به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ پیشتولید برنامه «دعوت» مدتی است که آغاز شده و در آن سعی شده نگاه متفاوتی به ماه مبارک رمضان شود. بستر اصلی «دعوت» روی حال خوب با خدا بودن و فضای شادی مومنین در ماه مبارک رمضان بنا شده است و در آن تلاش میشود که حال خوب تقرب به در گاه خداوند به تصویر کشیده شود.
دعوت امسال یکی از موضوعات اصلی خود را به در دسترس بودن خانواده اختصاص داده است و سعی داشته به نقش ماه رمضان در گرد هم آوردن اعضای خانواده، اشاره داشته باشد.
این برنامه قرار است در گروه اجتماعی شبکه یک سیما و در فضای باز برج میلاد با مشارکت شرکت به پرداخت ملت و با حضور مخاطبان به روی آنتن برود .در بخشی از «دعوت» از حضور تماشاگران در قالب یک آیتم استفاده خواهد شد و مخاطب حاضر با متن برنامه گره میخورد.
مهیار مهرآذر جانشین تهیه و مدیر اجرایی این برنامه است و سردبیری آن نیز بر عهده نگار حسینی است و مهدی رحمتی به عنوان ایده پرداز گروه محتوایی در برنامه حضور دارد. امین نظری هم در مقام مدیر تولید با برنامه همکاری میکنند. پیمان قانع نیز امسال علاوه بر طراحی و اجرای دکور برنامه ماه عسل شبکه سه سیما، طراحی و اجرای دکور این برنامه در شبکه یک را نیز عهده دار است.