معلمانِ زیر خط فقر، اعتراض نکنند؛ امید به تدبیر داشته باشند!
گزارشی از تجمع صنفی معلمان
برخی از معلمان کشور که معیشت زندگی برایشان با سختی‌های بسیاری مواجه شده است خواستار رسیدگی به اوضاع صنفی خود هستند و می‌خواهند تبعیض میان آنان و کارمندان دولت برداشته شود.
تعداد نظرات: ۱۱۹
مصطفی .و
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
کاملا موافقم واقعا داریم زیر خط فقر زندگی میکنیم کی بداد ما میرسه
معلم ابتدایی شهر قدس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
در تمام شغل ها اضافه کار بیشتر از شغل اصلی و درآمدحساب می شه به غیر از معلمی که مجبورند دوشیفت کارکنن تازه شیفت دوم که اضافه کار می شه نصف حقوق شیفت اول می شه با 6 یا 9 ماه تاخیر می دن . واقعا این حق معلمه که با 40 تا دانش آموز در روز سر می کنه ؟؟
هم باید درس بده هم باید تربیت کنه هم باید جوابگوی والدین باشه و تازه نایی براش نمی مونه بره خونه برای فرزندان خودش مادری کنه
خدایی هیچ بیمه و مزایای درست و حسابی هم نداره .به داد معلم برسید خدا وکیلی این انصافه عدالته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
درمدرسه ای تدریس میکنم با 30تا دانش آموز که هرکدام با فرهنگهای متفاوت بااولیا بیسواد یا کم سواد بیشتر از یک روز کار فیزیکی خسته میشو م حالی برای کار دیگر ندارم حقوقم تا پانزدهم هر برج نمی رسد وقت دارم اما پول انگیزه ندارم اما دوستی دارم در اداره برق 6.7سال سابقه اش ازمن کمتره اما دریافتی دوبرابردریافتی من است حالا قضاوت با شماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
کاملا راس میگی عزیزم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
با سلام و خسته نباشید.عزیزان در جریان باشند که ما قشر فرهنگیان به مطالبات و ........ که حق ماست اعتراضی نکردیم اعتراض اصلی ما پایین بودن حق حقوقمان است که باعث شده وجهه و شان معلم در جامعه به خاطر روی اوردن به شغل های دوم که در شان یه معلم نیست به شدت پایین بیاد.من نمی دانم این دولت و مجلس کی میخواهند بفهمند که توجه به قشر آموزش و پرورش بسیاری از مشکلات کنونی و اینده کشور را حل خواهد کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
بخدا راست میگی منم باشما هم عقیده ام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
به نظرم دو قشر واقعا مظلومند اول کارگران که هرگز صدایی از آنان بر نمی خیزد و دم بر نمی آوردند و با هزار درد خویش میسوزند و می سازند و اکثر آنان هم تحصیل کرده اند و از بد روزگار گرفتار کارگری شده اند و دوم معلمین فرهیخته و زحمتکش و تلاشگر جامعه که شخصا شاهد تحلیل قوای روحی و جسمی برخی از آنان بوده ام که بر اثر فشارهای ناشی از تدریس به چه روزی افتاده اند. از دولت محترم تدبیر و امید که شخصا با رضایت خاطر به ایشان ردی داده ام، عاجزانه خواهشمندم مشکل این دو قشر مظلوم جامعه را مرتفع فرمایند. سال گذشته شب عید ، یکی از کارکنان بانک بیش از سه میلیون تومان عیدی و پاداش گرفته بود ولی معلمان 500 تومان! در برخی ارگانها نگهبان دم در بیش از سه میلیون تومان حقوق ماهیانه دارد ولی معلم... آقای وزیر: مددی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
کار نگهبان شبانه روزیه
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
البته به نظر من سیاست آموزش و پرورشی مملکت ما تنها در پرداختی خود به معلمان اشکال ندارد که در ارائه یک تعریف درست از معلم و همچنین بکارگیری درست معلمان مشکل دارد. با تعریف موجود که معلم صرفا به مراقب بچه‌ها در ساعت درس درآمده است،‌ چه تاثیر تربیتی‌ای میتوان انتظار داشت. رابطه بین معلم و دانش‌آموز در ایران بیش از حد با تکلف و رسمی است و به هیچ‌وجه دربردارنده صمیمیت لازم نیست و این آموزش و تربیت را مشکل‌تر میکند. حالا که چی؟
معلمان در مدل ایده‌آل بایستی حجم تدریس کم و حقوق بالا داشته باشند و تعداد دانش‌آموزان آنها از ۶۰- ۷۰ مورد در یک ترم یا سال بیشتر نشود؛‌ در عوض این معلمان همه تلاش خود را باید صرف تربیت و آموزش درست این ۶۰-۷۰ دانش‌آموز کنند. در این زمینه میتوان به جلسه‌های خصوصی‌تر معلم ...
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
امروز دوشنبه یازدهم اسفند 93 کلیه دبیرستان ها و هنرستان های شهر اصفهان اعتصاب و بسیاری از معلمان جلوی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان تجمع آرام و بدو شعار برگزار کردند.
که متاسفانه امروز هم صدا و سیما ، هیچ خبرنگاری جهت پوشش خبری به محل اعزام نکرد.
تا زمانیکه به معیشت معلمان توجه نشود، کشور پیشرفت نخواهد کرد و جرم و فساد افزایش می یابد.
در همه کشور ها حقوق معلمان بسیار بالاست . فقط در ایران معلمان زیر خط فقر هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
هم کاران اعتصاب و در خو است رسیدگی جای خود و به جاست فکری هم به حال جناحی عمل کردن مدیران کل و مدیران ادارات که با حذف نیروهای مومن و کارآمد روی هتلر را سفید کرده اند و در حال قتل عام فرهنگی هستند بنمایید
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
حقوق یک دختر22ساله تازه استخدام شده دربانک ازحقوق یک معلم فوق لیسانس با30سال سابقه بیشتراست کجای این کارعدالت است؟
ناشناس
-
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
ای عزیز ول کن این حرفارو کی گوش میکنه برو یه شغل دوم پیدا کن اعصاب خودتو خورد نکن ... انکه بجایی نرسد...
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقای وزیر خوابه یا خودشو به خواب زده خواسته معلمان کم بودن حقوق و مزایای آنو عدم رعایت عدالت اجتماعی است معوقه که حق خود معلم تا حالا بی لیاقت بودید که این معوقات را ندادید چرا می خواهی با پرداخت معوقات جریان رو ماست مال کنید
اسدیان راد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
همه معلمان که معوقه ندارند در صد پایینی از معلمان هستند که اضافه تدریس و یا حق الزحمه امتحانات نهایی و از این قبیل چیزها دارند که مانده است و همه معلمان را شامل نمی شود . در ثانی اگر آقای وزیر سر و سامانی به وضعیت پست های اداری و آموزشی بدهد شاید مبلغ قابل توجهی آزاد شود که با آن می توان بخشی از مشکلات را مرتفع ساخت. چه معنی دارد معلمی که در خط مقدم آموزش و پرورش می باشد و اوست که اهداف آموزشی و تربیتی را محقق می سازد دریافتی اش از نیروهای اداری خود آموزش و پرورش و نیز برخی معاونین مدارس که اکثرا در مدارس بیکارند و چایی می خورند و گپ می زنند مانند معاونهای اجرایی, فن آوری ،فنی و مهارتی هنرستان ها، سرپرستان بخش هنرستان ها ،سرپرستان خوابگاه ها و... مبلغی حدود سیصد چهرصد تومانی کمتر باشد .
