيکي و بسياري از اقلام و مواد پايين دستي مثل جوانه زا و رزينهاي صمعتي پليمر هاي مهندسي 100% وابسته به خارج هستيم و مقياس مصرف آن مواد توجيه اقتصادي ندارد زيرا به نقطه سر به سر مصرف و توليد نيم رسد. مگر آنکه توليد خودرو ماننند هند و چين چند ده برابر شود.
ما در زمينه مديريت فقط ادا و شکل ساختارهاي مديريتي را درآورده ايم و بي محتوا و تو خالي شکل ظاهري از الگوهاي نوين را اجرا کرده ايم. در اين مورد حاضر به ارائه ده ها مصداق براي اثبات هستم .
يکي از راهکارهاي ما خصوصي سازي واقعي و مشارکت با سازندگان خارجي مي باشد
بدون نام
-
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
من يک نمايندگي بيمه هستم
هر روز با خودرو سرو کار دارم
ديروز يک 405 GLX UF7 (از توليدات جديد ايران خودرو) براي بيمه بدنه مراجعه کرد ولي خيلي از امکانات روز و معمول خودرو را نداشت . پخش ، آچار و انبردست و ... علاوه بر اين دياگ (کامپيوتر ) که يکي از قطعات حساس مي باشد، بدون جعبه محافظ بود و فقط يک کاور پلاستيک روي آن کشيده بودند .
واقعا از داشتن چنين خودرو سازهايي در کشورمان احساس شرمندگي مي کنم.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار