به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان جزئیات دریافت دانشنامه و ریز نمرات دانش آموختگان دانشگاه را اعلام کرد و بر اساس آن، با توجه به شیوع ویروس کرونا جهت حفظ سلامت دانش آموختگان و دیگران و تسریع در روند ارائه خدمات الکترونیکی از سوم خرداد از مراجعه حضوری به اداره کل آموزش دانشگاه برای دریافت دانشنامه خود، فرزندان، اقوام و دوستان پرهیز کرده و صرفاً از طریق سامانه آموزشی به نشانی https://edu.uk.ac.ir نسبت به ثبت درخواست و دریافت دانشنامه اقدام کنند.
بر این اساس، امکان ثبت درخواست و دریافت دانشنامه از اداره خدمات آموزشی دانشگاه به صورت غیرحضوری فراهم شده و تمامی فرمها و راهنماها در تارنمای جامع آموزشی، در زبانه دانش آموختگان در دسترس است.
دانش آموختگان برای ثبت درخواست دانشنامه یک نسخه ریزنمرات فارسی باید پس از مراجعه به تارنمای آموزش دانشگاه شهید باهنر کرمان به سامانه مذکور، وارد زبانه دانش آموختگان/ واحد دانشنامه شوند و فرم مربوطه را دانلود و سپس به همراه تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه و کارت ملی به شماره ۰۳۴۳۳۲۵۷۱۵۵ یا به ایمیل grad.affairs@uk.ac.ir ارسال کنند.
سپس با مراجعه به تارنمای مذکور، پس از فعالسازی پروفایل به ترتیب از شماره دانشجویی و کد ملی به عنوان شناسه کاربری و گذرواژه استفاده نمایند و از منوی «پیشخوان خدمت» کارتابل شخصی وارد قسمت «ارسال مدارک تحصیلی» شوند، پس از آن بر روی «درخواست جدید» کلیک کنند.
گفتنی است، دانش آموختگان متقاضی دانشنامه میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با واحد صدور اداره دانش آموختگان دانشگاه شهید باهنر کرمان با شماره ۰۳۴۳۱۳۲۲۳۰۷، ۰۳۴۳۱۳۲۲۳۰۸ و ۰۳۴۳۱۳۲۲۲۹۹ تماس حاصل کنند.