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
همکارمحترم جنابعالی از احقاق حق حقوق فرهنگیان دفاع کن مگر حقوق یک رئیس یا یک معاون بانک با یک تحویل دار بانک یکی است ؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
نوبخت امروز جواب معلمان داد حقوق بانکی ها را افزایش داد اون هم 800 هزار تومن به اندازه کل حقوق معلم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
چه تدبیری؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
الان 37 ساله به انتظار تدبیررررر...نشستیم ولی انگار دولت فقط به فکر تدبیر واسه چپاولگراست ، فکر نمیکنید ازاین بیشتر انتظار یه خورده ابلهانه باشه؟!!!البته فقط یه خورده...
مملم خودسوز
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
لطفا به دادمعلمان برسید،آنها همیشه شرمنده ی خانواده هستند،ماوجدانی داریم درکلاس 40نفری کارمیکنیم منت سردانش آموز نمیگذاریم ،باعشق به آنها وارد کلاس میشویم ،ولی ازشماانتظارداریم دستمزد واقعی مارابپردازید،رنگ ورخساره ی معلم خبرمی دهدازسر یقین
معلم مایوس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
اخیرا در مراجعه ای که به دندانپزشکی داشتم دریافتم که هزینه دندانپزشکی برای کارکنان بانک ملی و صدا و سیما رایگان است اما معلمها این هزینه را باید از به اصطلاح "حقوق" خود بپردازند. وزارتی که نتواند کارمند خود را حمایت کند وزارت نیست
نانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
تعجب می‌کنم از دولتی که تحص معلمان کشور برزیل رودرهفته پیش درتمام شبکه های خبری به کرار نشون میداد ولی خبر به این مهمی اصلا براشون مهم نبود عزیزان دیگه فکر خودتونو بکنید که چقد واسه این مملکت بی ارزشیم پس ما هم به بچه‌ها ی این مملکت بی تفاوت باشیم وتا روز عید سر کار نریم
رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱

وای برما بدبختانی که با یک جمله معلمی شغل انبیاست خرمان کردند وباعث بیچاره گی وبدبختی ماشدند راه حل وزییربی کفایت استفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
نمیگم حقوقتون بالاست ولی میشه انصافا حساب کنین بابت چند ساعت کار در سال حقوق میگیرید؟؟ قربون انصاف تون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
عزیزم معلمی نکردی بدونی همان مدتی که سر کلاسی چه سختی باید تحمل کنی. حرف ما اینه که باید با بقیه کارمندان دولت تفاوت نداشته باشیم. ایا کارمندان دولت حاضرند معلم بشن. هرگز کاری نیست بکنند علافند ما هم هر روز میریم مدرسه کاری نداره. میشینیم چایی می خوریم بعد هم میریم خونه. ان شاء الله معلم بشی تو هنرستان اون هم کاردانش
علیرضا بهادرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
استعفا بده جاتو بده به یه نفر که به این شغل عشق میورزه و به همون حقوق قانع هست!
یاسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
اگر واقعا به خاطر این که معلمی شغل انبیاست، رفتین معلم شدین دیگه نباید این حرف رو بزنین.
ناشناس
Germany
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
با سلام ،بنده فوق لیسانس دارم و در یک مدرسه استثنایی کارتخصصی و توانبخشی انجام می دهم ،اگردر یک کلینیک خصوصی کارمی کردم درامدم بیشتر بود.فوق العاده شغل من 500درحالیکه باید 2000 باشه.اخه این انصافه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
معوقات چه ربطى به هماهنگى حقوق داره معوقات حق معلم است که قبلا داده نشده بعد از چند وقت ميخوان بدن تازه شامل همه نيست خودشونو به نفهمى زدن
ناشناس
Germany
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
برای صداو سیما متاسفم که خبر به این مهمی را پوشش نداد..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
عزیزم پوشش دادن شما ندیدین!!!
اسماعيل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
به خدا من يك معلمم و تابستان را رفتم در بازار تهران براي يكي از همسايه هامون فروشندگي انجام ميدادم درسته در شان معلم نيست ولي مجبور بودم . اگه يكي از شاگردانم منو ميديد با چه اميدي به مدرسه ميومد؟ واقعا بگيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
کار کردن عیب نیست که شما بابت کار شرمنده ی شاگردتون بشید.
ما استادی داشتیم که بسیار مرد شریفی بود و تابستان ها میرفت تو روستا گوسفند میچروند تا هیچ وقت غرور نگیردش و....
در جایگاه والای معلمی شکی نیست اما تواضع هم لازمه مگه پیامبران ما بالاترین معلم ها نبودن پس چرا کار میکردن؟ درد ما از جایی شروع شد که معلمی فقط به دید یک شغل نگریسته میشه و دیگه خیلی کم داریم از معلم هایی که با دل و جون برن کلاس و به
اموزش و پرورش بپردازن و بهاته بسیاری از اینها هم اینه که حقوقمون کمه!!!!
یاسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
این که معلمی شغل انبیاست، و هر کسی کارشو باید مخلصانه انجام بدهد، درش حرفی نیست.
اما شعور هم چیز خوبی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
مامعلما چه ساده بودیم راحت گول حرفهای قشنگ روحانی رو خوردیم الان روحانی انگار نه انگار که فرهنگیان کارمندان دولتند کاملا بی تفاوت و خنثی ککشم نمی گزه که فرهنگیان دارن بدبخت میشن ولی فرهنگیان اگه غیرت داشته باشن انتخابات آینده جواب این همه بی تفاوتیش رو میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
این مشکل الان نیست دولتهای قبلی هم همین بود نبود؟
دبیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
در کشور ما دیگر معلم ارج و قرب گذشته را ندارد و فقط روز معلم که می شود همه یاد او می افتند ولی کسی نمی داند درد معلم متاهل و مستاجر را که با تورم و حقوق اندکش به زور تا سر ماه را بسر می برد و بارها شرمندگی مقابل زن و بچه اش را تجربه می کند در حالیکه بعضی از کارمندان دولت حقوقی به مراتب بیشتر از فرهنگیان می گیرند و حتی دانش آموزان هم دیگر از سر اجبار احترام معلم را دارند پس معلوم است که دولت هم برای ما ارزشی قائل نیست
علی احمدی
United States of America
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
باتوجه به بند5ماده 68 بنده بامدرک فوق لیسانس در اموزش وپرورش به اندازه یک فوق دیپلم درسایرادارات حقوق میگیرم تازه این تفاوت فقط درفوق العاده شغلمه حالا باقی مزایاروهم که اونادارن و ما نداریم حساب کن به به چه عدالتی حالا من باچه رویی به دانش اموزم بگم درس بخون
م.ا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقایان رییس و وزیر و نماینده و... شما علم و دانش و حتی بخشی از تربیت خودتان را مدیون معلمید.چرا باید معلم ضعیف ترین قشر کارمند دولت باشد وآرزو کند که ای کاش جارو کش بانک می بودم. این است شان علم و منزلت یکی از فرهیخته ترین اقشار جامعه؟به راستی علم بهتر است یا ثروت؟معم فقط با عشقش کار می کند.
