«دومین کنفرانس ملی هوش تجاری و راهبردها » ۸ آذر ماه در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار میشود.
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «دومین کنفرانس ملی هوش تجاری و راهبردها» ۸ آذر ماه با همکاری شرکت دانش بنیان مهندسی تحلیل گران نرم افزاری آلا در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار میشود.
از مهمترین محورهای این همایش میتوان به داده کاوی، داشبوردها و گزارشهای مدیریتی، نسل سوم هوش تجاری، شاخصهای کلیدی عملکرد در هوش تجاری، مزیت رقابتی حاصل از استقرار سیستمهای هوش تجاری در سازمانها، فرهنگ سازمانی برای استقرار موفق هوش تجاری در سازمان و راهکارهای تسریع گسترش فناوری هوش تجاری در ایران اشاره کرد.
گفتنی است در حاشیه این کنفرانس به محورهای هوش تجاری، مدیریت هوش تجاری، چالشهای پیاده سازی هوش تجاری، مفاهیم داده و کلان داده، پردازش ابری، کسب و کار همراه و مدیریت IT کسب وکار محور پرداخته خواهد شد.
علاقمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.biconf.ir مراجعه نمایند.