قلاب آقایان با قمار به دنبال مخاطب است/ استفاده از فضای قمارخانه برای جذب مخاطب در پلتفرم‌ها
گزارش|
در چند وقت اخیر درون‌مایه‌ی اصلی بسیار از مسابقه‌ها قمار بوده است، اما در این‌بین مسابقه‌هایی چون «گل‌یاپوچ» را می‌توان نمونه‌های گل‌درشتی دانست که نه‌فقط در ایجاد فضا و دکور از قمار و قمارخانه‌ها استفاده کرده‌اند بلکه ادبیات آن را با عنوان ادبیات کوچه و بازاری به مخاطب نشان می‌دهند اما موضوع اصلی اینجاست، کارگردانان به دنبال ادبیات کدام کوچه و کدام بازار هستند.
آخرین اخبار