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آنان که خاک را به نظرکیمیاکنند آیابودکه گوشه ی چشمی به ماکنند؟!!
محمد مهدی سحری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
با اینکه عزت ،سربلندی و روزی همة انسان ها از جمله قشر شریف و نجیب فرهنگی در دست خداوند است ولی این موضوع از تعهد دولت مردان درباره یک زندگی معمولی و با شرافت معلمان ،کم نمی کند . نگذارید آه خانواده و فرزندان فرهنگی که در جامعه مورد تبعیض قرار گرفته اند ،شما را بگیرد. پس کاری کنید و این جماعت را این قدر پیش خانواده و اطرافیانشان سر افکنده نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
به نظر من دانش آموزان بایستی از طریق اینترنت یا تلویزیون آموزش ببینند این کشور معلم میخواد چکار معلمان رو اخراج کنید پولش رو بدین آقازاده ها تا بهتر و بیشتر چپاول کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
اکثر بهانه ها این است که ما تابستان بیکاریم بنده با 25 سال سابقه یادم نمیاد تابستانی آسوده و بیکار باشم یا در حال طرح سوال شهریوریم یا در حوزه تصحیح و اجرا یا در حال پاسخگویی به اعتراضات امتحانات یا پاسخگویی به بخشنامه های پی در پی وااصله یا جلسات و .... آقا فقط در کلاسهای 40 نفره تدریس نمی کنیم به این میگن بیکاری/؟؟....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
ببخشید یه سوال طرح کردن و جند روز تصحیح اوراق مگه چند روز از تایستونتون روز میگیره؟؟؟!!! اگه مشاغل همسرهای ما رو داشتین که همه ایام سال رو شبانه روز باید کار کنند و حقوق 700تومان تو تهران بگیرن و بیمه هم نباشن چی کار میکردین؟؟؟!!! حقوقی که چند ماه یکبار و قطره چکانی و با چندین بار اعتراض چرداخت میشه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
اخه بیکاری با بی پولی به درد نمی خوره به خدا همش نگران اینده امروز فردا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
معلما کارشونه.6ماه کارمیکنند.1سال حقوق میگیرن وهمیشه طلبکارن.دودش میره تو چشم دانش آموزا که از درسشون عقب میفتند.
ع
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
اگه معلما 6 ماه بیکارن در عوض 6ماه واقعا پدرشون در میاد از دست برخی دانش آموزان پرروی این جامعه
در ضمن برخی کارمندان مانند کارمندان محیط زیست ، استاندارد و.... همیشه بیکارن و حقوق آن چنانی می گیرن
بحث بر سر میزان دریافتی نیست بلکه بحث این است که چرا این همه بی عدالتی وجود دارد؟؟؟!!!!اگه کمبود بودجه هست برای همه اینگونه باشد...و متاسفانه همان کارمندان همیشه بیکار و وضعشان توپ توپ به ریش ما می خندن و می گویند
آموزش و پرورش وزارت بی عرضه ای است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آیا این فاجعه نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ا.ح
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
سلامودوست عزیز تمام این مسایل و اعتراضات برای این است که شغل دوم وسوم یک معلم اولین اثرمنفی را روی دانش آموزان داردیعنی دود آن قبا از هرجای دیگر درچشم دانش آموزان است
رامین
Austria
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
1-آیا خود شما حاضرید تابستان سر کلاس حاضر شوید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2- شما و امثال شما تابستان به کلاس بیایید و آنوقت ببینید که معلمان با تمام وجود در سخت ترین شرایط هم به سر کلاس می آیند.
3-اکثر فرهنگیان با زبان روزه و به خاطر برخی دانش آموزان که مردود شده اند تابستان هم سر کلاس حاضر می شوند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
شما هرکی هستی معلومه که وضعت خیلی توپه.چون نه درس خوندی نه سواد درست وحسابی داری فقط از پول باباته که پیش خونواده ات سربالایی.ازبس که تو کلاسا تدریس کردم وگرد گچ رفته گلوم حنجره ام مشکل پیدا کرده دیگه صدا ونفسم به زور در میاد حتی تو خونه با بچه ام نمی تونم حرف بزنم.
م.ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
شما اگه مسؤلیت سرت می شد که ساعت12شب باید اینقدر خسته باشی که خواب 7پادشاه ببینی،نه اینکه بشینی و بلبل زبونی کنی و وکالت دولت و ملت را به عهده بگیری.
علیرضا بهادرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
وا مصیبتا اکثر معلما با زبان روزه میرن سر کلاس...
وای خدای بزرگ به داد این قشر مظلوم برس !!!
اینها خیلی مظلومند!!!
فکرشو بکنید با زبون روزه میرن سرکلاس جلوی کولر درس میدن... نچ نچ نچ...
اونوقت اونهایی که 12 ماه از سال و کل روزهای ماه رمضان کار میکنند تکلیفشون چیه؟!
اون کارگرانی که کارشون سخته و 600 هزار تومن حقوق ماهیانشون روزگار میگذرونند چی؟!
من خودم کارگر نیستم... حتما میگی اونا درس نخوندن من کسانی رو میشناسم درس هم خوندن!
اگه میگی اونا وضعشون خوبه من میگم شما اگه اینقدر وضعت بده برو کارگری...
م
United States of America
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای بهادرانی , نخود هر آشی ها.
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
آقای وزیر کجای این دولت تدبیر سراغ دارید که یکنفر با23سال سابقه خدمت هنوز بدون خانه باشد وبرای سیر کردن شکم زن وبچه هایش نگهبان ساختمان شود ویا دستفروشی کندوهزاران شغل دیگر که معلمی شغل دست10 این معلم با غیرت ومظلوم روزگاراست آقای وزیر لطفا وجدان خود را قاضی صحبتهای خود قرار دهید شاید روزی کنار من معلم در دفتر کنار دست من بنشینید البته روزی که همه چیز خودرا از جمله پست اداری تان راازدست بدهید والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
ان شاءالله با تدبیر مسکن اجتماعی آقای آخوندی شما هم صاحب خانه خواهید شد- بعد از 120سال
علیرضا بهادرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
عجب!
هرمعلمی ناراضی هست من رشته ام تکنولوژی آموزشی هست خواهرم هم فوق لیسانس ادبیات داره حاضرم با همین حقوق و مزایایی که معلمان دارند کار کنم و شغلی داشته باشم!
چهار ماه از سال رو که علنا تعطیل هستند...
بماند که کل ایام هفته را سرکار نمی روند و شاید در هفته دو یا سه روز سرکار باشند...
حقوق و مزایا و بن و تعطیلی و وامهای خرید خودرو و...
