به گزارش خبرنگار دانشگاه
خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی دانشگاه ایلام در اطلاعیهای در خصوص نحوه ارائه خدمات در این مجموعه در ایام تعطیلات مراکز آموزشی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، اعلام کرد: فعالیتهای حضوری دانشگاه از اول آذرماه تعطیل شده و تا زمان اعلام وضعیت جدید در زمینه فعالیت مراکز آموزشی، افراد از مراجعه حضوری به این مجموعه پرهیز کنند.
بر این اساس، خدمات آموزشی و اداری از سوی اعضای هیات علمی دانشگاه به صورت برخط و از طریق سامانههای آموزش الکترونیک و اتوماسیون همچون گذشته صورت میگیرد.
واحدهای آموزشی موظفند تدابیر و مجوزهای لازم را برای ادامه مطلوب پروژههای در حال اجرا و غیرقابل توقف دانشجویان تحصیلات تکمیلی با رعایت کامل موازین بهداشتی با تأیید و هماهنگی معاونتهای آموزشی و دانشجویی اخذ کنند.
ضروری است عموم دانشجویان و به ویژه دانشجویان نو ورود ضمن خودداری از هرگونه مراجعه حضوری به دانشگاه، تمامی مدارک خود را تنها از طریق پست به دانشگاه ارسال و درخواست خود را از طریق سامانهها پیگیری کنند.
ضروری است هر یک از معاونتها و مدیریتهای دانشگاه یک نفر را به عنوان متصدی میز خدمت الکترونیکی با مشخص کردن نحوه و زمان دسترسی معرفی کنند. خدمات آموزشی و دانشجویی برای دانشجویان خارجی از طریق سامانههای الکترونیک قابل دسترسی است.