به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، فروش آنلاین اصطلاحی است که این روزها به فراوانی به گوش میخورد. حتی وقتی جایی از محصولات و خدمات یک برند، یک شرکت و یا فروشگاه صحبت به میان میآید، حتما این جمله که «آیا فروش آنلاین هم دارند؟» شنیده میشود. پرواضح است که در عصر تکنولوژی امروز اکثر کاربران به دنبال خرید آنلاین هستند و برایشان تفاوتی ندارد که محصول مورد نظر چیست. چون در خرید و فروش آنلاین هیچ محدودیتی برای نوع محصول قابل عرضه تعریف نشده است. این روزها مردم میتوانند سادهترین نیازهای روزمره خود مانند خرید میوه را به صورت آنلاین انجام دهند؛ بنابراین میتوان با اطمینان گفت که فروش میوه و مسلما خرید آن به صورت آنلاین شدنی است و اصلا چیز عجیبی به نظر نمیرسد. شاید خرید میوه برای آن دسته از افرادی که دائما خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام میدهند، مسئله مهمی به نظر نرسد؛ اما فروش میوه به این طریق نقش بسیار مهمی در چرخه اقتصادی یک کشور دارد.
این روزها کسب و کارهای اینترنتی بخش عظیمی از فرآیندهای اقتصادی کشور را تشکیل میدهند. توسعه اینترنت با هدف رفع نیاز کاربران آن صورت گرفته است. افرادی که در این حوزه به کسب درآمد میپردازند نیز کاربران اینترنت به شمار میروند؛ بنابراین درآمدزایی آنها در این بستر و تأمین نیاز مشتریان هدف در واقع نوعی رفع نیاز برای صاحبین کسب و کار به شمار میرود. وقتی راجع به خرید میوه به صورت اینترنتی صحبت کنیم، باید مزایای این کار را برای فروشنده و خریدار بررسی کنیم. بارها شنیدهایم که کشاورزان ایران به دلیل عدم فروش به موقع میوه خود متحمل خسارتهای سنگینی شدهاند. این در حالی است که میتوان با فروش آنلاین میوه جلوی چنین خساراتی را گرفت.
آنچه که به یک کسب و کار اینترنتی معنا و مفهوم میبخشد، عدم وجود مرزهای زمانی و مکانی آن است؛ بنابراین کشاورزان و باغداران میتوانند با فروش آنلاین میوههای خود مخاطبین بسیاری را از سراسر کشور متوجه فعالیت خود ساخته و ضمن عرضه بهترین و تازهترین میوهها دسترنج زحمات خود را در فصل برداشت میوهها دریافت کنند. این روزها استارتاپهای بسیاری در حوزه خدمات و محصولات کشاورزی راهاندازی شدهاند که به کشاورزان و فعالان این حوزه کمک میکنند بدون وجود واسطه از محصولات مصرفی یکدیگر بهرهمند شود. این استارتاپها تنها در حوزه تجهیزات کشاورزی فعالیت ندارند. استارتاپ یک میوه یکی از این استارتاپها است که مزیتهای بسیاری برای کشاورزان و مصرفکنندگان محصولات کشاورزی دارد. کاربران میتوانند با خرید میوه از طریق پلنفرم استارتاپ یکمیوه از محصولات تازه و ارکانیگ کشاورزی ایران بهره مند شوند و خرید بدون واسطهای را تجربه کنند.
یک میوه سامانه آگهیهای خرید و فروش عمده محصولات کشاورزی و دامداری و برترین استارتاپ میوه است که توسط جمعی از دانش آموختگان دانشگاه شریف و امیر کبیر راهاندازی شده است. این دانش آموختگان با طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایلی یک میوه این امکان را برای کاربران فراهم ساختهاند که درج آگهی نیازمندی خرید میوه و فروش آن را در این سامانه ثبت آگهی انجام دهند. به این ترتیب خریداران میوه میتوانند به راحتی فروشندگان آن را در هر شهری که خود ساکن آن هستند، پیدا کنند. هدف اصلی در طراحی این سامانه بهبود زنجیره تهیه و توزیع محصولات کشاورزی بین کشاورز و مصرفکننده است. تصور کنید اگر بخواهید یک محصول کشاورزی ارگانیک را تهیه کنید، چگونه میتوانید کشاورز را پیدا کنید. فروش میوه به صورت آنلاین از طریق سایت و اپلیکیشن یک میوه این امکان را برایتان فراهم ساخته است. این مسئله برای آن دسته از کشاوران زحمتکشی که در حق آنها کم لطفی میشود، بسیار مهم و ایده آل است.
یک میوه به کشاورزان فرصت میدهد که به راحتی تبلیغ کنند تا خریداران بیشتری آنها را بشناسند. به این ترتیب میتوانند از تمام نقاط کشور مشتری پیدا کرده و محصولات خود را به موقع عرضه کنند. کاربرانی که به دنبال خرید میوه هستند نیز میتوانند از قیمت روز میوه مطلع شده و با شناخت فروشندگان مختلف محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنند. جالب است بدانید آگهیهای درج شده در این سامانه آگهی دسته بندی شده است و شامل محصولات کشاورزی، محصولات گلخانهای، میادین میوه و تره بار، صیفی جات، خاک و تغذیه، نهال و بذر و غیره میشود. آنچه در این سامانه آگهی ارزشمند است هدفی است که برای تحقق آن تلاش میشود. شما میتوانید برای درج آگهی خرید و فروش عمده محصولات کشاورزی و دامداری از طریق لینک زیر وارد سایت یک میوه شوید.
https://yekmive.ir/