سامانه خدمات غیرحضوری تسهیلات بانک پارسیان" در بستر تلفن همراه، طراحی، پیاده سازی و راه اندازی شده و از طریق اپلیکیشن تاپ (متعلق به هلدینگ دادهپردازی بانک پارسیان) قابل دسترسی است.
به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، دریافت مدارک مورد نیاز پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری فراهم شده و متقاضیان میتوانند مدارک و مستندات مورد نیاز جهت دریافت تسهیلات را از طریق تلفن همراه بارگذاری و برای شعبه ارسال کنند. پس از تایید مستندات بارگذاری شده توسط شعبه مربوطه، متقاضیان فقط یکبارجهت احراز هویت و دریافت تسهیلات به شعبه مراجعه میکنند. این سامانه در فاز نخست به منظور ارائه خدمت به متقاضیان تسهیلات ازدواج اجرا شده و صندوق قرضالحسنه بانک پارسیان تصمیم دارد در راستای تکمیل سبدمحصولات خود طی فازهای بعدی که در حال پیاده سازی و عملیاتی شدن است، امکان استفاده غیرحضوری از تمام خدمات را در این بستر برای هموطنان عزیز فراهم سازد. این اقدام بانک پارسیان به منظور سهولت دسترسی مشتریان و متقاضیان به خدمات بانک پارسیان و صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفته است.