به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»؛ به نقل از ایکوپرس، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: مشتری حق دارد از ما کیفیت، خدمات و نوآوری بخواهد اما رسیدن به این اهداف مهم حاصل یک فرآیند و نیازمند زمان است.
هاشم یکهزارع افزود: ما بهعنوان تولید کننده مسئول هستیم خودرویی با کیفیت نزدیک به سطح جهانی محصول عرضه کنیم، اما این هدف نیازمند زمان است.
وی کیفیت محصول را حاصل کیفیت قطعات و فرایند تولید دانست و گفت: تمرکز ویژه روی قطعه سازی داریم و در دو سه ماه اخیر با 10 سازندهای که کیفیت مورد نظر ایران خودرو را تأمین نمیکردند، قطع همکاری کردیم.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: با توجه به وجود نیروی انسانی متخصص و فناوریهای سطح بالا در مرکز توسعه محصولات، همه زیرساختها و زمینههای لازم برای خودروساز شدن را داریم.
یکهزارع موتور، گیربکس و استایل خودرو را از جمله مواردی ذکر کرد که ایران خودرو در آنها برند خود را به ثبت رسانده و گفت: ما میتوانیم در سطح جهان بهعنوان یک خودروساز شناخته شویم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه محصول جدید پروژه «ایکس.411» در پایان امسال و عرضه محصول جدید پروژه «ایکس.502» در سال آینده خبر داد و تحقیق و توسعه قوی را از جمله امکانات ایران خودرو دانست.
وی افزود: با شرکتهای خارجی در حال مذاکره هستیم و قراردادهای جوینت ونچر (همکاری مشترک) بهصورت 50 ــ 50 داریم که بر اساس آن 30درصد تولیدات مشترک به بازارهای خارجی صادر میشود.
یکهزارع ادامه داد: در زمینه پلتفرم هم اقدامات مهمی صورت گرفته و تا دو سال دیگر پلتفرم جدید ایران خودرو حاصل همکاری با شرکتهای ایتالیایی و کرهای آماده خواهد شد که روی این پلتفرم استایلهای متناسب با فرهنگ و سلیقه مردم ایران قرار خواهد گرفت.
وی خواستار بهره گیری مشتریان از تسهیلات خرید خودرو شد و با بیان اینکه دولت کمک کند تا خودروسازان مطالبات خود را وصول کنند، افزود: در زمینه جایگزینی خودروهای فرسوده تصمیم جدی لازم است و چنانچه امسال 200هزار خودروی فرسوده را جایگزین کنیم هم در مصرف سوخت و هم در آلایندگی تأثیر دارد.
وی یادآور شد: هیچ خودروسازی مایل به افزایش قیمت نیست اما ایران خودرو سعی میکند با همین قیمتهای موجود، کیفیت بالاتری را در محصولات خود ارایه دهد.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو یادآور شد: گروه صنعتی ایران خودرو در نیمه نخست امسال ششهزار دستگاه خودروی سواری به بازارهای جهانی صادر کرده و این تعداد تا پایان سال به 20هزار دستگاه افزایش مییابد.
عجب رویی دارین
از ملت ایرانم میخوام به کار نخریدن خودرو صفر ادامه بدن اگه این کار تا یه ماه طول بکشه کلکشون کندس با حمل و نقل عمومی برید ولی خواهشا تا یه ماه صبر کنید
اونایی هم که پولدارن برن خودرو خارجی بگیرن مسئله جونه دیگه بادمجون که نیس
خیلی متشکر
پس حتما این سه برابر قیمت واقعی کار مردمه اما خودشون خبر ندارن !!
خداييش خودرو دنا همان سمند نيست
خداييش سورن وسريرو هزاركوفت وزهر مار را به مردم انداختيد
انواع واقسام پرايد هم كه جاي خودش راداره ...
متاسفانه ملت هم گول ميخورند ومي خرند...
اي كاش همت ميكردند ونمي خريدنند
يك پيشنهاد :::
دوشركت سايپا وايرانلگن خودرو را تعطيل كنيد ...
درهاي كشور رابازكنيد ما هم مثل عربهاي سوسمار خورآدميم بخدا
روي هرماشيني كه وارد ميشود تقسيم كنيد حقوق تمام كارگران دوشركت طوري اضافه كنيد كه حقوقشان راملت بدهند همه راضي هستند.
نزدیک به 50 سال طول کشید تا بفهمد که مشتری کیفیت می خواهد و قیمت مناسب و خدمات پس از فروش متناسب !!!! ( البته به زور تحریم و کمپین و اعتراضات و ..... )
با این حساب لطفا بفرمایید عایا تا چند صد سال دیگه این چیز که فهمیدی عملی خواهد شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به عمر ما که کفاف نداد به کدام نسل ایرانی این مهم خواهد رسید ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناتوانی ایر ان در تولید چوب بستنی
رئیس سابق مجمع عالی واردات گفت:
در حال حاضر در لیست واردات کشور، چوب بستنی وجود دارد. اگرچه واردات این کالا عجیب به نظر می رسد، اما فرآیند پیچیده تولید و اهمیت حفظ بهداشت در آن باعث شده در کشور قادر به تولید نباشیم.
برخوردار تصریح کرد: شاید واردات اقلامی مانند چوب بستنی به کشور عجیب باشد ولی به دلیل ناتوانی ایران در تولید آن مجبور به واردات آن هستیم.
حالا کدومش درسته ساخت پهباد یا؟
...
آخه برا پهباد بالا سریش میفهمه ولی خودرو سازی بالاسریش نمیفهمه منظورمو که فهمیدید?
واقعا با چه ذرویی مصاحبه می کنن
حالا اما با اندک فشار مردم به غلط کردن افتادن...
دست بردار برادر تازه فهمیدی که مشتری کیفیت می خواهد...؟؟؟
بخدا در حق مردم ایران ظلم می کنید...
ای مردم اندکی صبر که سحر نزدیک است...
اما يه چيز ديگه : دو سه هفته اي است كه در اينترنت و شبكه هاي مجازي پيام جديدي در خصوص نخريدن خوردو ديده نميشه ، به نظرم مردم از تهديدهاي خودروسازان و ... ترسيده اند ، ضرر اصلي را كساني كردند كه رفتند انصراف از خريد دادند و هنوز دستشان به پولشان نرسيده.