رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طرح جامع پویش ملی زکات را یک خیز جمعی دانست و گفت: این خیز جمعی با جدی گرفتن همه مجموعهها به امر زکات به یک گام بلند تبدیل خواهد شد.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجتالاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در سی و نهمین جلسه شورای عالی زکات که در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: جدی گرفتن و ترویج فرهنگ زکات یکی از اولویتهای سازمان تبلیغات اسلامی به شمار میرود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: یکی از وظایفی که بر عهده سازمان قرار داده شد کمیته فرهنگ سازی، ترویج و تبلیغ زکات بود تا ارادههای جدی تبلیغ و ترویج با هم پیوند بخورد.
وی گفت: ۸۵۰ دقیقه برنامه تلویزیون برای ترویج و تبلیغ فرهنگ زکات بسیار کم است. آن تیزرها و برنامههایی که برای فعالیتهای کمیته امداد تولید شد در تغییر ذهنیت جامعه بسیار اثر بخش بود بنابراین میطلبد در زمینه زکات نیز آثاری آماده شود که برای مخاطبان جذاب و خواستنی باشد.
حجتالاسلام قمی در ادامه تولید محتوا و عرضه آن در رسانه و فضای مجازی را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: تولیدات فاخری باید در این زمینه تولید شود و در ساعات مناسب برای استفاده افزونتر پخش شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طرح جامع پویش ملی زکات را یک خیز جمعی دانست و بیان کرد: این خیز جمعی باید به یک گام بلند تبدیل شود، وقتی فرهنگ زکات ترویج میشود و جامعه ایمانی به آن توجه دارند لازم است انگیزههای زکات دهندگان نیز افزایش یابد و این ترویج مؤثر فرهنگ زکات را میطلبد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با اهتمام به فرهنگ سازی ترویج و تبلیغ از سوی همه مجموعهها ثمرات ملموس پر رونقتر شدن و پر رنگتر شدن امر زکات را شاهد خواهیم بود. حجتالاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در سی و نهمین جلسه شورای عالی زکات که در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: جدی گرفتن و ترویج فرهنگ زکات یکی از اولویتهای سازمان تبلیغات اسلامی به شمار میرود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: یکی از وظایفی که بر عهده سازمان قرار داده شد کمیته فرهنگ سازی، ترویج و تبلیغ زکات بود تا ارادههای جدی تبلیغ و ترویج با هم پیوند بخورد.
وی گفت: ۸۵۰ دقیقه برنامه تلویزیون برای ترویج و تبلیغ فرهنگ زکات بسیار کم است. آن تیزرها و برنامههایی که برای فعالیتهای کمیته امداد تولید شد در تغییر ذهنیت جامعه بسیار اثر بخش بود بنابراین میطلبد در زمینه زکات نیز آثاری آماده شود که برای مخاطبان جذاب و خواستنی باشد.
حجتالاسلام قمی در ادامه تولید محتوا و عرضه آن در رسانه و فضای مجازی را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: تولیدات فاخری باید در این زمینه تولید شود و در ساعات مناسب برای استفاده افزونتر پخش شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طرح جامع پویش ملی زکات را یک خیز جمعی دانست و بیان کرد: این خیز جمعی باید به یک گام بلند تبدیل شود، وقتی فرهنگ زکات ترویج میشود و جامعه ایمانی به آن توجه دارند لازم است انگیزههای زکات دهندگان نیز افزایش یابد و این ترویج مؤثر فرهنگ زکات را میطلبد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با اهتمام به فرهنگ سازی ترویج و تبلیغ از سوی همه مجموعهها ثمرات ملموس پر رونقتر شدن و پر رنگتر شدن امر زکات را شاهد خواهیم بود.