حمید بروغنی، موسس اتاق بازاریابی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو» با بیان اینکه صاحبان صنایع کوچک بازاریابی را موضوعی زمان بر می دانند گفت : کسب و کارهای کوچک برای حفظ بقای خود و گام برداشتن در مسیر موفقیت باید از بازاریابی نامناسب پرهیز کنند.
وی با اشاره به اینکه توسعه فروش بخشی از بازاریابی است اظهار داشت : برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک نباید همه اهداف را بر سر رقابتی شدن قیمت ها رها کرد.
بروغنی با بیان اینکه باید باتوجه به ویژگی های کسب و کار های کوچک و توان این بنگاه ها از گذر بحران های اقتصادی ، برنامه های بازاریابی مناسبی را پیش بینی کرد افزود : تاثیر محدود در بازار، کمبود منابع مالی و دانش بازاریابی از جمله عواملی است که صاحبان کسب و کار های کوچک را از روشهای اصولی بازاریابی دور نگاه داشته است.
به گفته وی؛ بازاریابی در کسب و کارهای کوچک به طور کاملا اتفاقی و بر طبق اولویت بندی مدیران و سازگار با هنجارهای صنعتی انجام می شود.
گفتنی است ؛ مدیران بازاریابی صنایع تولیدی و توزیعی می توانند در صورت تمایل و ثبت محصول خود در اتاق بازاریابی ایران به نشانی اینترنتی اتاق بازاریابی ایران مراجعه نمایند.