به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد با اعلام اینکه ۶ بازار جدید میوه و تره بار در نیمه جنوبی شهر قرار دارند، افزود: ساخت بازار در مناطق جنوبی و محلات غیر برخوردار شهر در اجرای رویکرد مدیریت شهری مبنی بر توجه ویژه به این مناطق و محلات در توسعه بازارهای میوه و تره بار بوده است.
وی با اشاره به اینکه از ۶ بازار جدیدی که در پهنه جنوبی شهر قرار دارند، ۳ بازار در محلات شهر ری واقع شدهاند، اظهار کرد: یک میدان میوه و تره بار در محله پروین (منطقه ۸) و یک بازار نیز در جنتآباد مرکزی (منطقه ۵) قرار دارند.
راد با بیان اینکه این یک میدان و ۷ بازار جدید میوه و تره بار، مجموعاً ۷۵۵۰ متر مربع زمین و ۵۷۲۲ متر مربع زیربنا را به خود اختصاص دادهاند، تصریح کرد: تخصیص این میزان از فضاهای متعلق به شهرداری تهران در راستای توجه به عرصههای عمومی و ارائه خدمات شهری صورت پذیرفته است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵۳۶ هزار تُن انواع میوه و تره بار، مواد غذایی و پروتئینی و محصولات تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار عرضه شده است، خاطرنشان کرد: اختلاف ۳۷ تا ۴۱ درصدی قیمت محصولات میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر در عین حفظ کیفیت از جمله دلایل استقبال روزافزون شهروندان از این مراکز خدماتی است.