به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین کیانی مدیر روابط عمومی گپ در گفتگو با دانشجو میگوید: پیش تولید این پیام رسان از سال ۹۰ شروع شده و در دی ما سال ۹۵ این پیام رسان وارد فاز اجرایی شده است. نزدیک به ۳ میلیون نفر کاربر دارد. در کنار امکانات معمول پیام رسانها نگاه ویژهای هم به حمایت از کسب و کارها داشته و با امکان پرداخت در بستر این پیام رسان کارها تسهیل شده است.
کیانی حلقه گمشده این پیام رسان را حضور مردم در گپ می داند و بر ضرورت حمایت مردمی از این پیام رسان سخن می گوید.
وی درباره سرعت پایین این پیام رسان در مقطعی از زمان گفت در مقطعی که پیام رسانهای خارجی فیلتر شدند، برخی از پورتهای ما نیز فیلتر شده و سرعت ما پایین آمد.
کیانی درباره وابسته بودن این پیام رسان به آستان قدس رضوی گفت: این پیام رسان به صورت کلی خصوصی بوده و درخواست من از مردم این بوده که به جوانان اعتماد کنند و به ما انگ دولتی بودن، وابسته بودن نزنند.
فیلم