حمید بروغنی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، بازاریابی اینترنتی را یکی از مهم ترین جنبه های نوآوری در این صنعت در جهت توسعه کسب و کار عنوان کرد و افزود : با توجه به تغییر و تحول در روش های قدیمی بازاریابی و گسترش کاربران و مشتریان آنلاین ، بازاریابی الکترونیکی موفقیت زیادی در حوزه کسب و کار ایجاد کرده است.
وی بازاریابی اینترنتی را یک فرآیند مدیریتی برای اداره کردن ارتباط ایجاد شده میان شرکت و مشتری دانست و اظهار داشت : بازاریابی الکترونیک نیز همان اهداف بازاریابی سنتی که جذب مشتری و حفظ آن است را دنبال می کند که پیشرفت شرکت را در دنیای الکترونیک به همراه خواهد داشت.
گفتنی است ؛ جهت دسترسی به سایت اتاق بازاریابی ایران به نشانی www.otaghebazaryabi.irمراجعه نمائید