البته این بحث جدای از اون معلمانی هست که مدارس غیرانتفاعی هستند و زیر نظر دولت نیستند حقشان خورده می شود!
به داد کارگرانی رسید که در کارگاه های خصوصی مشغول به کار هستند با برجی 609000 تومان و بعضا لیسانسه ی بیکار که مجبور شده تن به کارگری بده...
خبرگزاری دانشجو شما هم نمیخواد هر صدایی ضد دولت را منعکس کنی!
علی احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
سلام دوست عزیز
حالا اگه شما با مدرک لیسانس عرضه کارکردن نداری چرا به معلما توهین میکنی
کارگری هم یک کاره مثل بقیه کارها
همسر یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
اقای محترم شما می دانید با حقوق ماهی یک میلیون و تورم الان و اجاره خونه و.... یعنی چی؟ چرا همه کارمندان به راحتی زندگی کنند ولی خانوادههای معلان به سختی داشتن یک شغل به تنهایی کافی نیست اون شغل باید جوابگوی نیازهای یک خانواده باشه معلمان خیلی محترم هستن اونا یک زندگی مرفه نمیخوان یک زندگی اروم و بی دغدغه میخوان خواهش میکنم قبل از نظر دادن اول کمی فکرکنید اخه به کدوم معلم بن و مزایا میدن؟؟؟؟؟؟ ما این دولت رو دوست داریم اعتراض ما برای الان نیست این قضیه مال همیشه است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
آقای احمدی مراقب کلام خودتون باشید.من 20 سال کارگری پدرم رو دیدم که چه طور خرد میشه؟و زندگی معلمها رو هم دیدم که چه طور بچه هاشون تو ناز و تنعم هستند و خودشون هم هیچ استهلاکی ندارند.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
سلام اقا جان ما معلمان که نباید تاوان بیکاری شما یا امثال شما هارا بدهیم بچه های خودمان هم مثل شما هستن
بحث در مورد کارمندان دولت هست که این همه بین حقوقشان تفاوت هست
امیدواریم مشکل شما وامثال شما هم حل بشه
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
سلام دوست عزیز توهم وارد آموزش وپرورش شی نظرت عوض میشه خصوصا ابتدایی بچسب به کار آزاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
مگه تو ایران جوانی مونده که با برکت دانشگاه آزاد و ... لیسانس نداشته باشه
امینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
اقای عزیز شما با این همه اطلاعات غلط واکار منفی همان بهتر که در حسرت شغل شریف معلمی بمانید. حقوق ومزایا وبن و هفته ای دو سه روز اشتغال کجا بود از دور ماندهای و شایعات کذب درست میکنی ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
تو الان داغی نمی فهمی چی میگی !!!! در عراق جنگ زده و داعش زده و با آن همه مشکلات اقتصادی و .... حقوق معلمانش 4 برابر معلمای ایرانه !!!!!!!!!
ش.ا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
عزیزم آدرس بده تمام بن هاووامهای بیست سال معلمی خودم را تقدیمت کنم.سال قبل وام بانک ملت با قرعه کشی بنامم درآمده با سود سی و شش درصد.لیسانس بیست سال پیش بارتبه هزار،فوق لیسانس ده سال قبل صنعتی شریف با رتبه هشت،حقوقم یک ونیم میلیون.
lpln
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
با سلام
فرزندان ما پول نیاز دارند تا آبرویمان جلو بقیه حفظ شود تعطیلات زیاد به درد ما نمیخورد تعطیلات برای تحقیق وپزوهش است تا تدریس بهتری داشته باشیم البته دولتهای 36 سال گذشته برایشان حفظ نظام مهم است که در گرو شرکت نفت بانکداری و دیگر ارگانهاست و بهبود تدریس وآموزش در دراز مدت بریشان مهم نیست تمامی معلمین اوقات کاری خود را با شغل دوم پر کرده وزندگی خود را میگذرانند ما خرج خود را در میاوریم وهمه معلمان از طرق حلال یا حرام خانه ماشین زن بچه وخیلی بیشتر از کارمندان وحتی بعضی بازاری ها داریم اما آنچه آسیب میبیند کشور نظام مردم صنعت امنیت وغیره است که شامل همه میشود در عربستان وزرای آموزش وپرورش جز خاندان سلطنتی هستند ودر ایران کم شایسته ترین وزرا وزرای آموزش وپرورش هستند که هر روز استیضاح می
رامین
Austria
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
داشتن مدرک در این زمان آنهم با وجود این همه دانشگاههای غیر انتفاهی بی کیفیت در سراسر کشور زیاد جای افتخار ندارد.صحبت های شما هم بوی تنبلی می دهد و هم بوی حمایت از دولت و آن هم چه دولتی و مشکل همین جاست که شما بر اساس تعصبات سیاسی و فردی صحبت می کنی.
اگر شما کار انجام شده مفید را بین کارکنان دولت بررسی کنی آنوقت مشاهده می کنی که یک روز که ما با حدود 30 نفر دانش آموز آنهم امثال شما سر و کار داریم چقدر کار مفید انجام می دهید.و همین اندازه سوادی هم که شما دارید مدیون معلمین هستید.
فقط هم در کشور ما انیگونه نیست که معلمین تعطیلات دارند و در کشورهای دیگر هم به همین صورت البته با حقوق و مزایا و جایگاه بسیار بسیار بیشتر از ما.
علیرضا بهادرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
عرضه ی کار اونهایی ندارن که اسمشون فرهنگیه نشستن منتظر تا حقوق شرکت نفتی ها بالا بره یا حقوق یک بخشی از دولت بالا بره بریزین تو خیابان و مدرسه را تعطیل کنید و هزارتا کار ضایع دیگه اگه جوابی داری برای این چند گزینه بده عرضه ی کار کردن کسی نداره که چهارماه از سال تعطیله با خانوادشه تازه در طول سال هم از انواع مزایا بهره منده من بهم سبد کالا تعلق نمیگیره که در اون زمان بیکار بودم اونوقت به اینها تعلق میگیره همش هم نداریم نداریم از دهنشون نمی افته!
عرضه ی کار کردن تو نداری کارتو بده به من ببین کی عرضه نداره...
خیلی سخته شما هم کارتون رو ول کنید بیاین مثل من کار آزاد بگیرید!
راه کار آزاد بازه...
خودتون استخدام شدید حقوق مفت میگیرید تازه بعد از خودتون شغل بچه تون هم تضمینه....
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
جناب آقای بهادرانی
لطفاً بدون اطلاع مطلبی را عنوان نکنید:
1. بزرگ ترین مشکل سیستم کشور ما، عدم شفافیت در همه امور است. تا زمانی که تعریف درستی از کار، اشتغال، درجه بندی وزارتخانه ها و ... نشده باشد رسماً همین آش و همین کاسه است.
2. معلم علاوه بر 24 ساعت موظف که هر ساعت تدریس طبق استاندارد همه کشورها معادل 4 ساعت کار یدی محسوب می شود ظاهراً بیش از دیگران کار می کند.
