انتقاد صریح مراجع تقلید از اظهارات اخیر روحانی
سخن رئیس جمهور در دیدار اخیر خود با فرماندهان نیروی انتظامی مبنی بر اینکه «وظیفه پلیس اجرای اسلام نیست اجرای قانون است» واکنش هایی از سوی مراجع تقلید داشت.
تعداد نظرات: ۳۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
اظهارنظرآقاي روحاني مصداق بارز امر به منكر و نهي از معروف است.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
با نظر شما موافقم البته این اولین بار ایشان نیست و مطمئن باشید آخرین بار ایشان هم نخواهد بود.از ماست که بر ماست
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
یعنی اونهایی که منفی دادن،مرجع تقلیدشون روحانیه؟چون امام خامنه ای هم تلویحا از مواضع رییس جمهور انتقاد کردن.
جوان انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
امام کجایی تا قربت امروز امام خامنه ای رو ببینی چه قدر مایه تاسفه کسی که همون مسئولیت رجایی ها و باهنر ها رو داره امروز هدف انقلاب رو فراموش کرده(خواهشا اینقدر توی اصول دین حزبی عمل نکنید من نه اصولگرام نه اصلاح طلب از دوستان هم میخوام به صرف اینکه به آقای روحانی رای دادن چشم و گوش بسته عمل نکنن )
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
اینها که منفی دادن مرجع تقلیدشون روحانیه؟امام خامنه ای هم تلویحا از سخنان رییس جمهور انتقاد کردن.
محمد روحانی
Japan
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
ببینم!از ماست که بر ماست ینی کلش باس ماس؟؟؟!!!!!
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
ببخشید اشتباه منفی دادم..
فکر کنم اکثر کسانی هم که منفی دادن "امر به معروف و نهی از منکر " خوندن،،،مثل من!!
ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
ببخشید من هم فک کردم امر به معروف نوشته...
محمدباقر
-
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
کاملا موافقم فقط اشتباهی امر به معروف و نهی از منکر خوندم و رای منفی دادم
یه دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
ای کاش همه خواص درباره همه مسائل این قدر نگاه تیزبینانه داشتن که به جایی نمی رسیدیم که هر روز کسی یه اظهار نظر شخصی درباره دین و دیانت بکنه . خدا سایه شما و امثال شم را از سر ما کم نکنه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
بنام خدا/چند سوال/ایا تمام نیروهای زحمتکش انتظامی مجتهد هستند/ایا قوانین فعلی ایران به تائید فقهای شورای نگهبان نرسیده/ حال اگر جواب سوال اول خیر وبعدی اری میباشد/ایا کار اشتباهی است که برای جلوگیری از سردرگمی به او امر شود که تنها قانون حکومت اسلامی را اجرا کن و پس از گرفتن دزد او را تحویل قانون بده ونه اینکه طبق برداشت خودت از اسلام دست او را قطع کنی/تازه از کی تا حالا رئیس جمهور این کشور/مجتهد تمام/دکترای حقوق/شده هر کسی!!!!
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
دوست عزیز :
ایشان چه زمانی مجتهد تمام شده اند ؟! حقوقدانی ایشون هم که قبلا برای مردم مشخص شده است!!!مضافا که چه کسی گفته که باید مجریان احکام اسلام ونیروی شریف انتظامی مجتهد باشند؟چرا مغلطه میکنید؟اگر رییس جمهور که قسم به اجرای احکام اسلامی خورده خودش به نیروها وضابطین قانونی وانتظامی بوید که شما لازم نیست مجری اسلام باشید وفقط ...به این شخص چقدر می توان اعتماد کردونام او را چه می شود گذاشت؟به یاد این شعر افتادم که می گوید:
اگر زباغ رعیت ملک خورد سیبی برآورند غلامان او درخت از بیخ
دوست عزیز نیروی انتظامی قوه قضاییه نیست که خوش دست دزد قطع کند ولی باید چشم بیدار این قوه باشد که ارزش وجایگاه آنان به رعایت همین امر است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
مجتهد تمام!!!!
جاااان؟؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
مجتهد تمام!!!!
جاااان؟؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
از وقتی حرفای صد من یه غاز می زنه.
