اگر به طراحی تیبا، سپس تیبا ۲ و بعد از آن ساینا بنگریم، متوجه میشویم که کوییک، نقطه عطفی در این دیزاینهای قبلی است.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ اگر به طراحی تیبا، سپس تیبا ۲ و بعد از آن ساینا بنگریم، متوجه میشویم که کوییک، نقطه عطفی در این دیزاینهای قبلی است. اینکه سازنده وطنی تلاش کرده تا چهرهای اسپرتتر با استفاده از برخی آپشنهای روز، چون دیلایت، فلاپ، رینگهای زیباتر و… را در نمای خودرویش بهکار بگیرد، از آن میتوان یک نکته خوب را برداشت کرد.
این امر دیگر در ایران باب شده که شما یک موتور تولید میکنید، سپس بر رویش بدنه و طرحهای گوناگونی از خودروها را سوار کرده و با نام گذاریهای مختلف، تلاش دارید تا از ورود یک محصول جدید خبر دهید! در واقع بر خلاف کمپانیهای مطرح که یک ماشین را با چندین مدل موتور عرضه میکنند، در اینجا یک موتور را با چندین مدل بدنه میفروشند، قضیهای که واقعا بد است!
در کوییک، از همان موتور ۱۵۰۰ سیسی تیبا و ساینا استفاده شده. رقمی که اگر آن را در کنار گشتاور ۱۲۸ نیوتن متری بگذاریم، متوجه شباهت کامل مشخصات انجین با موتور ساینا و تیبا میشویم. کوییک به هر حال ارزانترین گزینه اتوماتیک بازار خودرو است. خبرگزاری دانشجو در حال بررسی و تکمیل اطلاعات درباره این تازه وارد نارنجی پوش است.
البته این که فرمودین به جای "کوئیک" اسمشو "اسلو" بذارن
باعث ناراحتی مسئولین شدین (-: مسئولین مربوطه فرمودند که نام این محصول خارجی نیست و صرفا تشابهی غیر عمد با کلمه "کوئیک" در زبان انگلیسی است D-:
باعث ناراحتی مسئولین شدین (-: مسئولین مربوطه فرمودند که نام این محصول خارجی نیست و صرفا تشابهی غیر عمد با کلمه "کوئیک" در زبان انگلیسی است D-: