به گزارش گروه علمي و آموزشي «شبکه خبر دانشجو»، غلامرضا کاظمي دينان در ديدار دبير سومين همايش روابط عمومي الکترونيک، اخلاق را زيربناي فعاليت ها و لازمه دستيابي به موفقيت در انجام وظايف روابط عمومي ها دانست.
کاظمي دينان با انتقاد از عدم رعايت شئون حرفه اي در روابط عمومي توسط عده اي افراد که با خانواده روابط عمومي نسبتي دائمي ندارند، بيان داشت: هرگونه تلاش براي فريب افکار عمومي و عدم پاسخگويي به پرسش ها و ابهامات مخاطبان سازمان ها در کوتاه مدت با شکست و ناکامي مواجه خواهد شد.
وي مثبت نگري، گشاده رويي، صبر و متانت را از جمله ويژگي هاي يک فعال حوزه روابط عمومي دانست و اضافه کرد: روابط عمومي ها محل رجوع مردم و مخاطبان درون و برون سازمان ها و مأمن آنها به شمار مي رود؛ بدين ترتيب مديران و کارشناسان شاغل در روابط عمومي بايد اين جايگاه ويژه و ضرورت ها و الزامات حضور در آن را بشناسند.
رئيس انجمن روابط عمومي ايران در بخشي ديگر از سخنان خود با اعلام حمايت انجمن روابط عمومي ايران از برگزاري سومين همايش روابط عمومي الکترونيک اظهار داشت: استقرار نظام روابط عمومي الکترونيک در وزارتخانه ها و سازمان ها، جايگاه روابط عمومي ها را ارتقا و روند توسعه و اثربخشي آنها را سرعت خواهد داد.
لازم به ذکر است، سومين همايش روابط عمومي الکترونيک در تاريخ 26 ارديبهشت ماه در تهران برگزار مي شود./انتهاي پيام/