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
به نام خدا/ چند سوال دیگه: مگه اسلام گفته امر به معروف و نهی از منکر فقط از مجتهد بر میاد؟ وظیفه ی تک تک اوناییه که مسلمان هستن./ مگه تشخیص اینکه بعضی چیزا معروفه یا منکر نیاز به اجتهاد داره؟ کافیه مسلمون باشی، یا حداقل عقل و انصاف به خرج بدی. (در ضمن اگه بحث قانونه قوانین کشورمون درباره ی حجاب سکوت نکرده که! قانونشم داریم.)/ مگه تذکر لسانی دادن افراد به عامل به منکر از روی وظیفه شناسی و عمل به واجب دینی، اعمال سلیقه ی شخصی در اجرای عدالته؟ اتفاقا اینجا آدم باید ذکاوت و خوش سلیقگی به خرج بده تا بهترین و تاثیرگذارترین راهو برای عمل به واجبش پیدا کنه. یا علی
ناشناس
United States of America
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
آخه IQ نيروي انتظامي دست قطع ميكنه؟ عقل كل نيروي انتظامي فرد متهم رو تحويل قوه‌ي قضائيه ميده . به قول رئيس جمهورتون خدا عقل بده به شما
دادا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
مجتهد رو از کجا آوردی؟ راست میگه هرکسی نیست بلکه حسن کلید سازه مغلطه گر...
اصغر آقا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
عزیزم چیزی مصرف میکنی؟
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
با سلام و احترام
پیام شما ، استفاده از یک اصل کلی برای توجیه نشان دادن یک امر اشتباه و غلط بود متاسفانه
حرف شما صرفا همین برداشت را ندارد ،
ضمنا آقای رئیس جمهور چه کسی گفتند مجتهد تمام هستند؟ کسی به اجتهاد می رسد که آیت الله به ایشان اطلاق شود
و ایشان برای گرفتن همان دکترای حقوق که عازم خارج شدند درس حوزه را رها کردند
خیلی باید تاسف خورد ، کسی لباس تبلیغ دین رو بر تن کنه ، روزی با عقیده سکولار ، بگه دین مردم به ما ارتباطی نداره
و امروز ، نیروی انتظامی موظف به اجرای قانون است نه اسلام ، اصل این حرف درست نیست ، وگرنه قوانینی که گفتید در چهارچوب اسلام باید باشند دیگه
یاسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
با سلام اولا از کی آقای روحانی شدن مجتهد تمام؟؟؟ بعدم در کشور اسلامی ما اصلا قانون برای اجرای اسلام و احکامش و بر اساس اجرای اسلام وضع شده و قوانین ما جزوی از اسلامه و اجرای قوانین همون اجرای اسلامه نه این که سعی کنیم قانونمون رو از اسلام جدا نشون بدیم و بگیم قانون رو اجرا کنید نه اسلام رو؟مگه اجرای فانون جدای از اجرای اسلامه تو کشور ما؟در ضمن کسی نمیگه برداشت شخصی از اسلام رو اجرا کنن بلکه با اجرای قوانین اسلامی به سمت اجرای اسلام برن نه اون لحنی که به کار رفت......
شریف
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
ج سوال اول: کارکنان نیروی انتظامی باید مجری قانون اسلامی باشند نه همانند پلیس امریکایی خود را ترازوی قانون فرض کرده و رفتار دیگران را با آن بسنجند پس لازم نیست که یک مامور نیروی انتظامی مجتهد باشد.
ج سوال دوم: بیشتر قوانین فعلی برکرفته از انگلیس و فرانسه است که حق با شما است که باید در آن بازنگری و براساس اسلام نوشته شود.
ج سوال سوم: کجای ایران تاکنون چنین چیز رخ داده لطفا با ذکر منبع بیان کنید و تا جایی که من می دانم اغلب دزدانی که توسط مامورین بازداشت و تحویل دادگاه می شوند قبل از خروج مامور از دادگاه صحیح و سالم آزاد می شوند.
ج سوال چهارم: رئیسی جمهور هم مجری قانون نه قانون گذار است پس اگر حرفی زد زیادی جدی نگیرید(البته مثل همین مطلب و چرا باید مردم به بهشت بروند و عبور از تورم و ...)
م.ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
شارع مقدس قوانين اسلام را آنگونه تقنين نموده است، كه اگر كسي منافق، مشرك و كافر( پيرو شيطان و هواي نفس) نباشد، طبيعي‌است كه با رجوع به فطرتش هيچگونه مشكلي در فهم آن ندارد، لذا بايد بپذيريم كه آقاي رئيس جمهور علي رغم اينكه لباس روحانيت بر تن دارند،لكن از مسير روحانيت بسيار فاصله دارند و برداشتشان غلط مي‌باشد كه ناشي از غرور و گرفتار شدن در دام هواهاي نفس است. شناخت اينگونه افراد بسيار راحت است، كافي است به هنگام سخنرانيهاي ايشان به چهره‌ي ايشان توجه شود،! خوشحاليش و خشمش، و القابي كه به منتقدان نسبت مي‌دهند. ضرب المثلي معروف است كه مي‌گويد « رنگ رخساره خبر » مب‌دهد ار سرّ ضمير. در كابينه‌ي ايشان هم به استثناي يكي دو نفر از وزرا، بقيه هم چنين مشكلي دارند.!
سید مهدی حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
لبیک لبیک ای مرجع فهیم من لبیک ای با بصیرت زاده ی من لبیک ای مهربان من لبیک ای نگهدارنده ی جان و ناموس من ای مرجع من ای فقیه کامل و تیز بین من لبیک لبیک، بخدا با این حرفها و کنایات اقای روحانی جامعه نتنها پیشرفت نمیکنه بلکه فتنه های تازه برمیخیزد و نظام ما استقلال ما به حاشیه میرود.مراجع شیعی فرموده اند تضعیف نظام جمهوری اسلامی حرام است. بیایید همه تقوای الهی پیشه کنیم. الهی آمین
بنده
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
پناه بر خدا
از نشانه های منافق همین است که لباس اسلام بر تن می کند ولی گفتارشان بر خلاف اسلام است
به قول یکی از سخنرانان که گفت این رئیس دولت تا الان در سخنانش از کلمه ان شاء الله استفاده نکرده؟!!!
البته جوابش معلومه چون ایشان و همفکرانشان تحصیل کرده غرب و امریکا هستند و طبیعی هستش که اعتقاد عملی به مفاهیم اسلام نداشته باشند
یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
آخ آخ واقعا!!!!؟؟؟ الان که دارم فکر می کنم میبینم که واقعا انگار تاحالا استفاده نکرده .... شاید هم به همین دلیل است که در کلام رهبری رقت کنید میبینید این یکی دوسال بیش از هر موقع دیگه ای انگار روقتی از ذکر لا حول و لا قوه الا به الله استفاده می کنه یا ان شاالله یا به اذن االله چنان با ابهت و تأکید می گوید که تمام وجود انسان را فرا می گید و آدم آرااام می شود ... حقیقتا زبان قاصر از شکر نعمت وجود امام خامنه ای... خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ... خدایا از جان ما بکاه به عمر ایشان بیافزای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
این روز ها آقای روحانی فتوای حرام بودن مکه را هم اعلام کرد و لی اعلام نکرد که چرا ظریف و خودش یواشکی میروند عربستان
رابعه شهیدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
بنام الله
سلام. چه خبر شده کدام قانون اسلام از قانون های کشور یا جهان کمتر و ناقصتر است و ضد بشری. آیا رعایت اخلاق در جامعه و احترام به قانون اساسی کشور وظیفه پلیس نیست. آیا روحانی اگر قرار نباشد مردم یا پلیس به اسلام عمل نکنند، احترامی بر ما نسبت به شما لازم نیست. البته متاسفانه از شما که تحصیل کرده انگلیس هستید یا احتمالا اقای ظ تحت نظر یک سیاستمدار معروف آمریکایی سیاست یادگرفته این حرفها بعید نیست. کلا ما عادت داریم ولی بدانید خون شهدا را الله ضامن است.
مقرض
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
پس معلوم شد ایشان علاوه بر حقوقدان مجتهد و فقیه هم هستند ایوالله بابا تو کی بودی حاج حسن!!!
حامد گلشن
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
چرا روزی که روحانی به قم آمد آنهمه مورد ........ واقع شد ! انتقادی صورت نگرفت این هم نتیجش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
قوانین اسلام اگر عملی شود بسیار خوب وکامل است چه کنیم که اجرا نمی شود وافرادی هستند که به اسم قوانین اسلام قانون حکومت طاغوت را انجام می دهند در اینجا سخن گرانمایه حضرت امام که فرمودند (نگذارید که این حکومت اسلامی دست نااهلان بیفتد)که در حال حاضر.. . اللهم عجل لولیک الفرج
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
دوستان! اینها همه برای ایجاد جو روانی برای جلوگیری از اطلاع مردم از محتوای مذاکرات است. خود آقای روحانی در تبلیغاتش گفت که جنگ روانی بلد است.نگارش متن توافق شروع شد اما فکت شیت یا همان گزاره برگ ایرانی منتشر نشد! ملت هشیار باشید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
فقط باید بگیم خدا شفاش بده
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار