زمانی که اعلام شد این سامانه باز شده است ما فردی را مسئول کردیم تا به سوالات مردم پاسخگو باشد، اما باید به این مسئله توجه داشت که پاسخگویی پروسهای دارد به این دلیل که بعضی از سوالات جواب شان تا زمانی که قطعی نشود قابل انتشار نیست.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر زارع نژاد، مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون شیوه پاسخگویی در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت بهداشت گفت: از زمانی که اعلام شد این سامانه باز شده است ما فردی را مسئول کردیم تا به سوالات مردم پاسخگو باشد، اما باید به این مسئله توجه داشت که پاسخگویی پروسهای دارد به این دلیل که بعضی از سوالات جواب شان تا زمانی که قطعی نشود قابل انتشار نیست.
وی در ادامه گفت: ما در این تاریخ حدود ۹۳ درصد از سوالاتی که در سامانه به ما ارجاع داده شده بود را پاسخ داده ایم.
مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه ما در ماه ۲۰۰ مراجعه حضوری را داریم که به صورت کامل به آنها پاسخ داده میشود و حدودا روزی ۶۰ نامه دریافتی در وزارت بهداشت داریم که به تمامی آنها پاسخ میدهیم، اما مسئلهای که وجود دارد این است که پاسخگویی به بعضی از این نامهها و سوالات زمان بر میباشد و تا قطعی شدن آن نمیشود پاسخ داد.