به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در راستای توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی و در جهت برقراری ارتباط موثر با مشترکان، ایرانسل ربات پشتیبان در نرمافزار پیامرسان تلگرام راهاندازی کرده است.
همچنین در نخستین تجربه پشتیبانی آنلاین مشترکان اپراتورهای تلفن همراه، مشترکان ایرانسل میتوانند با مراجعه به بخش «تماس با ما» در وبسایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir پرسشها، مشکلات و یا درخواستهای خود را با کارشناسان بخش ارتباط با مشتریان به صورت گفتوگوی آنلاین مطرح و پاسخ مورد نظر را دریافت کنند. در مرحله نخست این طرح، پاسخگویی به مشتریان در ساعات اداری میسر است، اما با راهاندازی فازهای جدیدتر، به مرور ساعات پاسخگویی به مشترکان افزایش خواهد یافت.
پیش از این نیز ایرانسل کانال ارتباطی خود در نرم افزار پیامرسان تلگرام را معرفی کرده بود تا آخرین اخبار، محصولات و خدمات، تازههای فناوری و طرحهای مناسبتی را به اطلاع مشترکان خود برساند.
کانال ایرانسل در تلگرام از طریق لینک http://telegram.me/irancell و ربات تلگرامی ایرانسل در نشانی http://telegram.me/irancellbot و یا با جستوجوی نامهای کاربری @irancell و @irancellbot در تلگرام قابل دسترسی است.