به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایوب فصاحت با بیان اینکه حمایت از مصرفکنندگان و کمک به اقتصاد خانوادهها، با حمایت از تولید و حذف واسطههای غیرضرور از مهمترین اهداف سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، افزود: میانگین قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار نسبت به محصولات مشابه در سطح شهر ۳۹ درصد و انواع سبزیجات برگی و صیفیجات حدود ۳۲ درصد اختلاف قیمت دارند.
وی با اشاره به اختلاف ۲۲ درصدی گوشت گوسفند و اختلاف ۱۶ درصدی گوشت گوساله در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت این محصولات در سطح شهر، اظهار کرد: قیمت حبوبات در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت سطح شهر ۱۷ درصد، گوشت مرغ ۹ درصد و تخم مرغ ۱۷ درصد ارزانتر است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه دسترسی آسان به بازارهای میوه تره بار از مطالبات جدی شهروندان و از اهداف مهم این سازمان است، اظهار کرد: با توجه به بررسیهای به عمل آمده، ۱۲۳ محله پایتخت فاقد بازار میوه و تره بار هستند که ساخت و توسعه این مراکز در ۷۰ محله پرجمعیت تهران در اولویت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قرار دارد.