3. معلم فداکار و دلسوز و نان حلال خور(نه آن عده قلیلی که مجبور به اشتغال به معلمی شده اند و انگیزه ندارند!) حداقل روزی 1 تا 2 ساعت در منزل مطالعه می کند. مجانی با رایانه شخصی خود، وقت شخصی خود، طرح سوال می کند تایپ می کند زیرا اداره و مدرسه ای نیست که از پس کارها برآید. ساعت های زیادی را با اولیا و ... سرو کله می زند. مجبور است حداقل روزی 4 ساعت با 40 دانش آموز(از هر نوع بچه دبستانی، راهنمایی سن بلوغ، پسران و دختران دبیرستانی که در فضای خاص خود سیر می کند و تمام فکرشان عموماً در جای دیگر می چرخد) کار کند و در آخر اگر نمرات کم داشته باشند، به خاطر تنبلی و بی فکری والدینش باید نمره ارزشیابی کمتر و در عین حال پاسخگوی پدر و مادری باشد که دو شیفت مشغول کارند تا خرج زندگی خود را درآورند.
3. کدام نظام هماهنگ، همسر اینجانب در یکی از سازمان های دولتی، فیش حقوقی یک کارمند که با قرارداد معین استخدام شده، دیپلم با نمره پایین دارد. اصلاً تایپ بلد نیست و آمده یاد بگیرد یکسال نگذشته، بالای 1 میلیون تومان حقوق می گیرد. وام خودرو و کالا و پاداش و بهره دهی و فوق العاده و... می گیرد.
4. در سیستمی که در حقوق فرقی به مدرک دکترا و فوق لیسانس برای معلم قائل نیست و آخرش حتی برای تدریس در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم ها هم باید پارتی مناسب و رزومه سازی پر و پیمان داشته باشد و اکثر مدیران ستادی آن در دانشگاه هایش تدریس کنند نه معلمین فرهیخته آن (مگر سفارشی ها)
5. معلمی اضافه کار مثل دیگر شغل ها ندارد
6. معلمی مرخصی استحقاقی همچون دیگر کارمندان ندارد. اگر روزی مریض شد یا مشکلی داشت، باید به دنبال یک نفر جایگزین باشد تا بتواند رفع مشکل کند. در تعطیلاتی که شما اسم بردید، طرح سوال، حضور در امتحانات غیرمرتبط و موظف است> تصحیح اوراق مجانی است و... حتی پول چای را در مدرسه از او می گیرند.
7. تسهیلاتی که شما گفتید می توانید بگویید کجاست؟ اینجانب در تهران در یکی از همین مناطق تهران با سابقه 19 سال تدریس دبیرستان پیش دانشگاهی هستم، مدرک فوق لیسانس و دانشجوی دکترایم
8. بیمه طلایی، و هزاران رفتاری که چیزی جز عوام فریبی معلمین و دبیران محترم نیست از طرف دولت و عوامل آنها در آموزش و پرورش که با شغل های و تصدی های متنوع خود رفع مشکل کمبود حقوق را جبران می کنند و درکی از مشکلات یک دبیر که انگیزه و تخصصی جز تدریس حرفه ای اش و کمک به همنوعانش نیست، نخواهد داشت.
9. مگر چند سال قبل هم همین اتفاق نیفتاد. چه شد. سیستمی که جایی برای هماهنگی متمرکز ندارد و همه نیروهایش پخش شده اند، امکان اتحاد و درخواست صحیح ندارد. هر اتفاقی هم افتاد تأثیری در دیگر جاها ندارد. پس براحتی می توان آنان را دور زد. اجتماعات این چنینی نیز جز انگ سیاسی چیزی نیست. بهترین راه حل به نظرم، فقط و فقط اعتصاب است که در ایران این امر نوعی نافرمانی مدنی و خلاف امنیت ملی است نه مثل غرب که براحتی کارمندان صرفاً بخاطر احقاق حق خود نه مسایل سیاسی و امنیتی اعتصاب می کنند. در اخبار می بینید.
آقا همین آش و همین کاسه است.
ظاهراٌ این سیستم به همه یاد می دهد دروغ بگویند و زرنگ معنای دیگری دارد.
10. دولت مردان اگر علم به این اعمال داشتند، مثل ژاپنی ها یاد می گرفتند که حقوق یک معلم 7 برابر یک کارگر و کارمند ساده است. احترامی که یک معلم دارد همچون یک استاد دانشگاه است(البته در ایران اساتید دانشگاه هم همین مشکل را دارند بجز حقوق و ساعات کار که با قوانین چندسال قبل تاحدی رفع مشکلشان شد.)
میلیاردها تومان دولت سالانه هزینه می کند تا یاد بدهد مردم در خطوط رانندگی کنید، از چراغ قرمز عبور نکنید. در صف رعایت نظم کنید، لباس مناسب شأن و مکانی که در آن ظاهر می شوید بپوشید، منظم باشید. خوش قول باشید. دروغ نگویید. چاپلوسی نکنید..(مثل ارشاد، مثل راهنمایی و رانندگی، مثل هزاران سازمان تبلیغاتی و فرهنگی که با بودجه دولتی و حتی مردمی میلیاردها هزینه می کنیم تا افکار اسلامی و بنیاد دینمان را در مردم نهادینه کنیم)
اگر بخش کوچکی از این هزینه را در همان نظام مدارس انجام می دادند و بسادگی هر کسی را وارد سیستم آموزشی نمی کردند، الآن این گونه نبود که مردم و جوانان ما دوگانه باشد و چند رنگ و هرهری مذهب، هر محرم و امام حسین را می خواهند و هم عیاشی و بی حجابی و بی نمازی و ترانه و غنا و ... (شرم دارم از بیان آنها)
سیستمی که سرش را زیر برف کرده و می گوید همه قرآنی هستیم و همه ایمان اما دریغ از نهادینه شدن یک فعل اسلامی در سیستم ما:
مثلاً خودتان گواهی دهید: کدام نوع رفتار نهادینه شده:
نظم
دروغ
چاپلوسی
بی نمازی
بدعهدی
غیبت
سخن چینی
تهمت و افترا
....
پس براحتی قضاوت نکنید همان گونه که شما مشکلاتی دارید دیگران هم دارند.
مشکل از جای دیگر است. وقتی فردی باتحصیلات پنجم ابتدایی و سیکل براحتی از اتحادیه مسکن مجوز بنگاه داری می گیرد و تمامی معاملات شخصی اشت را بصورت وکالتی بدون هزینه و مالیاتی انجام داده و در ماه یک معامله آن معادل حقوق چند ماه من است اعتبار بیشتری دارد تا علم
همان دعوای همیشگی علم بهتر است یا ثروت؟ اشتباهی به ما گفتند فکر کنید. هیچ معلمی هم نگفت چرا؟
هیچ کس سرجای خود نیست...
خداوند عاقبتمان را ختم به خیر فرماید.

علیرضا بهادرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
خبرگزاری دانشجو یاد بگیر توهین به افراد را منعکس نکن یا اگه کردی این آزادی برای همه باشه...
