به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بختیاری زاده روز شنبه از میادین میوه و تره بار معلم، آزادی و صادقیه و بازارهای فردوس ۲، بلوار فردوس و جنت آباد بازدید کرد.
وی در جریان بازدید از میدان میوه و تره بار معلم و بازار فردوس ۲ گفت: بازدید از نحوی خدمات رسانی در بازارها و میادین میوه و تره بار با هدف رفع مشکلات، شنیدن صدای شهروندان به عنوان مشتریان این مراکز و بهبود کیفیت خدمات رسانی همچنان ادامه دار خواهد بود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار با اشاره به نقش میادین و بازارهای میوه و تره بار در سبد اقتصاد خانوارهای تهرانی افزود: بررسیها از تاثیر بالای میادین و بازارهای میوه و تره بار به عنوان یک مجموعه در دسترس و اقتصادی در سبد خانوارها حکایت دارد و با توجه به این اعتماد شهروندان به این مجموعهها لازم است تا کیفیت خدمات به آنها نیز ارتقا پیدا کند.
وی با اشاره به بازدید سرزده خود از میدان معلم و بازار فردوس ۲ ادامه داد: در جریان بازدید از این میدان و همچنین بازار فردوس ۲ مشکلات این مجموعهها بررسی و راهکارهایی جهت بهبود وضعیت به مدیر میدان و رئیس بازار ارائه شد. همچنین فرصتی فراهم شد تا شهروندان درباره میدان معلم و خدمات رسانی در این مجموعه صحبت کنند.
ارتقای کیفیت خدمات رسانی میادین و بازارهای پایتخت
مهدی بختیاری زاده در حاشیه بازدید از میدان میوه و تره بار آزادی و بازار کوکب نیز عنوان کرد: ارتقای خدمات رسانی در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران مورد تاکید سازمان و مدیریت شهری است.
وی افزود: میدان میوه و تره بار آزادی یکی از مهمترین میادین شهر تهران محسوب میشود و با توجه به اینکه در محدوده منطقه ۹ قرار دارد و همچنین همجواری این مجموعه با منطقه ۱۰ به عنوان یکی از پر ترددترین میادین پایتخت محسوب میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به تنوع غرفهها و اقلامی که در این میدان و بازار کوکب عرضه میشود، بررسی قیمتها و کیفیت محصولات ضروری است.
جلب رضایت شهروندان در اولویت سازمان مدیریت میادین
مهدی بختیاری زاده در ادامه بازدیدهای امروز خود از بازارها و میادین شهر تهران در حاشیه بازدید از میدان میوه وتره بار صادقیه تاکید کرد: جلب رضایت شهروندان در اولویت برنامههای سازمان مدیریت میادین قراردارد.
وی با بیان اینکه کیفیت محصولات قابل عرضه درمیادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران از اهمیت ویژهای برخوردار است، افزود: سازمان مدیریت میادین تاکید دارد تا تحت هر شرایط کیفیت محصولات عرضه شده در این مجموعهها مطلوب بوده تا رضایت مشتریان و شهروندان را به همراه داشته باشد.
بر اساس این گزارش در ادامه مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بعد از بازدید از میدان میوه و تره بار صادقیه، در جریان بازدید از بازار میوه و تره بار جنت آباد نیز به ارزیابی نرخ، کیفیت و سهمیه دریافتی گوشت تنظیم بازار پرداخت.