اداره کل راهداری و حمل و نقل استان زنجان در پاسخ به نامه دانشجویان و طلاب ابهر، برای رفع مشکلات و ایرادات حمل و نقلی این منطقه قول مساعد داد.
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ در پی نامهای که جمعی از دانشجویان و طلاب ابهر به رئیس اداره راهداری و حمل و نقل استان زنجان نوشتند و خواستار حل مشکلات حمل و نقلی از منطقه از علی اکبری، ریاست این اداره شده بودند، این اداره در پاسخ به خواسته دانشجویان جوابیهای صادر کرد.
متن این جوابیه بدین شرح است: ضمن تشکر از حسن توجه و پیگیری موارد مربوط به حمل و نقل برون شهری شهرستان ابهر، بازگشت به نامه مندرج در فضای مجازی در خصوص اتوبوسهای مسیر (تهران – ابهر) به استحضار میرساند با عنایت به پیگیریهای بعمل آمده مطابق دستورالعملهای صادره از سوی ستاد مرکزی، بدلیل ازدحام زائرین در ایام اربعین حسینی ۱۰۰ درصد ناوگان جهت جابجایی زائرین کربلای معلی به این امر اختصاص یافته بود، که به همین دلیل اختلالی در شبکه جابجایی مسافرین به سایر مقاصد بوجود آمده بود.
کلیه مسافرین عزیز در صورت داشتن هر گونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد از شرکتها و رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری میتوانند با شماره تلفن ۳۳۷۷۸۳۵۸-۰۲۴ تماس حاصل و یا از طریق سامانه پیام کوتاه شماره ۳۰۰۰۹۹۰۰۹۱ نظرات خود را ارسال فرمایند.
یقینا مشارکت شما عزیزان در پیگیری موارد ذکر شده و اعلام نقیصههای احتمالی موجب اصلاح امور و رشد و تعالی کیفیت خدمات ارائه شده از طرف شرکتهای حمل و نقل مسافر و رانندگان عزیز و زحمتکش این بخش خواهد بود. ضمنا این اداره کل نیز با افزایش نظارتهای میدانی نسبت به رفع ایرادات ذکر شده اقدام خواهد نمود.