اولا آقای سجاد گویا در ارسال کامنت هم رانت دارند چون برای ارسال من محدودیت در تعداد کاراکتر وجود دارد گویا برای ایشان که به نظر می رسد از افراد خبرگزاری باشند محدودیتی نیست!
ثانیا آقای رامین شما از کجا می دونی من طرفدار دولت هستم و دارم نظر سیاسی میدهم اتفاقا من به شدت مخالف سیاست های این دولت هستم به وبلاگم مراجعه کنید در میابید(www.velayat.blogfa.com) نظراتم درون همین سایت در مطالب مختلف هم نمایان است همه با اسم خودم هست طرفدار اصلاحطلبان و اصولگرایانی مثل دوستان خبرگزاری دانشجو هم نیستم...
علیرضا بهادرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
ثالثا آقای رامین اشتباه میکنند نام فرهنگی بر روی شما قرار داده اند در طول زندگی 30 ساله ام دریافته ام که بی فرهنگترین و بی عفت کلام ترین اشخاص اکثر قریب به اتفاق همین معلمان و آموزش و پرورشی هایی است که نام نامانوس فرهنگی را با خود به یدک می کشند! (اگر قبول ندارید واژه های بکار رفته توسط معلمانمان در طول این سال ها را برایتان بازگو کنم؟!)
رابعا من طرفدار دولت نیست
خامسا من طرفدار دولت نیستم ولی با زیاده خواهی شما مخالفم روا نیست حق مارا به آدمهای بی عفت کلامی مثل شما بدن ...
حسین امیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
برادر بهادرانی با این عقیده هایی که با عقده اظهار فرمودید باید بدانید،سیستم تمام کشورها ی جهان از نظر زمان کاری معلمین به همین صورت است و اما اگر کاری توسط ما معلمان انجام می شود از وظایمان است .ولی گویا این وظیفه در قبال شما انجام نشده است پس بهتراست شما مدرک خود را کنار گذاشته و از ابتدا شروع به درس خواندن بکنید .شاید یاد بگیرید سپاسگزاری را ابتدا از پدر و مادر و آن گاه معلمین خود داشته باشید تا فرزندان شما این گونه زجر ناسپاسی و بی خردی را از شما به ارث نبرند. گویا سخن امام علی (ع)را فراموش کرده اید که فرمودند:« اگر کسی به من حتی یک کلمه آموخته باشد ،مرا غلام خویش ساخته است.» کلاهتان را بالاتر بگذارید بچه شیعه نون به نرخ روز خور .
م
United States of America
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
شما با این افکار...همون بهتر که وارد کار و جامعه نشوید.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
در جواب دوستان که ظاهرا خود را به خواب زدند بگویم که اینجانب برنده مدال طلای المپیاد های علمی ایران هستم و تا امروز خودم را مدیون معلمی ندیده ام چون خود تلاش کرده ام و خود کتاب خوانده ام.معلمانی که مفاهیم اولیه را نمیدانند و لایق این پست نیستند و تنها من باب رفع تکلیف به کلاس میروند و هر چه بالاتر میروم متوجه خیانت معلمین خود میشوم که به واسطه پارتی وارد این سیستم شده اند.من کارگر ساختمان بوده ام سختی اش را دیده ام اما در جهانی که همه چیز برعکس شده حرف های عزیزان جای تعجبی ندارد.
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
سیاست این دولت اینه که قشر ضعیف جامعه،ضعیف باقی بمونه و روز به روز ضعیفتر بشه و قشر مرفه روز به روز مرفه تر.همین اتفاقاتی که می بینید داره میفته شاهد این موضوعه.تا سیاست اجرایی دولت اینه، متاسفانه هیچ امیدی به بهبود وضع قشر کم درآمد جامعه نباید داشت!متاسفم که خودمون باعث شدیم ی همچین دولت بی برنامه،ناتوان،پیر و .... سرکار بیاد.
ایشالا در انتخابات سال 96 جبران زحمات این دولت رو بکنیم.....!!!!!!
ا.ک
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
ای کاش نظام هماهنگ حقوقی کارکنان دولت برقرار بشود البته انشاالله امام زمان ظهور بکنه تا این امر محقق بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
چرا امام زمان را برای مشکلات خودتون میخواهید و در ضمن فکر میکنید که نظر ایشون این باشه؟!!! امیدوارم شما معلم نباشید که این چیزها را بخواهید به بچه ها تعلیم بدید.
علیرضا بهادرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
خیلی مسخره است که جایگاه و شان امام زمان (عج) را تا براورده شدن خواستهای کوچک و زیاده خواهانه ی خودتون پایین می آورید!
sahar
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
جناب اقای رییس جمهور اگر تاریخ اموزش پرورش کشورهای دیگه رو مطالعه کنید میبینید اولین جایی که دولتها برای ان سرمایه کذاری میکنند اموزش پرورش ان کشور است تا معلم نباشه هیچ پست ومقامی در کشور ایجاد نمیشه چرا معلم باید صبح بره کلاس وعصر هم به خاطر اینکه حقوقش پایینه شغل دومی دست وپا کنه ایا به نظر شما این معلم روز بعد میتونه با انرژی وارد کلاس بشه و درس بده چرا تمام زندگی معلمان در ایران وابسته به وامهایی با سود بالاست تا به حال به این موضوع فکر کردید ؟ چرا رتبه بندی معلمان که اگه بخواد اجرا بشه کلی مقاله و کتاب باید نوشته بشه تا رتبه ای تعلق بگیره اما ارگانهایی مثل بهداشت دادگستری بدون هیچ تبصره ای ۴۵تا۵۰درصدبه جز۲۰ درصد شما اضافه میشه ولی برای تصویب اضافه حقوق مجلس میگه بار مالی برای دولت داره
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
سنت افزایش حقوق و خدمات به هم ریخته ، از یک طرف در اسفند ماه قیمت برق افزایش پیدا می کند و از طرف دیگر حقوق کارکنان محترم بانک به یکباره در اسفند افزایش می یابد،به نظر من این دولت تمایلی به رسیدگی به وضعیت معیشت فرهنگیان ندارد . با افزایش حداقل 20 درصدی کالاها در سال آینده وضعیت از این هم بدتر خواهد شد بنا براین من احساس می کنم جناب آقای فانی به این دولت تحمیل شده اند هر آن چه را که وزیر بهداشت می خواهد براحتی در اختیار او قرار می دهند. لذا بهترین راه استعفای ایشان از وزارت است .تا به این وسیله حداقل خودشان به اسودگی و راحتی برسند
محمد دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
سلام معلم حق دارند اما بقیه کسانی که حقوق بگیر هستند وضعشان همین است از جمله نیروهای مسلح مخصوصا ارتش که امنیت کشور را بر عهده دارند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
معلمان استان مازندران اجازه هیچ انتقادی را ندارند، چون بلافاصله باید در دوایر حراست و هیات تخلفات اداری حاضر شوند.به همین دلیل هیچ اعتراضی نسبت به هیچ چیزی ندارند
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
به خدا این ظلم است . ما نمی بخشیم ضایع کنندگان حقوق معلمان را
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
ای کاش و صد کاش نظام هماهنگی حقوق کارکنان دولت برقرار بشود تا عدالت علی (ع) در حق معلمان جاری بشود . به امید عنایت های مولی الموحدین و خانم فاطمه زهرا
علیرضا بهادرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
مزور...
