دانشجوی دانشگاه دریانوردی چابهار در یادداشتی نوشت: کلاس درس فمینیست محلی برای بکار گیری آموختهها به زن برای تصاحب وتغییر موضوعات به نفع زنان است
گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه ساهور؛ * دانشجوی ترم ۶ رشته عمران دانشگاه دریانوردی چابهار در یادداشتی نوشت: کلاس درس فمینیست محلی برای بکار گیری آموختهها به زن برای تصاحب وتغییر موضوعات به نفع زنان است جایی که تا دیروز قلمرویی کاملا مردانه بوده است که باکنار گذاشتن تحمیل وتزریق احساساتی، چون عشق، خشم، اضطراب وتحریک جنسی رابه قدرت تفکر وذهن، باگامی به سوی رهایی از نظام مرد سالاری که حاکم بوده است، مغتنم شمردهاند.
این کلاسها که در کالجهای مانند کالج ولسلی، مونت هولیک، اسمیت ودانشگاه مینه سوتا که استادان ودانشجویان این کالجها عدهای استادو دانشجو بی اعتماد وشکاک نسبت به محیط اطراف خود هستند؛ که بابدبینی مطلق به نظام مرد سالارانه که مکتب وتفکر فمینیسم در آنها القاکرده است مواجه هستند.
تفکرات فمینیسم از زمانی قوت گرفت که برخی به دلیل اهداف سیاسی که دنبال میکردند این تفکر وجریان رادربین زنان بوجود آوردند که چرا شما نباید تشابه و برابری جنسیتی داشته باشید؟ ودر همه دورهها تحت سلطه آنها قرار بگیرید ونتوانید تواناییهای خود را نشان بدهید.
امروزه که برهمگان حتی تئورسینهای متعصب این تفکر به وضوح روشن شده است هیچگونه مطابقتی باهدفی که برای آفرینش یک زن تعریف شده ندارد چراکه زنان مخلوقاتی احساساتی و عاطفی که بر همین اساس تشکیل خانواده بابنیانهای قوی به حفظ این تفاوتها بین زن و مرد میباشد.
از خود بیگانگی جنسیت زن نسبت به خود از معظلات مکتب فمینیست است که گریبان گر جوامع امروزی شده که زنان ودختران با تبعیت از این تفکر بسیار تمایل به شبیه کردن خود به مردان است. حال آنکه دین مبین اسلام زن ومرد را مکمل هم میداند.
فاطمه ساهور - دانشجوی ترم ۶ رشته عمران دانشگاه دریانوردی چابهار
انتشار یادداشتهای دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروهها و فعالین دانشجویی است.