مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بازآوری و راه اندازی مجدد سامانه جامع پاسخگویی به شکایات (ZRM) خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رویا رفیعی با اعلام این خبر گفت: کاربران و شهروندان میتوانند از این سامانه بهره برداری دوسویه داشته باشند.
سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (ZRM) به نشانی pm.mcls.gov.ir از مدتی پیش به دلیل اشکالات فنی قطع شده بود که در این مدت شهروندان، درخواستها و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت به نشانی IR.۱۱۱ (سامد) ارسال میکردند.