معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۷ گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع، کاهش ترددهای شهری و همچنین دسترسی آسانتر شهروندان به خدمات قابل ارائه در شهرداری تهران، این منطقه اقدام به راه اندازی میز هوشمند خدمت در این منطقه کرد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، امیرهوشنگ افشارپور با بیان این مطلب افزود:: در این مقطع که درگیر مقابله با شیوع کرونا هستیم، با هدف حفظ سلامت کارکنان و شهروندان، شهرداری منطقه ۷ خدمات پرکاربرد الکترونیک شهرداری تهران را در قالب میز خدمت در دسترس قرار داده تا شهروندان بتوانند پرداخت عوارض خودرو، نوسازی و پسماند بصورت الکترونیکی، مشاهده پرونده شهرسازی، استعلام پروانه، گواهی ساختمان و همچنین وضعیت ملک در طرح تفضیلی جدید، استفاده از سامانه تهران من و نقشه هوشمند شهر تهران (رایا)، سامانه ۱۳۷ با استفاده از امکان ثبت و پیگیری پیامهایی با موضوعات مرتبط با مشکلات شهر در حوزه فعالیت شهرداری تهران، سامانه ۱۸۸۸ با قابلیت ثبت پیام تقدیر و تشکر و انتقاد و پیشنهاد با مدیران شهرداری را انجام دهند.
وی در ادامه تصریح کرد: مشاهده نقشه خطوط، ایستگاهها و همچنین برنامه حرکت قطارها، اطلاع از آخرین اخبار و موضوعات مرتبط با مترو، امکان رویت وضعیت آنلاین ترافیک شهر تهران و همچنین راهنمای"به من بگو چطور؟ " از دیگر امکاناتی است که شهروندان از طریق میز خدمت هوشمند بهره مند میشوند.
گفتنی است شهروندان با مراجعه به سایت منطقه ۷ به آدرس http://region۷.tehran.ir و آیکون تکریم ارباب رجوع و همچنین با حضور در طبقه همکف ساختمان مرکزی شهرداری منطقه و استفاده از میز هوشمند خدمت، میتوانند از کلیه اطلاع رسانیهایی که در گذشته از طریق اکران فیزیکی انجام میشد، مطلع شوند.