علی و فاطمه و دین را میخواهی فقط برای هدف های دنیویت؟!
فقط برای اینکه تو رفاه باشی؟!
اگه امام علی بیاد بگه به اندازه همین حقوقت هم کار نکردی حتما با اون هم مخلافت میکنی!
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
معلمان را دریابید ، علم را دریابید من تاسف می خورم که چرا وضع این چنین است ، فرق معلم با دکتر چیست . آیا معلم کمتر در جامعه اثر دارد آیا معلم این قدر بی ارزش است . آیا معلم لایق این است که زیر خط فقر باشد . ظلم باقی نمی ماند حتی در دنیا
امیر
Germany
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
خدمت کسانی که از معلم ها انتقاد می کنند ومی گن ساعت کاریشون کمه وتعطیلات شون زیاده عرض کنم 1-خیلی شغل های دیگه ساعت کار شون کمتر وتعطیلیشون بیشتر از معلم هاست مثلا دانشگا هیان واگه یه خورده دیگه فکر کنید به شغلهای دیگر هم میرسید همه چیز روکه اینجا نمیشه گفت....
2-مطلب بعدی سطح کار انجام شده است مثلا یک تحویلدار بانک حتی اگه فوق لیسانس هم که باشه کاری که انجام میده درحد سوم راهنماییه یعنی یک نفر با مدرک سوم راهنمایی و دو ماه دوره کامپیوتر می تونه تحویلدار بانک بشه ولی همون فرد نمی تونه معلمی کنه ومثلا ریاضی یا ادبیات یا... تدریس کنه پس لطفا به معلمها توهین نکنید
3- بنده معلم لیسانس هستم وحاضرم حقوق مزایای هشت ماه بعضیهارادریکسال بگیرم!!!
احمدی.
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
سلام.امروز نامه ای دیده شدکه جناب نوبخت به بانکها اجازه داده اند که بین چهارصدتا ششصد هزار تومان در سال آینده به حقوق کارمندان اضافه شود(البته از محل سود پس اندازهای ما)پس تا می تواند اندک حقوق معلمی را در بانکها پس اندازکنید.آقای نوبخت وجناب روحانی منتظر انتخابات بعدی هستیم.
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
همه صحبتای همکاران درست اما محض تذکر یادمون نره وزن اصلی حقوق برکت اونه.
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
و یه لطیفه:
به نظر من دلیل اینکه دوران بازنشستگی معلما از بقیه مشاغل کوتاه تره اینه که «از بچه ها دور میشیم دق می کنیم»
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
چطور وقتی آقای نوبخت به یکباره حقوق کارمندان بانک های دولتی رو تا مرز 800هزار تومان افزایش میدهند بودجه دارند،ولی وقتی نوبت به فرهنگیان میرسد خزانه خالی ست!!
معلم بی نوای ابتدایی از اعماق خط فقر
Hong Kong
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
با 22 سال سابقه تدریس در ناکجا آبادها تاکنون ریالی به عنوان اضافه کار دریافت نکرده ام وبی تعارف به یارانه امورات را می گذرانیم.دستمان هم ازوام های کم بهره خالیست و هر چی هم در می آوریم بابت بهره های بانکی هزینه می نماییم.در خانه ای با 33 سال ساخت زندگی می کنیم که البته جای شکر دارد که نوبتی می توانیم تشت را زیر سوراخ های سقفش نگه داریم تا آب چکه نکند.هر چه هم که از اسباب منزلمان مستهلک می شود با نگرانی و ناراحتی در گوشه ای تلمبار می کنیم تنها به امید روزی که پول تعمیرش نازل شود.اینا داستان بینوایان و ژالوالژان نیستش ،خواستید شماره ی پرسنلی و آدرس خونه را خدمتتان می دهم،اگر طاقت نیگاه کردن دارید.
حالا هر جور می خواهید در خصوص قشر بیچاره ی معلم ابتدایی اظهار نظر کنید ما که راضی نیستیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
به نظرم بهتر حقوق کارمندا را هم کم کنن. والا ما که هر جا میریم کارمون رو راه نمی اندازن و اصلا کار نمیکنن. چون رسمی هستن تصورشون این شده که تا 30 سال هستن دیگه چه زحمت بکشن و چه نکشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
معلم زنده است زندگی نمی کند. اخه با 100/1 حقوق میشه زندگی کرد؟ شما بگین ! شما بگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
مشکل ما اینکه که هیچ وقت درخواست حق خودمان را نمیکنیم فقط میگیم حقوق قاضی زیاده حقوق کارمند نفت زیاده حقوق کارمند بانک زیاد ووو... هیچ وقت نمیگیم هرچه هرکس میگیره نوش جونش حقوق مارو هم افزایش بدید با تورم سازگار نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
توی این مملکت اصلا اعتراض مساوی با هزارو یک بدبختی که درست میشه ودرست می کننداخرش هم مثل همیشه هیچی ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
همین حالا که دولت بودجه نداره 100 زن رو به نیویورک میفرستند وبرای هر کدوم سی میلیون تومان اقلا پرداخت میکنند عزیزان دولت برای معلمین وکسانی که به سختی زندگی رو میگذرانند بودجه نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
آخه یکی نیست بگه معلم ممکن است بیکاریش زیاد باشه کجا چند ساعت بیکاریش وتابستون رو بهش کار میدند
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
معلما بعداظهر رو هم بيكار واي نميستن تابستون پيشكش
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
من تعجب می کنم چرا معلم ها اینقدر ناراضی اند در ماه 20 روز کار می کنند (هفته ای 5 روز چون 5 شنبه ها هم تعطیلند) کل نوروز و 4 ماه هم بعنوان تابستان (خرداد ،تیر،مرداد،شهریور) تعطیلند تازه 5 روز هفته رو هم که کار می روند از ساعت 7 تا 12 یعنی 5 ساعت کار می کنند
یعنی در مجموع ماهی 100 ساعت اونوقت دیگه به چی اعتراض دارند؟!
در حالی که کارمندها روزی 8 ساعت کار می کنند با ماهی دو روز مرخصی کل سال رو هم باید بروند سر کار انصافم خوبه به نظر من اعتراضا به جا نیست و یک نوع زیاده خواهی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
مرد حسابی مگر مراکز آموزش عالی همین مقدار کار نمی کنن چرا حقوق آنها دوبرابر فرهنگیان نیست
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
تا وقتی که تو کشور ما جایگاه یک معلم شناخته نشه وضعیت همینه.معلم همونیه که حضرت علی توی دهانش پر از طلا کرد.جایگاه معلم فوق العاده فراتر از اونیه که بخواد بخاطر معیشتش اعتراض کنه.واقعا جای سوال داره که معلم رو با کارمندای دیگه مقایسه می کنی!مهم ارزش کار است نه زمان کار!یه استاد دانشگاه زمان کارش از یه کارگر سر فلکه کمتر ه چرا حقوقش بیشتره؟!چون ارزش و اهمیت کارش بیشتره!حالا یه سوال ارزش یک استاد دانشگاه بیشتره یا معلم؟!قضاوت با خودتون
باانصاف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
آقای محترم یک ساعت کار معلمی از کار یک هفته کار طاقت فرسا سنگین تر و خطیر تره. لطفا از بیرون نگاه نکنینو خودتونو جای اونا بگذارین. هیچ فکر کردید چرا اکثر معلم ها یه مدت بعد از چند سال کار به انواع مشکلات جسمی مبتلا می شن ؟ می دونین تدریس و تربیت توی شرایط غیر استاندارد با 40 دانش آموز چقدر به یه معلم فشار میاره؟ اگه یه روز معلم بشید دست همشونو می بوسید.اگه کل گنج های جهان رو به معلم ها بدن باز نمی تونن جبران کنن .ببینید چه بلایی سرشون آوردن که صدای بی رمق این گروه مظلوم هم در اومده.
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
بفرمایید اساتید دانشگاه باید از گشنگی بمیرند چون هفته ای دوازده ساعت کار می کنند و تعطیلات معلمین را هم دارند
م.ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
اولا سر کار رفتن با کار کردن فرق میکنه.معلم کار می کنه.خیلی از کارمندان اسما سر کارند.ثانیا اگه معیار شما اینه پس نماینده های مجلس باید 200هزار تومان در ماه بگیرن .یا مثلا نگهبان ساختمان باید10میلیون بگیره.و.....معلمها کارشون سخته,اضافه کاری ندارن,بچه های مردم زیر دستشونه,به نسبت تحصیلاتشون,حقوقشون کمه,وام درست حسابی هم که ندارن و هیچ کس هم معمولا قدرشونا نمیدونه علی رغم اینکه همه هم یه جورایی مدیون معلم هستن.من قبلا کارهای دیگه ای هم مثل کشاورزی وکارگری طراحی و...کردم ولی معلمی آدما از لحاظ روحی داغون میکنه.در کل معلمها قشر مظلومی هستن.
م-خ
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
فرقش در این که معلم تمام ساعت کاری در حال خدمت مفید اما کارمندا دیگه پشت میز نشینن که فقط نیم ساعت کار مفید انجام میدن.همه تو تربیت تک فرزندشون موندن اونوقت معلم چهل بچه را همزمان تدریس و تربیت و کنترل میکنه.کارمندا دیگه همگی کارت هدیه به مناسبت تولد ازدواج شاگرد برتری و کارند نمونه و اعیاد و... میگیرن.انواع درماناشون مجانی.اونوقت معلم فقط سر پایین میره و میاد.و فقط تو تلویزیون شایع پراکنی و جو درست میکنن که سبد کالا گرف و بیمه طلایی شدن.کسی نیس بگه ارگان هایی دیگه از سالها قبل بدون کسر کردن از حقوق ماهانه این مزایا داشتن.اما برای معلم با کسرکردن از حقوق ماهانه و در چند سال اخیر چنین مثلاعمل خیرخواهانه ای صورت میدهند
م-خ
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
فرقش در این که معلم تمام ساعت کاری در حال خدمت مفید اما کارمندا دیگه پشت میز نشینن که فقط نیم ساعت کار مفید انجام میدن.همه تو تربیت تک فرزندشون موندن اونوقت معلم چهل بچه را همزمان تدریس و تربیت و کنترل میکنه.کارمندا دیگه همگی کارت هدیه به مناسبت تولد ازدواج شاگرد برتری و کارند نمونه و اعیاد و... میگیرن.انواع درماناشون مجانی.اونوقت معلم فقط سر پایین میره و میاد.و فقط تو تلویزیون شایع پراکنی و جو درست میکنن که سبد کالا گرف و بیمه طلایی شدن.کسی نیس بگه ارگان هایی دیگه از سالها قبل بدون کسر کردن از حقوق ماهانه این مزایا داشتن.اما برای معلم با کسرکردن از حقوق ماهانه و در چند سال اخیر چنین مثلاعمل خیرخواهانه ای صورت میدهند
حمزه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
خسرو جان معلوم است با آموزش و برنامه های آماده سازی قبل از آن اصلا اطلاع نداری.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
عزیزان توجه کنید معلمان اگر در شرایط ایده آل نباشند مجبور به جستجوی شغل دوم برای تامین مخارج می شوند در نتیجه علاوه بر کاهش وقت خارج از کلاس مشغله فکری آنها به داخل کلاس راه می یابد و ضرر ای اتفاق مستقیما بر کودکان ما در جنبه های اخلاقی و درسی و در دراز مدت متوجه دولت و جامعه می شود....
لذا پیشنهاد می کنم با آنها هم صدا شویم
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
معلما فكر ميكنند اگه اعتراض نكنن همه متوجه ميشن كه در چه رفاهي به سر مي برن به همين خاطر هميشه نالان هستن از زماني كه من يادم مياد حالا كارمنداي ديگه رو نرفتن بينن وگرنه خدا شونو شكر ميكردن كارگرا كه ديگه هيچي
م.ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
1-کارمندان در مراکز شهرها خدمت(انشاءا...)می کنند ولی خیلی از معلمان در روستاهای صعب العبور با دانش آموزان چند پایه 2-خروجی را نگاه کنید3-معلمی شغل انبیاست.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
زحمات معلمان و مهم بودن کارشان مبرهن است و اینک سوالی از محضر مسئولین کارمندان بانک ها چقدر کار می کنند و چقدر دچار استرس هستند، در مقابل پول کلانی را که دریافت میکنند جبران همه خسارات احتمالی به روح و جسم مبارکشان است و خیانت شان ممکن است چندان مهم نباشد اما معلم اگر خدایی ناکرده بخواهد کم کاری نماید وای بر احوال جامعه
باباي علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
من شغلم آزاده و الحمدلله درآمدم بد نيست
پارسال يك كلاس توجيهي براي حدود بيست نفر كارمند يك كارخونه برگزار كردم كه دو ساعت طول كشيد
روز قبل داشتم مطلب آماده مي كردم در حالي كه ميدونستم چي مي خوام بگم و تا دو روز بعد گلوم درد مي كرد در حالي كه هميشه با مشتري هام كلي حرف مي زنم
اگر قرار باشه دوباره اين كلاس رو برگزار كنم حتما قبلش يه فاكتور درست و حسابي بهشون ارائه ميدم و قبل از كلاس پولشو مي گيرم
ودر پايان دست تمام معلمان زحمت كش و فداكار رو مي بوسم و از همشون تشكر مي كنم
علیرضا بهادرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
اره جون خودت...
تو دیگه کی هستی؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
واقعا حقوق یک معلم شرم اوره
جنایت در حقشون میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
واقعا حقوق یک معلم شرم اوره
جنایت در حقشون میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
در حق معلم ها ظلم سختی شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
سلام عدالت..............................
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
معلم برای تدریس باید فکرش فقط معطوف آموزش باشه مشکلات مای کمتری داشته باشه آیا مسئولین این چند دهه اخیر این مطلب را نمی دانستند؟!!!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار