وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری آزمون سراسری، ارشد و دکتری در موعد مقرر خود با رعایت پروتکلهای بهداشتی خبر داد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو «منصور غلامی» روز سهشنبه درباره برگزاری کنکور ۹۹، اظهارداشت: در نشست امروز کمیسیون آموزش نمایندگان دغدغههایی نسبت به برگزاری کنکور داشتند و آخرین خبر این است که کنکور با لحاظ مراقبتهای ویژه در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.
عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه آزمون فقط سه ساعت به طول میانجامد افزود: همین دانشآموزانی که قرار است در کنکور سراسری شرکت کنند، چند روز قبل در امتحانات نهایی شرکت کرده و آزمون دادند بنابراین با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی کنکور سراسری نیز برگزار میشود.
غلامی ادامه داد: در رابطه با نحوه برگزاری آزمون سازمان سنجش به تدریج اطلاعات لازم را در اختیار داوطلبان قرار میدهد.
وی اضافه کرد: فاصله صندلیها بیش از گذشته و با استاندارد وزارت بهداشت مطابقت خواهد داشت و تعداد شعبههای آزمون نیز بیشتر پیشبینی شده است به طوریکه همه داوطلبان در شهرهای محل زندگی خود آزمون خواهند داد.
آزمونها در تمامی مقاطع در موعد تعیین شده برگزار شود
غلامی در پاسخ به این پرسش که این تصمیم فقط معطوف به کنکور سراسری است یا خیر، گفت: تصمیم این است که همه آزمونها در موعد تعیین شده خود برگزار شود. ما نباید دغدغه فکری برای داوطلبانی که مدت زیادی درس خواندهاند، ایجاد کنیم چرا که تأخیر کنکور موجب ایجاد دغدغه برای داوطبان میشود.
وی اضافه کرد: همچنین در نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز گزارشی از آخزین وضعیت آموزش عالی به اعضای کمیسیون آموزش مجلس یازدهم ارائه شد.
جناب وزیر شما فکر نمیکنید که پیک دوم کرونا بخاطر برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری بوده!!
چرا اینقدر با افتخار از امتحانات نهایی صحبت میکنید جناب وزیر؟؟
اگر باز هم میخواهید به کوته فکری هاتون ادامه بدین پس کنکور رو هم به هر قیمتی که شده برگزار کنید و باز هم به خودتون افتخار کنید که بلاخره برگزازش کردید ولی به قیمت جون چند میلیون نفر
خیلی از کنکوری ها دارن با کرونا دست و پنجه نرم میکنن بخاطر امتحانات نهایی
ناشناس
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
برگزاری امتحانات از برگزاری مجالس عروسی که بدتر نیست. که متاسفانه مجوز باز شدن تالارها در گیلان رو دادن.
ناشناس
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شیوع کرونا به خاطر همین تجمع هاست تعویق بهتر فعلا
ناشناس
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
کاشکی کسی به ما یه توجه ای میکرد ـ
اگه بچه ی خودشون هم بود این جوری میفرستادنش توی هوای الوده و پراز ویروس
کاشی یکم هم مارو درک میکردین
اطلا ما به درک خانواده هامون که مریض میشن چی
چهار ساعت اون ماسک رو چه جوری تحمل کنیم با این گرما و استرس
واقعا
خدا کمکمون کنه
بعد میگن کنکور باید برگزار بشه
یکم تعویق که بد نیست
درسته همه خوندن ولی وقتی بخوایم مریض شیم چه فایده که کنکور بدیم
ناشناس
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
باز درس نخون ها دنبال بهونه راه افتادن ..... نه جانم ربطی نداره. بشین از فرصت باقی مونده استفاده کن به جای اینکه ده خط کامنت بنویسی :/
زینب
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
این چه حرفیه که میزنید چه ربطی به وزیر وافتخار داره این کرونا تا یه سال شایدم بیشتر وجود داره نمیشه که همه چی رو تعطیل کرد تا کی به تعویق بیفته یه ذره منطقی باشید
ناشناس
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
من یه کنکوریم که از تابستون پارسال درس خوندم تعویق کنکور کل برناممو بهم زد و قشنگ داره رو ایندم تاثیر می زاره خستگی و یکنواختی نابودم کرده واقعا دیگه خستم شمایی که می گید برا سلامت بچتون نگرانید کنکور اختباریه بچتونو نفرستید و لطفا با این اظهار نظراتون اینده ما رو خراب نکنید هیچ کدوم نمی تونید فشار روانی وارد بر ما رو بفهمید.تعویقم هیچ هم بهتر نیست فشار روانی اسیباش از کرونا بیشتره واقعا فقط یه عده که نرسیدن بخونن یا کنکور براشون مهم نیست خواهان تعویقن.
نظر
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
تو رو خدا به ما رحم کنید خب بچه ها شما چرا یکطرفه قضاوت میکنید خب ما هم خوندیم ولی تو این زمان کم چطوری به سوالات پاسخ بدیم
آدم
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
جناب شما چون درس نخوندید براتون مهم نیست که نتیجه چند سال زحمت دانش آموزان چه خواهد شد،شما بفرمائید که چند نفر از دانش آموزانی که در امتحانات نهایی شرکت کرده اند هم اکنون با مرگ دست و پنجه نرم می کنند و اینکه این توهم آمار را از کجا آورده اید؟در ثانی اگر برای شما و خانواده ی محترم حضرت عالی شرکت نکردن در کنکور سراسری مهم نیست می توانید در کنکور سراسری شرکت نکنید،شرکت سایرین به خودشون مربوط میشه
ماهور
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
کوته فکر شمایی که فکر میکنی اگر به تعویق بیفته مشکل حل میشه. تعویق یعنی موکول کردن کنکور به زمانی دیگه که توی اون زمان هم معلوم نیست شرایط بهتر شده یا بدتر! یعنی به باد دادن زحمات دانش آموزان زحمت کشیده، یعنی فرصت بیشتر دادن به تنبلها و فرصت طلبها. هر کسی نگرانه بمونه برا وقتی کلا کرونا کنترل بشه ببینم فقط تو کنکور کرونا هست و تو عروسی و خیابون گردی و .... نیست و نمیگیره. والا تعویق کاملا بی معنیه چون فعلا با کرونا هستیم.
ناشناس
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
ببخشید مجبورتون نکردن که بیاین تو کنکور شرکت کنین. اگه خیلی میترسی خب نیا ! بیخود با اینکاراتون اونایی که واقن خوندن و خسته شدن رو بیشتر از این خسته نکنین. اینقدرم به فکر ماهی گرفتن از اب گل الود نباشین لطفا . بیشتر از این تعویق؟؟؟!!!!!! اگه خیلی اون ور تز بره که میخوره به مهر و ... که کلا کنکور پر ! هرچند شما دنبال همینین
ناشناس
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
به هیچ عنوان کنکور نباید لغو بشه چون تو روحیه ی بچه های که آماده شدن و درس خوندن برای کنکور اثر منفی میگذارد و دیگه خسته میشن و دست از تلاش بر میدارن، با رعایت کامل اصول بهداشتی هیچ مشکلی پیش نمیات
اصلا ما برای چی تو کشوری بمونیم که سلامت ما براشون هیچ ارزشی نداره
شما همون ۳۰ درصد انتقال کرونا رو هم با زدن ماسک در نظر بگیرید خودش فاجعست
مادرکنکوری
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
لطفا کنکور رو عقب نندازید ،بچه ها خسته شدند .اینقدر با اعصابشان بازی نکنید.با فاصله گذاری ورعايت بهداشتی ،برای کسی مشکلی بیش نمیاد. کسانی که نخوندن ،بهانه نیارن
ناشناس
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
شما را به زور نگه نداشتند ...برو خارج از ایرانتا طعم بدبختی و ناامنی و بیماری و ...را به خوبی بچشی...
ببخشید پس دکنرا و ارشد چی؟
ما موش آزمایشگاهیتونیم؟
شهرستان ها میان مرکز استان...اقلا دکترا که میشه زمان پیک رد شه بعد برگزار کنید
ناشناس
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
تعداد فوتیها در اسفند ۹۸ بیشتر بود یا تیر ۹۹؟ کنکور دکتری در ابتدای شیوع بیماری کرونا لغو شد تا در زمان اوجگیری بیماری برگزار شود. به نظر شما این تصمیم واقعا منطقی است؟ اساساً سلامتی دانشجویان کجای معادلات تصمیمگیری وزارت علوم قرار داد؟
جناب وزیر اطلاع دارند چند نفر از دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی بعد از برگزاری آزمون زبان و با رعایت پروتکلهای بهداشتی دچار بیماری شده و چشم از جهان فرو بستهاند؟
در صورتی که همین اتفاق بعد از برگزاری کنکور دکتری تکرار شد، حاضر به پاسخگویی در قبال جان دانشجویان خواهید بود؟؟
ناشناس
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
آره هستی مشکل داری شرکت درآزمون های سنجش کاملا اختیاریه کسی هم شمارومجبورنکرده.والسلام
محمد
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
شما نرو . کسی مجبورت نکرده. تو خونه بشین تا وقتی کرونا رفت بعد به زندگیت ادامه بده
شما چه تضمینی میدید و از کجا میدونید که با افزایش حوزه تقلب صورت نگیره
خواهش میکنم اینجوری حقمون رو ضایع نکنید
چون قطعا تقلب صورت میگیره جناب وزییییییر
ای خدا این همه درس خوندیم اخرشم اینطوری حقمون رو میخوان ناحق کنند
این کار شما به نفع هیچ کس نیست
تازه بعد کنکور هم هممون کرونا میگیریم
این چه دولت تدبیری هست که ما داریم
بی تدبیری از همه جاش میباره
به جای اینکه بهتر کنید شرایط رو بدتر هم میکنید
شما نمیخواد نگران تقلب باشید. سازمان جوری سوالات رو طراحی کرده که جلوی تقلب رو از متقلبا میگیره. متقلب فقط زمان خودش رو از دست میده. در ثانی شما مجبور نیستی شرکت کنی بمون برا سال بعد.
کنکور نباید لغو بشه جونم دراومد برای درسا واقعا حیفه برای سال دیگه
اما انصافا باید تا موج دوم کرونا بخوابه به تعویق بیفته
ناشناس
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اونایی که مخالف تعویق هستن هنوزهیچ کدوم از عزیزانشون رو به خاطرکروناازدست ندادن.هنوزکرونانگرفتن بفهمن چقدسخته ایشالله داغش دامنگیرتون بشه که بفهمنن چی به چیه
بهروز
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
درود برشما بچه ها اینقدر درس خواندن حالا یک عده تنبل که همش تو خیابون گردی هستن میگن کنکور لغوبشه تا بتونن بیشتر بگردند
ازتون ممنونیم که زحمات مایی که درس خوندیم را نادیده نکرفتین هیچ اتفاقی نمیفته وقتی قراره پروتکل های بهداشتی برقرار بشه اگه عقب میفتاد بازم عقب میفتاد این جماعتی که من دیدم مشکلشون کرونا نیس چون هردفعه یه بهانه میارن به هرحال ازتون ممنونممممممم
لیلی
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
چی میگین شما ؟؟؟جون ما ارزشی نداره ؟؟؟حاضری رتبه ۱ کنکور بشی اما کرونا بگیری و جونت در خطر باشه ؟؟؟کنکور یعنی فااااجعههههه خیلی شدید
ناشناس
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
عزیزم مگه فقط شما درس خوندی؟ پروتکل بهداشتی زمان نهایی هم مثلا رعایت شد ولی نتیجه چی شد؟ ما هم خسته شدیم ولی انقدر خودخواه نیستم که به خاطر کنکور از جون خانواده ام بگذرم ما نمیگیم کنکور لغو بشه فقط به زمانی موکول بشه که نیازی به وسایل سرمایشی نباشه و روند مبتلایان کرونایی رو به نزولی باشه آقای وزیر اکثریت موافقا با تعویق کنکور لطفا به فکر همه ی دانشجویان و کنکوری ها باشید
ناشناس
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
نه فقط شما تنها درسخون این مرز و بوم هستید...
ناشناس
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خودت که هیچی حاضری به خاطر قبول شدنت واسه خانوادت اتفاقی بیوفته؟ اگه که اره واست متاسفم
Alam
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اره از نظر ت هیچ اتفاقی نمی افته،برو تو خیالاتت غرق شو
ناشناس
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خیلی دوس دارم ببینم وقتی که اتفاقا جای صندلیت تو گرم ترین قسمت سالنه و با ماسک داری مرتب دی اکسید گرم و داغ خودتو تنفس میکنی و حق نداری اونو برداری از صورتت چجوری مهم ترین ازمون زندگیتو میدی ، موفق باشی
ناشناس
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خب شما درکت همونقدره کاری نميشه کرد، امثال من سال دومه که دارن کنکور میدن و از تو هم بیشتر خوندن اما سلامتی خودم هیچ ولی سلامتی خونوادم برام در اولویته
ناشناس
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
عزیزم مطمئن باش خیلی ها مثل شما درس خوندن من خودم پشت کنکوری هستم و دو سال متوالیه که دارم میخونم
ولی این مریضی شوخی بردار نیست
نیلوفر
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
عزیزم فقط تو که درس نخوندی خیلیا درس خوندن
شاید تو سیستم ایمنی قوی داشته باشی ولی پدر و مادرت که سنشون بالاتره و بیشتر در معرض خطرن چی مهم نیست؟من خودم به شخصه نمیخوام بخاطر آینده من جون بقیه افراد خانواده ام به خطر بیفته
شاید یکی از داوطلبا بهترین رشته و بهترین دانشگاه قبول بشه ولی خانواده اش رو از دست بده واقعا دیگه میتونه ادامه بده؟
ناشناس
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
تو زندگیت وسلامتت برات مهم نیست
ناشناس
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
فازت چیه اگر کسی دستشویش گرفت یا چیزی خواست بخوره یا غش کنه امبولانس بره حالت خوبه واقعا
همون امتحان نهاییم دیدیم چقدر پروتکل ها رعایت شد. اخرم اومدن گفتن تو حوزه ما اینا فاصله هاشون غیر استاندارده.تهویه نامناسب... تعداد زیاد توی یک سالن... بچه ها قبل امتحان تو خوده سالن تو دهن هم بودن و همش حرف میزدن قبل از اینکه مراقب بیاد. سرشونو میکردن تو یه کتاب ده نفری. امتحانم که تموم میشد اکیپی میرفتن خونه هاشون بدون دستکش و ماسک.چقدر رعایت میکردن واقعا!!!! شما هر کاری بکنید بازم عده ای هستن که جون بقیه رو به خطر بندازن
هه بازم ب شماها مایازدهمیا چی بگیم دهمیای بدبخت چی بگن مابرا دوازدهم هیچی یاد نمیگیریم توطرح زوج و فرد هم که ما همینجوری شنبه تاچهار شنبه چیزی نمیفهمیم فک کن سه روز بری مدرسه من میخام بدونم این گردن کلفتای اون بالا خودشون زن و بچه ندارن نوه چمیدونم ناموسی چیزی البته داشته باشم خارجن فرقی نداره براشون آستانه صبر مردمم در یه حدیه اوضاع و خراب تر از این نکنید
یعنی چی مدت زمان سه ساعت ، این خودش بزرگترین دغدس آغا، چهل روز مونده این چه کاریه ، چه سه ساعت چه چهارساعت فرقی نداره که ولی با کم کردن سوالا حق خیلی ها ضایع میشه،
حوزه بیشتر مراقب بیشتر بیماری بیشتر ...
نکنه می خوایید که مراقب هارو زیاد نکنید که ضن تقلب میره اون وقت...
سه ساعت کنکور ؟ مگه سوالات کم شده که زمان رو یک ساعت کم کردید ؟ اگه سوال کم شده بگید توی برنامه لحاظ کنیم ... همه چی تو کشور با صلوات میره جلو این یه مورد رو منطق و دلیل براش بیارید ...
با رعایت بهداشت و ماسک زدن و فاصله گرفتن هیچ اتفاقی نمی افته
شما چندین ماه درس بخونید اسن اواخرش حالت فرسایشی پیدا میکنه مطالعاتتون و زحمات چندین ماهه هدر میره
ملت کلی برنامه ریزی شغل و ازدواج و سفر دارن باز به تعویق بیفته تمامی کاراشون کنسل میشه. اونایی که خوب تا اینجا خوندن میدونن چی میگم. ان شا الله در صحت و سلامتی کامل همه شرکت کنند و این ازمون رو پشت سر بذارن
ناشناس
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
یه جوری میگین برنامه ریزی شغل و ازدواج و سفر آدم خنده ش میگیره انگار تو این مملکت کار هست یا مثلا با این وضع اقتصادی میشه ازدواج کرد یا مسافرت رفت
جوک سال
عرفان
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
شما از سر جلسه ک میای تو ی شرکت خوب استخدام میشی هفته بعدم مراسم عقدو عروسی هفته بعدم ماه عسل جزایر قناری
مرسی بابت زحماتی که میکشید و بسلامتی ما کنکوری های اهمیت میدید. بخدا میدونم که برای خودتون هم سخت بوده اخذ این تصمیم. اما خب چاره ای هم نداشتید. ما کنکوری ها هم سعی میکنیم با رعایت حداکثری اصول بهداشتی باعث حفظ سلامت خودمون ودیگران باشیم و همچنین با حضور گسترده و با آزمونی موفق مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و مخالفان نظاممون بزنیم. تا بدانند که دانشجو حتی در شرایط حاد کشور هم به تصمیمات برحق مسولین دلسوز کشورش لبیک میگه.
بازم تشکر.
ناشناس
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
واقعا چطور میشه سه ساعت ماسک رو با اضطراب امتحان تحمل کرد؟ نباید آب بخوریم؟
ناشناس
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بیا یه مشت کرونا بکنم تو حلقت ببینم بازم میری لبیک بگی روانی بی عقل
نفس
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بابا ملت رد دادن بخداااا انقد ماسک زدین اکسیژن ب مغز نمیرسه این حرفارو میزنی......
دکتر جان یکمی هم با اندیشه و فکر تصمیم بگیرید به خدا یه ۱ماه اینور اونور چیزی نمیشه من خودمم خیلی زحمت کشیدم الان هم پدرم کرونا گرفته خدای نکرده منه داوطلب ناقل باشم و بیام سر جلسه شما فکر کنین چی میشه خدای نکرده یه ۳۰۰نفر هم از من بگیرن خواهشا یکمی هم به فکر ما جونا باشین به خدا اگه پسر خودتون امسال کنکور داشت حاضرم قسم بخورم کنکور رو حذف میکردید
سلام لطفا سلامت ما رو اولویت قرار بدین و ازمون ارشد و همه ازمونها رو پاییز برگزار کنید
با جون بچه ها بازی نکنید و ازمونها رو پاییز برگزار کنید
من باید برم مرکز استان خیلی هم زحمت کشیدم و خوندم از شهرستان پاشدم رفتم تهران چند ماه با سخای کلاسهای کنکوری و کلی زحمت ولی الان واقعا میترسم لطفا رحم کنید و به فکر سلامتی جامعه و مردم باشید، کرمانشاه در وضعیت قرمز اخه من چطور برم مرکز استان واسه امتحان ، استرس خیلی زیاده لطفا برگزار نکنید
ناشناس
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
برگزاری کنکورها توی این شرایط یعنی فاجعه.... کرونا فقط در کمین اون فاصله یک و نیم متری صندلی ننشسته.....ب هر حال تعامل های زیادی برقرار میشه و این یعنی انتقال بیماری و شانه خالی کردن خیلی ها که فقط میخواستن ازمونی برگزار کنند. ضمن اینکه توی ترم مهر ماه عملا هیچ خوابگاهی نمیتونه دانشجویی پذیرش کنه
نادین
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
من یک هفته است که مبتلا شدم.... باحضور من در جلسه چه تضمینی هست که بقیه مبتلا نشن حتی اگه اون شخص تنها یک مراقب باشه
چرا انقدر دنبال عقب افتادن کنکور هستین؟یه ساله از زندگی کردن افتادیم،تفریح و استراحت و خوابمون همه فدای امسال شده خسته شدیم دیگه
کنکور رو چقدر باید عقب بندازن به نظرتون ۲ماه؟۳ماه،یه سال؟؟اصلا چه تضمینی هست ک تا یه سال دیگه کرونا باشه یانه
لطفا هر کی نمیخواد کنکور بده نده،انقدر درخواست عقب افتادن کنکور رو ندین
هرکی هم واقعا تلاششو کرده باشه ۳ ساعت با ماسک و دستکش میشینه سر جلسه
ناشناس
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
واقعن من حرفی ندارم
ناشناس
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
من تلاشمو کردم ولی جون خانودم خیلی مهم تر از تلاش منه. من که مادر و پدرم هر دو شون مریضی زمینه ای دارن نمتونم فقط خودمو در نظر بگیرم و جون اونا برام مهم نباشه
arana
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما فقط به فکر خودتونید خیلی از بچه ها هم مثل شما درس خوندن ولی یا خودشون یا پدر مادراشون بیماریه زمینهای دارن بعدم اگر ماسک و دستکش جلوی بیماری رو می گرفت پزشک ها و پرستارامون چرا با اون همه تجهیزات چرا گرفتم بعد اصلا اومدیم و با ماسک نگرفتیم شاید شما بتونید تحمل کنید اونایی که بیماری ریوی مثل آسم دارن نمیتونن تحمل کنن . بعدم اصلا با این کاری که قراره از بیمارستان هم گرفته بشه تقلب میره بالا وکلا گند میزنه به کنکور و رتبه ها خراب میشن
موندم شما چطور به فکر چند نفر ک به ظاهر درس خوندن و اماده شدن و با تعویق کنکور میخواد روحیه شون خراب بشه هستین ولی به این فکر نمیکنید که با برگزاری این آزمونا تو این شرایط سخت کرونا چند تا نخبه تو این مملکت بخاطر بی فکری شما میخواد جونشو از دست بده و هیچ وقت پاشو دانشگاه نزاره
اگه واقعا به فکر حق و عدالت هستین همه ی سهمیه ها رو بردارید .
با یه ترم دیر باز شدن دانشگاه هیچ اتفاقی به جز ضرر مافیای کنکور نمیوفته .
خواهشا منطق به خرج بدین
درضمن یکم فکر کنید. الکی امتحانات نهایی رو با کنکور مقایسه نکنید که زمین تا اسمون با هم فرق دارن
با برگزاری اون امتحانات کرونا دوباره اوج گرفته
وای به حال کنکور
تعویق کنکور بهترین کاره...
واقعاخوشم اومدافرین.کروناکه تموم نمیشه هرکی دوس ندارم بچش امسال دانشگاه بره یه سال پشت کنکوری نگه داره.چرایکی دیگه روبدبخت میکنه.اصلابایدکنکورتیربرگزارمیشد.دلم برای زرنگامیسوزه.این تنبلاهستندکه میگندبره عقب
ناشناس
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دانشگاه کجا بود ..اصلا کنکور بدن قبول بشن دانشگاه میرن به نظرت با این وضع که همه جا تعطیله دلت خوشه ها ..امسال اینقدر تقلب بازی بشه که خدا بگه بس
ناشناس
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
افرین درس خون ببینم کجارو میگیری
:/
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
یه صندلی تو کلاس مجازی برات نگه میدارم سعی کن زودبیای
ناشناس
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
کی گفته کرونا تمام نمیشه؟ کرونا قطعا قابل کنترل هست همونطور که اردیبهشت و خرداد کنترل شد و ربطی به سردی و گرمی هوا نداره
قطعا با کاهش زنجیره انسانی کرونا هم کاهش پیدا میکنه
و چیزی که کاملا مشخص هست اینه که برگزاری کنکور تو این شرایط اشتباهه محضه
انقدر نگران حق درس خوندنتون نباشید کسی که درس خونده فرصت مرور مجدد داره کسی هم که نخونده تو یه ماه یا دوماه هم نمیخونه
میدونم سخته ولی این خود خواهی ها رو کنار بذارید و چشمتون رو روی وقایعی که داره اطرافتون اتفاق میفته نبندید
تازه بعدش هم که خبری از دانشگاه نیست پس انقدر احساستی فکر نکنید
محمدی
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اولا خواهشا درست حرف بزنید ثانیا من خودم جز افرادی هستم که با برنامه ریزی درس خوندم ولی به نظر خود بنده که درسخونم دیگران درست میگن باید کنکور به تعویق بیفته چون جان انسان بسبار بار ارزش تر از مدرک تحصیلیه که ما میگیریم جون از دست بره کاریش نمیشه کرد باید کنکور به تعویق بیفته تمام.
ناشناس
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اینا که شما بهشون میگی تنبل، جون خودشونو خانوادشون براشون مهمه نه مثل شما که هیچی برات مهم نیس فقط قبولیت تو کنکور خانم زرنگ. اگه زرنگی به اهمیت ندادن به جون خانوادس باشه تو زرنگی
ناشناس
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
زرنگ کی بودی تو
ناشناس
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
برو ببینیم کجا رو میگیری وای خدا بعصی ها باید کرونا بگیرن از دنیا محو نابود بشن
ناشناس
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
واقعا ! اکثرشون اونایین که بیکار گشتن این ور و اون ور الانم قصدشون اینه کلا بیفته واسه ی سال دیگه . در جواب خودشون ایشالا کرونا بگیرن بقیه هم راحت شن از دستشون
الان مثلا کنکور برگزار نشه چیزی درست میشه ؟ برگزار بشه هم همینه . اون افرادی که رعایت نمیکنن یه جور دیگه میگیرن . انگار فقط کنکوره !
واقن باید تیر میگرفتن قال قضیه کنده میشد اینقد یه عده پررو نشن
من خواستار تعویق کنکور هستم تجمع در محیط های مسقف ک میردس در محیط باقی بماند و ۳ساعت در کنارهم در یک محیط مساوی است با فاجعه.کسانی ک بیماری زمینه ای مث آسم دارند چی.کنکور خودش استرس زاستت فرض کنید استرس کنکور هم اضافه بشه تورو خدااااا یکم درک کنیددددددد
تاوان پافشاری های شما رو بچه های بهداشت و درمان دارن میدن انقدر باافتخار نگین امتحانات نهایی برگزاز شد و هیچ اتفاقی نیفتاد .....
در ضمن بهتر بود به این فکر می کردید بچه های بهداشت و درمان هم سهمی در شرکت در کنکور دارن و فرصت درس خوندن نداشتن . ...وازمون رو به خاطر این مساله به تعویق مینداختین
آقا شما چرا نمیخواید قبول کنید،. نهایی فقط یک کتاب. امتحان گرفته میشد بعد خودمن به شخصه بیشترین مدت زمانی که سر جلسه امتحان نهایی بود20 دقیقه بوده آیا کنکور میشه 20 دقیقه ای تموم کرد؟؟ بعدش من و کسایی مثل من که به گرما حساسیت داریم اگه تو این چهار ساعت ماسک بزنیم ه لحظه گرم بشه دیگه عطسه و آبریزش بینی و خارش گلو و گوش نمیزاره آزمون بدیم تازه من بدبخت که به خود ماسک هم حساسیت دارم، درک کنید ما 12 سال درس خوندیم با تصمیم عجولانه و احساسی آینده ما رو نابود نکنید، امیدوارم حداقل یکی از شما بچه خودش کنکور داشته باشه تا حداقل به خاطر بچه او به سود ما هم بشه.
کاملا حرف وزیر منطقی هست،تعویق شرایط رو بدتر میکند .چون پاییز شیوع بیشتر هست و در ضمن هم زمان هست با شرول کار مدارس
باید یاد بگیریم ،با رعایت کامل اصول بهداشتی به زندگی برگردیم.نه اینکه حق کسانی که دادن آزمونها به هر دلیلی براشون الزامی هست را ضایع کنیم
ناشناس
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
من هم موافقم تعویق کنکور هیچ دردی رو دوا نمیکنه و به ضرر بچه هایی هست که سه سال از بهترین سالهای عمرشون رو درس خواندن و زحمت کشیدن کرونا که تا مدتها مهمان ما هست از اول پاییز هم که آنفلوآنزا و چند تا بیماری دیگه با هم شیوع پیدا کنه اوضاع بدتر میشه پس با رعایت پرو تکل ها هر چه زودتر برگزار بشه برا عزیزانی هم که میترسن از کرونا اجباری نیست سال دیگه کنکور بدن لطفاً اینقدر هم اعتراض نکنن افزایش شیوع کرونا به دلیل بازگشایی اصناف بود نه امتحان نهایی از حوزه فرزند من هیچ کس مبتلا نشده اینقدر جو ندید درس بخونین
P
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خدای نکرده کار به تعویق کشیده بشه و قرار باش تو پاییز برگزار بشه هم یه عده میان آنفلوآنزا رو بهونه میکنن که 《آقااااا کرونا کم بود حالا میخاین آنفولانزا هم بگیرییییممم؟؟؟به تعویق بندازییییین!!!》
ناشناس
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
عزیز من تو پاییز اگر مردم رعایت کنن و زنجیره روابط کاهش پیدا کنه کرونا هم کم میشه
این پیش بینی هاتون رو بذارین لب کوزه ابش رو بخورین مثل پیش بینی دقیق مسئولین که گفتن کرونا تو تابستون کاهش پیدا میکنه
کرونا فقط و فقط به زنجیره انسانی ربط داره همین و بس نه ربطی به آنفولانزا داره و نه گرمی و سردی هوا
در هر صورت برگزاری کنکور تو این شرایط اشتباه هست
فقط به فکر خودتون هستید. از افزایش ناگهانی کرونا بخاطر برگزاری امتحانات دوازدهم بود. با افتخار میگید همونجور ک امتحانات نهایی برگزار شد، کنکور هم برگزار میشه. درضمن بعد کنکور هرکه کرونا گرفت سنجش هیچ مسئولیتی قبول نمیکنه و یا میگه از قبل کنکور داشتی الان مشخص شده یا میگه شرکت در کنکور اختیاری بوده میخواستی نیای سرجلسه. اختیاری کجا بوده؟! اجباری هست. کل آیندمون تو همین کنکور لعنتیه.
وقتی جان چند میلیون جوان و خانواده هایشان در خطر است و از طرفی استرس کنکور و بیماری دارند ..نمک بر زخمشان نپاشید ...خودتون رو جای اون ها قرار بدید ...بعضی ها هستند که چندمین سال کنکورسان است و اگر امسال قبول نشوند باید بروند سربازی ...اگر به خاطر تصمیم غلط شما یک جوان بیماری گرفت یا مسیر زندگیش تغییر کرد شما مدیون دنیا و قیامت هستید ...
ناشناس
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
واقعن من حرفی ندارم
مریم
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دوستان مگه ما نمیریم بیرون از خونه؟ مگه به امور عادی زندگیمون نمیرسیم؟ بانک و اداره و پارک و تفریح و.... همه کارهامون رو داریم انجام میدیم! راننده تاکسی و اتوبوسی که هر روز با انواع و اقسام آدم ها در ارتباطه، رفتگری که داره زباله های آلوده ما رو جمع میکنه، همه این ها در خطر هستند و ماسکشون رو تو شرایط سخت و گرمای طاقت فرسای بیرون انجام میدن! دوستان مطمئن باشید با دو ساعت ماسک زدن ما اتفاقی نخواهد افتاد!!!!! بعد هم اگر الان کنسل شه قطعا دیگه میره برای سال بعد. چون تمام پیش بینی ها نشون میده شرایط رو به وخیم شون هست نه بهبود! خب اگر کسی میخواد سال بعد کنکور بده، این سری نیاد و مراقب خودش و خانوادش باشه. این موضوع ساده رو درک کنید یا آزمون یا حذف میشه یا برگزار! تعویقی در کار نیست عزیزان. پس تنها شانستون برای حضور در دانشگاه رو از دست ندید .... اگر هم مطالعتون ناقص مونده و میدونید نتیجه تون فاجعه ست و به این خاطر هی میخواید عقب بندازید، نقصتون رو از درون رفع کنید و برای کنکور بعد تلاش کنید.
کاش میدانستید همین امتحانات نهایی که این چنین با افتخار از برگزاریش حرف میزنید چند دانش آموز را مبتلا به کرونا کرد متاسفانه این طور بنظر میرسد که برگزاری کنکور از سلامت دانش آموزان برای جناب وزیر مهم تر است اگر واقعا به دغدغه های دانش آموزان و خانواده هایشان فکر میکنید بدانید سلامتی از هر چیزی برای ما مهم تر است
واقعا مافیای کنکور نشان دادند که زورشون له همه وزیر وزرا میرسه...یا شایدم همشون یکین..نشون دادن که بخاطر پول هرکاری میکنند و پول از جون چند ملیون جوان و خانواده هاشون ارزشمندتره ......علی برکت الله
واقعا زشته شما فقط ب فکر خودتون پولتون هستید. الان شرایط نسبت ب قبل خیلی بدتر شده بعضی ها اصلا الان شرایطشو ندارن ک بخوان کنکور بدن. بعضی از بچه ها یکی از اعضای خانوادش شاید بیماری خاص داشته باشه با اومدنش سرجلسه خیلی خطرتهدیدشون میکنه یا بعضی از بچه ها از روستا میان فکر رفت وادمشون رو کردین تو این وضع چقد سخت میشه و امکان دارت خیلی هاشون ب کرونا مبتلا شن. بس کنید دیگه خجالت بکشید یکم ب فکر مردمم باشید میدونید با برگذاری کنکور جون چند هزار ادم رو میگیرید
سلام چرا نظر من رو پخش نمیکنید
آقا من برادر و مادرم بیمارن اونم بالای 20سال ک درد میکشن حتی داروهاشون پیدا نمیشه ازترس کرونا چند ماه از خانه بیرون نرفتیم.من نظام قدیمم و این کنکور اخرین فرصت منه.اگر شرکت کنم و کرونا بگیرم با جان خانواده ام بارزی کردم تا اخر عمر عذاب وجدان دارم و مرگ برام بهترین چیز خواهد بود و اگرم شرکت نکنم تا اخر عمر حسرت ب دل خواهم موند.ما از شهرهایی هستیم ک باچند ماشین های عبوری باید سرجلسه بیایم احتمال کرونا بالاست لطفا ب بیماران غیر کرونایی هم توجه فرمایید فعلا مرگ و زندگی اونا دست ماست.لطفا حداقل تا آرام شدن اوضاع کنکور رو تعویق بندازید
اولا هر شخص مبتلا علائم نداره و میتونه۴۰۰نفر رو مبتلا کنه.
این حرف من نیست حرف علمه.
ماسک معمولی یا پارچه ای نمیتواند جلوگیری کند در ازدحام.
ودرآخر مرگ بر مافیای کنکور و منتظرم ببینم در چه دولتی این دست مافیا قطع میشود؟
آقای وزیر
این نوع تصمیم گیری ها از عهده هر کس بر میآید و اگر قرلر بود در نورد تصمینات مهم اینگونه عمل شود که دیگر احتیاجی به داشتن وزیر نبود.
به جای همه این کارها قبل از برگزاری آزمون ها بیست روز مملکت را تعطیل کنید تا اوضاع بیماری قابل کنترل شود
آزمون را هم ۱۵ شهریور برگزار کنید که هوا خنک تر باشد
والسلام
ناشناس
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دقیقااا
ایشون بیشتر دارن شبیه رباط عمل میکنن
اخه اینکه یه چیز بدیهی هست
کنکور برگزار بشه دودش تو چشم همه میره
اگر ایران و ایرانی برای ایشون مهم باشه قطعا مدبرانه تر تصمیم گیری خواهند کرد
خیلیا نمیتونن ماسک رو تحمل کنن.من مشکل تنفسی دارم و اصلا نمیتونم ماسک رو تحمل کنم.چطور باید سه ساعت با ماسک بشینم سر جلسه تازه تمرکزو آرامش هم داشته باشم برای جواب دادن سوالات؟!
این چه وضعشه دم از رعایت پروتکل بهداشت نزنین اگه بهداشت رو این مردم خیلی جدی میگرفتن.وضع کشور این نبود
من برا ارشد مجبورم برم شهر دیگه که وضعش چندین برابر از شهر خودم بدتره.خودم به درک خانوادم قراره منو ببرن برا آزمون شهر دیگه اونا چه گناهی کردن اگه بیان خدایی نکرده مبتلا بشن.
توروخدا یکی بگه تعداد سوالا کم شده یا نه؟؟؟ مگه میشه 270 سوال حالا کار ندارم.. کی چند تا جواب میده تو سه ساعت...اقای دکتر درود بر شما... تصمیم خوبی بود فقط بگید ایا تعدا د سوالا کم شده یا نه.. توروخدا.. اعلام کنید.. زنده باد دکار غلامی.. زنده باد لیران.. زنده باد رهبر.. جانم فدای دکترررررر غلامی.. جانم فدایت.
جناب وزیر دانش آموزان چه گناهی کرده اند که باید موش آزمایشگاهی شما باشند کرونا در تهران و برخی شهر ها اسفناک است بعد جنابعالی و مافیای کنکور میخواهید هزینه هایی که برای کنکور کردخ اید اتلاف نشود،شما که امتحانات نهایی را برگزار کردید و نتیجه آن (صدها نوجوان به کرونا مبتلا )شد ،لطفا به حرف های ما گوش بدهید ،اگر فرزند خودتون هم بود در چنین شرایط بحرانی که از همه طرف تحت فشار است رو مجبور به حضور سر جلسه کنکور میکردید؟؟؟؟؟و این هم بگم که نتیجه سیاست های غلط شما این شده که جامعه جوان افسرده،خسته،بدون حوصله و به معنای واقعی سوخته شده است پس تا دیر نشده تفکر کنید.
سلام !
اولا فقط سازمان سنجش حق هر اعلام هر خبری رو درباره کنکور اعلام کنه.
ثانیا برای هر عمومی تقریبا ربع ساعت در نظر گرفته شده با این حساب شما تایم چهار عمومیو کلا دارین از بین میبریت
نسوما توی سه ساعت انتقال ویروس وجود نداره بعد یه ساعت آخر خطرناکه؟
سلام چرا انقدر اذیت میکنید چرا متوجه نمیشید اگر کنکور عقب بیفته بهتره اخه تو سه ساعت ماچیکار کنیم زمانی که چهار ساعت بود اینجوری کنکور دادیم وای به الان که کردینش سه ساعت
خدایا به دادمون برس
واقعا چرا با جان دانشجویان بازی میکنید؟ این رفتارتون غیرانسانی هستش !باید کنکور رو به تعویق بندارید اگر خدایی ناکرده یکی از دانشجویان کنکور به بیماری کرونا مبتلا باشه همه رو بیمار میکنه و تراژدی جدید درست میشه نذارید این اتفاق بیفته !!یکم به فکر دیگران جان و سلامتی دانشجویان و خانواده دلواپسشان باشید اقای وزیر ازتون خواهش میکنم!!!
باسلام...خدا خیرتون بده ..فقط هر کار میکنید کنکور رو برگزار کنید. ..به خدا داریم روانی میشیم از بس درس خوندیم ..والان به جای اینکه بشینیم درس بخونیم بهتر از قبل استرس ونگرانی وپریشانی اینو داریم که کنکور چی میشه وهی تند تند یادمون میاد که بریم نگاه کنیم کنکور برگزار میشه یا ن...خواهشا هر کار میکنید دیگه تاریخ برگزاری کنکور رو عقب نندازین...واینا که میگن عقب بندازید اینا درس نخوندند وسختی نکشیدن وشب بیداری نکشیدن وهر هفته آزمون ندادن و از گوشت بدنشون مایه نذاشتن واسه درس وندیدن که ما شام ونهار نمیخوریم که خوابمون نگیره شاید بتونیم یه ساعت بیشتر درس بخونیم و هزار کار دیگر...کرونا بکشه ما رو بهتر از اینه که کنکور برگزار نشه ما از کرونا ترس نداریم ..خواهشا به فکر ما باشید. چیز زیادی ازتون نمیخواهیم فقط برگزاری کنکور..اونم به خاطراینکه عدالت اجرا بشه.حق به حق دار برسه..ممنونم
واقعاً امتحانات نهایی رو با کنکور یکی می کنید.هر امتحان نهایی نهایت یک ساعت و نیم طول بکشه اما کنکور حتی اگه تایمش سه ساعت هم بشه خطرناکه.گزاشتن ماسک روی صورت اونم برا سه یا چهار ساعت واقعاً سخته.اون کسی که داره آزمون میده، وسط جلسه باید اون ماسک رو برداره و یه چیزی بخوره تا قندش نیاد پایین.همون موقع یه عطسه کنه دیگه تمومه.یعنی واقعاً هیچ کدوم از اینا براتون اهمیت نداره.اصلاً بیاید منو ببرین بهترین دانشگاه تو نیویورک آمریکا بگو اینجا درس بخون. ولی وقتی قراره سلامتیم در خطر باشه همه اینارو میخام چیکار
به تعویق انداختن کنکور به ضرر خیلیا میشه که درس خوندن ، مگر امتحانات نهایی برگزارنشد که ۳ هفته طول کشید ، کنکور نصف روزه خودتون باید رعایت کنید ، اگه به تعویق بیفته وضعیت در پاییز بدتر میشه و اصلاً در سال ۹۹کنکوری برگزار نمیشه حق بچه ها ضایع میشود تو رو خدا کاری به کنکور نداشته باشید بذارید برگزار بشه
وقتی میگید کنکور را عقب بندازید یعنی تا دوسال دیگه باید عقب بفته چون تا دوسال دیگه کرونا تشریف داره پس خوب هست که ادم وقتی میخواهد نظر بده یک کم فکر کنه وعقلش را بکار بندازه کسی که میترسه کرونا بگیره با رعایت نکات بهداشتی امتحان نده دوسال دیگه بیاد کنکور بده فکر کنه کنکور عقب افتاده اگه راست میگید مسافرت نردی ومهمانی وعروسی یا با دوستاتون بیرون نرید اینکه خیابانه خلوت هست بخاطر اینکه همه دارند رعایت میکنند
رویا
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
عقب بیفته به این معنی هس که شرایط یکم بهتر باشد بعد کنکور بدیم
سلام.فقط وفقط اینایی که مخالف برگزاری کنکور هستن درس نخوندند ومیدونن قبول نمیشن وتا حالا مسافرت وتفریح و...کارشون بوده ...کنکور باید برگزار بشه اگه غیرت داریدبیاین میدان امتحان رقابت کنید ..اینا اگه جایی به نفع شون باشه اگه چاه هم زیر پاشون باشه میرن..اینا عروسی میرن وهزار جای دیگر ...فقط از کنکور چون زحمت نکشیدن میترسن فکر میکنن با تعویقش کارشون راه میفته ولی باید بدونن کور خوندن بدتر میشه واسه این جور افراد روز به روز...تمام....ممنونم
LAK
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
من خودم برای کنکور.کاملا آماده ام ولی حاضر نیستم برای مدرکش که زیرش نوشته فاقد اعتبار جون خودم،خانوادهام و دوستانم به خطر بندازم عقل کل
رویا
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
چرا همه رو به یک چشم میبینید بعضی ها دیابتی دارن خود من چند ماه هس که بیرون نرفتم
ناشناس
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
اقا یا خانم به ظاهر محترم بحث خیلیا سر ساعت کنکور هست چون در حالت عادی خیلیا زمان کم می اوردن حالا چی؟؟؟
همین عقب افتادن اولیه ی کنکور هم اشتباه بود باید در زمانش برگزار میشد ..حق ما که درس خوندیم این نیست..الان خیلی ها به خاطر عقب افتادن اول روحیه و ذوق وشوقشون رو از دست دادن واگه دوباره عقب بیفته دیگه کنکوری نیس اگه باشه هم روحیه ی امتحان دادنی نیست به خدا اگه عقب بیفته همه ضرر میکنن و شاید بیفته واسه سال بعد که دیگه بشه سابقه تحصیلی یا کرونا بدتر باشه دیگه باید حسرت کنکور رو بخوریم ..مخصوصا کسانی که حقشون بوده رتبه های یک کشوری ...پس باید کنکور برگزار بشه
سلام...
الکی خودتون رو درگیر این مسائل نکنید ما ک زورمون به جایی نمیرسه اینام هرکاری ک خودشون دلشون بخواد انجام میدن فعلا ک دور دور ایناست و ماهیچ نقشی نداریم باید ب سازشون برقصیم ک صدامون ب جایی نمیرسه بجای پرسه زدن اینجاها برید بشینید بخونید،من خودم به شخصه دیروز ماسک زدم ک عادی بشه برام سر جلسه ولی خداشاهده یه دقه نکشید نفس تنگی گرفتم حس بدی داشتم و دستکشام خیس عرق بود،ولی چاره چیه اگه قرار باشه بگیرن خودتونو با شرایط وقف بدین،واینکه وقتی میگن اینا تو امتحان نهایی شرکت کردن ایقدر ناقص العقل هستن ک ننیفهمن امتحان نهایی تعدادشون کم بوده و هر مدرسه جدا بوده تازه بهونه جدیدشونمبرگزاری امروز و فردای کنکوره چینه ولی ب مولا قسم یه دهم درصده کارای ک اونا کردن برا کنکوریاشون اینا تادصد سال اینده هم از عهده اش بر نمیان خودتونو درگیر نکنید برید سر درستون انشالله هرچی خیره پیش میاد فک کنید یه پزشکید و قراره ب مدت چند ساعت با دستشکو ماسک تو اتاق عمل باشید اینجوری یکم درکش براتون اسون میشه
اونایی ک نگران قند خونشونن دو تا شکلات میندازن تو جیبشون دستشونو ضد عفونی میکنن فورا یدونه میندازن دهنشون قندشون بالا میره:) به نطرم یدونه شیرینی خوردن خیلی طول نمیکشه که از برداشتن یه لحظه ی ماسکشون بترسن.شما قرار نیس که تا حد سیر شدن اونجا غذا بخورین که:|تو عروسی و رستوران و ساندویچی ها غذا بخورین هیچیتون نمیشه حالا خاک کنکور شده تو سرتون؟؟؟!!
درضمن آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب..اگه قراره تو 4 ساعت کرونا بگیریم تو همون 3 ساعت هم میگیریم..پس لطفا زمان کنکور رو تغییر ندین.ما یه ساله با بودجه بندی کنکور جلو میریم اینکه از هر درس چند سوال میاد.خیلیا رو این مسئله حساب باز کردن کاهش تعداد سوالات و زمان کنکور اصلا کار درستی نیس..لطفا تجدید نظر کنید.
شرمنده ی خودشون کردن، یک ساعت آخر برداشته شد، کرونا رو شکست دادیم، ایول خدا قوت عزیزان.
آیندم از همین الان میبینم.
هزاران بار متاسفم.
این اون جامعه ی آرمانی نیست ک امام ازش حرف میزد.
با سلام. آفرین به وزیر علوم. لطفا" موعد مقرر برگزار شود تا حق دانش آموزانی که تلاش کرده اند ضایع نگردد. اونهایی که میگن تعویق همانهایی هستن که مسافرت و تفریحاتشون را کردن و بهانه در میارن. من الله توفیق
مظهری
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
من الان از اسفنده قرنطینه ام ، بعد شما میگی مسافرت؟!
درسمم خوندم ولی به این فکر میکنم که اگه کرونا رو با خودم بیارم خونه و مادرم که دیابت داره رو از دست بدم چجوری به زندگیم ادامه بدم؟!!!!
بی انصافانه ترین کنکور تو قرن برای ما رقم خورد یعنی چی یک ساعت کم کنین وقتمونو همین جوریشم عقب می افتیم تو حل مسائل بعد اینکه افتضاح ترین امتحان نهاییقرن هم داشتیم خداکنه که کنکورشونم این طور نباشه حالم از هرچی امتحانه بد شد مخصوصا زبان
تورو خدا زمان رو حداقل کم نکنید عب نداره بزار اون یه ساعت آخره کرونا بگیریم ماکس و دستکش الکل و اضطراب آزمون و استرس کرونا گرفتن بسه برا جلسه زمان رو هم بهش اضافه نکنید ممنون
به نظر میرسه، فقط قراره شکل کلر حفظ بشه!!!! یعنی ما در شرایط کرونای سال ۹۹ امتحانات نهایی رو برگزار کردیم. امتحانات دانشگاهها برگزار شد و در موعد مقرر کنکورها رو هم برگزار کردیم!!!! کیفیت و کمیت کار اصلا مهم نیست.فقط آمار برجای مانده مهم است. جناب وزیر، امیال در امتحانات نهایی کرونا نیز دیپلم گرفت در کنار عزیزان ما، ما بچه های خود را با جان و دل حفظ کردیم برای چنین ماراتنی، غافل از اینکه با برگزاری امتحانات نهایی عزیزان ما را در جوار کرونا قرار دادید!!!! به نظر می رسد در پی کنکورهای مقرر در تیر ماه و مرداد ماه خیلی از عزیزان دانش پژوه سر از بیمارستان و یا خدای نکرده سر از .... در بیاورند. آیا این منصفانه و عادلانه است؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام یک ساعت کم کردن تایم کنکور کار درستی نیست چون باید ماسک هم بزنیم هم اذیت میشیم و باید استرس زیادی رو تحمل کنیم وهم نمی تونیم همه سوال ها و جواب بدهیم
۲۷۰ سوال تو سه ساعت؟؟؟ نا تو چهار ساهتم وقت کم م بارین چجوری حساب میکنید ۳ ساعت اصلا باز تعداد ها کم بشه باز ۳ ساعت کمه،برای من تعویق مهم نیس مهم اینه اخه شماها تو چی درست عمل کردید که تو این درست عمل کنید
با سلام
این اولین و اخرین بی عدالتی نیست که در حق مردم شده و مثل تمام این سال ها مردم و مشکلاتشون نادیده گرفته شدن.
چه فرقی برای این اقای به اصطلاح دکتر میفته اگه خانواده های ما بلایی سرشون و خدایی نکرده جونشون رو از دست بدن.
چه از اموال و دارایی هایشون کم میشه اگه خانواده ها داغدار بشن...
اما به رسم تمام این سال ها باز هم مجبور به سکوت هستیم...
خدا پشت و پناهتان...
نمیدونم چرا یه عده ای اصرار دارن کنکور عقب بیوفته، وقتی کرونا رو حداقل تا یه سال دیگه داریم و فعلا تموم نمیشه چه فرقی میکنه کنکور رو دوباره عقب بندازن، در هر صورت هم کنکور باید برگزار بشه، هم کرونا روز به روز بیشتر میشه، فک میکنین کنکور بیوفته مثلا مهرماه تا اون موقع کرونا تموم شده. خودمون رو گول نزنیم باید با کرونا زندگی کنیم فقط هم میتونیم مسائل بهداشتی رو رعایت کنیم.
من خودم انقدر بی خوابی کشیدم و هزینه کردم و درس خوندم اره منم دوست دارم برگزار بشه ولی به چ قیمتی اخه به چ قیمتی؟با ماسک و الکل و این زمان کم و اخرشم ...توروخدا منطق داشته باشید توروخدا انصاف داشته باشید عقب بندازید چرا میگید این عقب افتادن حرف بچه تنبلاست؟کسی ک نخونده ک راحته نمیره برای امتحان،اکثر کسایی ک خوندن با جون و دل میگن عقب بیفته،
کنکور لطفا برگزار بشه چون اگر به فکر تعویق افتادن باشیم انشاءالله میره برا سال دیگه به خاطر اینکه کرونا تا سال دیگه میهمان ما هست پس چ بهتر که برگزار بشه و پروژه اش بسته شود
سلام
جدای تجمع داوطلبان ،تجمع خانواده های داوطلبان نیز در محوطه حوزه امتحانی خودش معضل دیگهایه.چیزی که تو امتحانات نهایی اتفاق نیافتاد.خانواده های بیرون از حوزه امتحانی که رعایت فاصله اجتماعی و...واسشون اعمال نمیشه پس این فاجعه به تمام معنا خواهد بود
درضمن یه سئوال :ویروس کرونا نمیتونه تو سه ساعت به ما سرایت کنه؟؟؟دقیقا سه ساعت با ۴ونیم چه فرقی داره ؟؟!!من متوجه نمیشم
با سلام و عرض تاسف من خودم تا الان برای کنکورم تلاش زیادی کردم میدونم بچه های دیگه هم در حد توان و هدفشون تلاش کردن مطمئنم بیشتر بچه ها مخالف حدف کنکور امسال هستن ولیی من خودم به عینه دیدم که متاسفانه در حوزه های نهایی پروتکل ها رعایت نمیشدن و حتی خود مراقبان هم ماسک نداشتند و فقط روز هایی که بازار داشتیم برای اجرای شو بصورت کاملا الکی ماسک میزدن و همچنین تعداد بچه ها در حوزه های شهر اصلا عادلانه تقسیم نشده بود واقعا جای تاسف داره که مردم ما به فکر همدیگه نیستن بعد چطور انتظار دارید این آقایان به فکر ما دانش آموزان باشن
جناب وزیر در نظر داشته باشن کدوم فاصله گذاری منظوره؟! امروز تو خبرها زده بود ویروس تو حالت عادی بدون جریان هوای شدید تا ده متر جا به جا میشه و آلوده میکنه حالا با سیستم سرمایشی و کولر چی خدا میدونه چه فاجعه ای میشه؟!!!
ما با اینکه خوب درس خوندیم و آماده ایم ولی استرس کرونا و شدت گرفتن اون و رفتن ب سر جلسه همه چی رو داره از یادمون میبره! اقای وزیر و مسئولان التماس تون میکنیم برگزاری کنکور بذارین موقعی ک کرونا روبه کاهش بود نه الان که دوباره اوج گرفته، من ک خیلی میترسم کنکور خوب بدم رتبم خوب بشه ولی کرونا بگیرم و بمیرم!!! و این همه تلاش کردم به آرزوم هم نرسم!!!!
نمیدونم اصلا با ماسک و دستکش امتحان دادید یا نه ، وسط امتحان ریاضی بودم ، دو تا مونده به آخرین امتحانمون ، از شدت اعصاب خردی ماسکمو در آورده بودم حداقل بتونم امتحانمو بدم یکی از بچه ها اون سر سالن سرفه کرد ، ماسک داشت، اما من نداشتم ، 5شب بعد حس کردم زیادی از حد همش خستم ، هی سرفه میکردم به خودم گفتم ، بابا چیزی نیست آب دهنت پریده تو گلوت ، نمیتونستم با صدای بلند درس بخونم ،نفسم بند میومد ، تست کرونا ام مثبت شد ، اما امتحان ریاضی مو بیست شدم
آفرین بهم ، آفرین به من که الان مامان بزرگم تو تخت آی سیو است و اصلا نمیدونم من باعثش شدم یا نه ..
دلم میخواد فحش بدم بهتون ولی چه تاثیر ...
به قرآن حلالتون نمیکنیم اگر بلایی سر مامان بزرگم بیاد ، قیامت ...
یه ذره به حرفای خودتون عمل کنید
میدونم کسی ک باید این پیامو بخونه نمیخونه.اما پاسخ به کنکوری ک توی کتابخونه درس میخونده و اونجا تعطیل شده و شرایط خونه برای درس خوندنش مهیا نبوده چیکار کنه؟بخدا ما از وضعیت قرمزم رد کرده بخدا پشت هم دارن از اقوام ما فوت میکنن خانواده هامون ترسیدن الان تکلیف منی ک یه سال از زندگیم تو کتابا گذشت چی میشه وقتی ک انقد ترس این ویروس تو جونمونه؟
ببخشید من کنکور ارشد فیزیک دارم، ۴ ساعت و نیم هست با توجه به تعداد سوالات و کم کردن سوالاتش هم ممکن نیست، چه جوری ۳ ساعت برگزار میشه؟ ضمن اینکه توی چهار ساعت و نیم یا همون ۳ ساعت به نظر محال، حتما باید چیزی بخوریم، بنابراین مجبوریم یک مدت ماسک رو در بیاریم یا بکشیم اش پایین. خب اینجوری چه فرقی میکنه؟ ضمن اینکه من حساسیت فصلی هم دارم و اگر کولر روشن نباشه، ماسک هم زده باشم، تا آخر جلسه عطسه میکنم. یعنی اتفاقا من که درس خوندم، فکر میکنم که اینجوری حقم بیشتر ضایع میشه. اونهایی که میگن خیلی درس خوندن و براشون بهتره برگزار بشه رشته هایی هستن که مثلا ۲ ساعت طول میکشه و درساشون حفظی هست. بنابراین فکر میکنم نباید حق ما به خاطر اونا ضایع بشه و بالعکس
بابا تعویق نخواستم!!حداقل یکاری کنید که هرکس کنکور ارشد رو توی شهر یا شهرستان خودش امتحان بده!!نه اینکه باید بریم مرکز استان!!اقایون محترم من و یا خیلیای دیگه وسیله نقلیه شخصی ندارن و مجبورم با اتوبوس و یا ماشین خطی بریم مرکز استان!! این خودش کلللللی خطرناک هست مخصوصاً ماها که باید بریم اهواز که الان وضعیتش افتضاححححح!! توی شهرستان های خودمون حوزه امتحان ایجاد کنید لطفاً
سلام خدمت همه کنکوریها لغو یا تعویق کنکور نه تنها کمکی به دانش آموزان عزیز نمیکند در صورت لغو تجمع داوطلبین برای سال آینده مشکلات زیادی از جمله افزایش حداقل 50درصدی داوطلبین همچینین محدودیت پدیرش دانشجو مشکلات برگزاری آزمون ومشکلات متعدد دیگر و تعویق کنکور نیز هیچ تضمینی برای کاهش بیماری کرونا وجود ندارد بجز استرس برای داوطلبینی که همراه خانواده طی بکسال اخیر زحمات زبادی را متحمل شدند عاقلانه است بارعایت تمامی دستورات بهداشتی آرمون در تاریخ فوق به امید موفقیت داوطلبین عزیز برگزار گردد انشا اله خدا پشت پناه همه داوطلبین عزیز
با عرض سلام و تهییت خدمت وزیر محترم علوم و همچنین ریاست محترم سازمان سنجش و آموزش کشور
احتراما به استحضار میرساند با توجه به اصرار حضرات به برگزاری کنکور در موعد مقرر بدون توجه به شرایط خاص کرونایی لازم میدانیم که چند نکته را متذکر شو
یک بام و دو هوای مسیولین باعث سردرگمی و همچنبن ایجاد تنش و استرس مضاعف برای داوطلبان و همچنین خانواده های انان شده است
وزیر محترم علوم مصرا میگویند که تمامی کنکور ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد و از سوی دیگر اظهار میدارند که مسیولیت نهایی با ستاد ملی مبارزه با کرونا است.
و تنها چیزی که به ذهن متبادر میشود این است که ایشان قصد دارند با این اظهار نظر ها ستاد و همچنین مسیولین بهداشتی کشور را برای عدم تعویق تحت فشار روانی گذاشته و از سوی دیگر از زیر بار مسیولیت ناشی از تلفات احتمالی شانه خالی کنند .
خواسته و مطالبه به حق ما مجموعه داوطلبان کنکور های سراسری کشور این است که چنانچه وزیر محترم علوم و همچنین ریاست محترم سازمان سنجش به پروتکل های بهداشتی و امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی ایمان دارند و معتقدند که با اتخاذ این تدابیر در شرایطی که هر هفت دقیقه یک ایرانی جان خویش را در اثر کرونا از دست میدهد(۹۹/۴/۱۸ )ریسک ناشی از برگزاری کنکور حداقل به صفر میل میکند متعهد شوند چنانچه هر یک از داوطلبان تا ۷۲ ساعت پس از آزمون مبتلا به ویروس منحوس کرونا شوند، در دیوان عدالت اداری و در دادگاه صالح پاسخگوی تصمیم نسنجیده و همچنین پافشاری لجوجانه خویش باشند .
باید تعویق بیفته پس دفعه اول چرا تعویق انداختین الان دوباره اوج گرفته ووضعیت خرابه بهانه میارین
اونایی که یک سال زحمت کشیدن چرا اول که می خواستن تعویق بندازن صداتون در نیومد فقط دلیل میخوام اونم منطقی
دوستان این کرونا اصلا معلوم نیست تا کی قراره با ما بمونه. کنکور رو به تعویق انداختن به امید بهتر شدن اوضاع اما آیا بهتر شد؟ اونا که میگن لغو یا تعویق از کجا مطمئن هستن بعدا اوضاع بدتر نشه؟
الان یکی از پزشکان خیلی صریح اومده گفته اصلا فکر اینکه تا یک سال آینده واکسنش بیاد اینجا رو از سرتون بندازید بیرون. اگه امسال نگیرن و سال بعد هم واکسنش نیاد همین معترضان چطوری میخوان اون یه سال از دست رفته داوطلب ها رو جبران کنن؟
واقعا اگر کسی انقدری استرس داره خب میتونه آزمون نده. اینکه هم میخوان لغو بشه هم اگه لغو نشد میخوان امتحان بدن رو درک نمیکنم. خب اگه کسی واقعا نمیتونه بیاد چرا اصرار داره بقیه هم آزمون ندن؟
من به علت های شخصی واقعا فرصتم محدوده برا دادن امتحان... منم خیلی میترسم و استرس دارم اما بخاطر شرایطم چاره ای ندارم...وقتی معلوم نیست این ویروس شوم تا به کی همراه ما خواهد بود نمیشه همه کارا رو دربش رو تخته کنیم که...
الانم همون کسایی که میگفتن اسفند دکترا نگیرن الان میگن باید دوباره لغو بشه چرا همون اسفند آزمون رو نگرفتن! خب چجوری میشه تضمین کرد که اگه آزمون نگیریم چندماه دیگه بدتر از این نشه؟
اگه بخوایم مریض بشم چه سه ساعت چه چهار ساعت فرقی نداره. بد به ما شد که هشت ماه نشستیم برای ارشد خوندیم و برنامه برای چهارساعت و ده دقیقه ریختیم حالا در این زمان کم چه جوری خودمون رو با این زمان تلفیق بدیم.
جناب وزیر علوم وقتش نبود بعد از ۴۰ سال سیستم قدیمی و از دور خارج شده و بی استاندارد کنکور کارشناسی ارشد رو همانند کشور های اروپایی و امریکایی که بالاترین کیفیت اموزشی دارند حذف میکردین؟ البته اگر مافیای کنکور و کتب اموزشی و اموزشگاه ها به شما اجازه میدادن
بچه ها هگی برید تو صفحه ی دکتر لاری ودکتر نمکی ودکتر حریر چی چیه اونها بگید تا شاید آقای غلامی صدامونو شنید
مگه تیم مبارزه با کرونا نمیگم از خونه هاتون بیرون پرید
مگه نمیگن جمع ها باعث میشه تعداد افراد زیادی مبتلا به کرونا بشن
مگه نمیگن بازگشت از دوران قرنطینه و تعطیلی اداره جان و......
باعث افزایش مرگ و بیماری شده
پس چرا دارن الان با جونمون بازی میکنن
#سایت کارزار#تعویق کنکور
من نمیفهمم یکی خودشو میکشه بیشتر تو اخبار رسانه حرف میزنم
اونوقت این ها دارن مارو میکشن هیچ جا هیچ خبری از صدای ماهرو نمیگه
من واقعا نمیدونم چه فکری میکنید که این حرفا رو میزنید یه بیماری تو کل جهان تا یه سال دیگه شایدم بیشتر هستش ومعلوم نیست کی واکسن تولید بشه تا کی به تعویق بیفته یه ذره منطقی فکر کنید تو پاییز وزمستونم با آنفولانزا ممکنه همراه بشه وضع بدتر بشه نمیشه که همه چی رو تعطیل کرد واقعا اونایی که خوندن دیگه سختشون بیشتر از این ادامه دار بشه فاصله ها حفظ میشه هرکسی محل نزدیک خونش امتحان میده همه چی رو گردن بی تدبیری نندازیم وقتی کرونا کاهش پیدا کرد اعلام نکردن ماسک بزنید رعایت کنید مردم بی خیال شدن نه ماسکی هرجا رفتن سفر این مورد دیگه تقصیر خودمونه که سهل انگاری کردیم
اینا برای تمام جوونای مملکت توی دانشگاهها صندلی دارند.کنکور را لغو کنند.کفر که نمیشه.
همه رو راه بدن دانشگاه بهتره یا دوباره مرگ و میر زیاد بشه.چرا اینا دلسوز نیستند؟
بعد از اینکه همه رو به دانشگاه راه دادند یک بعد دو ترم یا سه ترم امتحان جامع برگزار کنند.
اصلا از کجا معلومه شاید این پیک الان به خاطر امتحانات نهائیه
اول که ۲۰ درصد حذف کردین چیزی نگفتیم !الانم دارین تعداد سئوال کم میکنین اصلا مگه سئوالا نباید ۲ماه قبل کنکور طرح شده باشه که کمتر لو بره ! هر کاری کردین امسال به ضرر فارغ التحصیلا بود ! جونمون و جون خانوادمون و دوستانمون رو به خطر بندازین
آفرین به این درایت و تدبیر واقعا همیشه سرفراز بودین !
این چه وضعشه آخه کنکور باید روالش مثل سالای قبل باشه ینی چی که بخواین زمان کنکور رو کم کنین اینطوری هم استرس بیشتر میشه هم هرچی تعداد سوالات کمتر بشن خب بجاش سوالات سخت تر میشن یااا کنکور رو به تعویق بندازین یا مدت زمان و تعداد سوالات مثل همون سالای قبل باشه لطفاااا
واقعا اگه ماسک جلوی کرونا رو می گرفت چرا پرسنل بیمارستان با این همه تجهیزات بازم کرونا میگیرن بعدم حالا اومدیم جلوش گرفت اونایی که بیماریه ریوی دارم مثل آسم نمیتونن ۳ ساعت تحمل کنن بعدم بااین وضعیتی که گذاشتن تقلب میره بالا بعد رتبه ها خراب میشه هر که هم این همه زحمت کشیده هیچی رتبش اونی نمیشه که میخواد بعدام کی گفته که دوازدهمیا نگرفتن خیلی گرفتم خودشون هیچیشون نشده ولی پدرشون یا مادرشون فوت کرده حالا کسی جوابگو هست که اون دختر یا پسری که تا آخر عمر مرگ پدر با مادرش و تصغیر خودش میدونه واینکه خیلی از بچه ها گرفتن بروز دادن شاید خیلی ها هنوز تو دوران کُمنن خیلی ها هم ناقلا بعد سر کنکور به بقیه اگه منتقل کنن چی سر جلسه نگه دارن بچه هارو که با هم صحبت نکنن ورود خروج چی کسایی که کنکور دادن می فهمن چی میگم برای ورود به سالن و خروج که یه جوریه که دماغ تو دماغیم بعدم بیرن از جلسه تضمین میکنن که بچه ها برن خونه جمع نشن ماسوا را در میارن یا چیزی نخورن
اره واقعا وزیر میتونه تضمین کنه؟؟؟؟
ناشناس
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
عزیزم شما شرکت نکن. بمون برا وقتی کرونا کامل رفت. این که دیگه اینقدر چونه زدن نداره. بیمار ریوی هم نیاد. هر کسی مشکل داره با برگزاری کنکور نیاد انشالله وقتی کرونا رفت برن شرکت کنن.ما دوست داریم با همین شرایط بریم کنکور بدیم .خودمون هم بلدیم چطور از خودمون محافظت کنیم. سختی زدن ماسک و زدن دستکش رو هم به جون میخریم. کرونا هم بگیریم بگیریم.با این شرایط توی کنکور نگیریم ممکنه جای دیگه بگیریم.در صورتی میتونیم بگیم چون امکان انتقال کرونا هست کنکور برگزار نکنید که کل فعالیتهای مملکت تعطیل باشه نه اینکه بازار باز ادارات باز عروسیها و مراسم برقرار همه تو خیابون. فقط کنکور اخ شد!! دوستان تنبل درس نخونده بهونه خوبی هم دارید بگید بخاطر کرونا شرکت نمی کنم بمونید برا سال بعد یا هر وقت کرونا رفت. اینجور حداقل حوزه ها هم خلوت میشه بچه هایی که زحمت کشیدن با خیال راحت تر میرن سر جلسه. چون بچه های درسخون فقط خونه بودن احتمال آلودگیشون کنه.
کنکور باید صد درصد باید ب تعویق بیافته
اوضاع کرونا خیلی بده ، چرا مسئولا توجه نمیکنن ؟؟ چرا انقدر خود خواهانه میخان یا جون ما بازی کنن
۳ ساعت با ماسک و دستکش واقعا خیلی سخته
توروخدا با اینده ما بازی نکنین
چطور برا امتحان نهایی کسی کرونا نمیگرفت؟؟؟حالا کنکور شده میگید همه کرونا میگیرن. این حق دانش آموزان برتر رو ضایع میکنه. ده تا امتحان نهایی دادید ......کنکورم روش.خواهشا بهونه نیارین و اضحار ذلت نکنید
سلام خسته نباشید.خیلی عالی شد که زمان برگزاری کنکور رو به تعویق ننداختید فقط یه سوال شما که تایم پاسخگویی رو به ۳ ساعت کاهش دادید،آیا تعداد سوالات هم کم میشه؟اگر نشه واقعا نامردی و انصافیه ک ما این همه سوال رو ۳ ساعته جواب بدیم
حق ندارن ساعتشو کم کنن.یعنی چی اخه؟حالا که دارن خودشونو میکشن زود برگزار شه باید عین سالای قبل باشه کنکور.این چه مسخره بازیاییه؟هیچکی هم عین خیالش نیست.میبرنو میدوزن واسه خودشون
بنده دانش آموز نخبه بودم که در کل سنوات تحصیلی معدلم پایین تر از20نیامد و لوح های تقدیر بر روی میز بنده موج میزند بعید می دانم درسخوان تر از بنده در این کامنت ها در رشته تجربی بوده باشد آن هم در منطقه 3که محروم است در این که کنکور از نظر سلامت و اعتبار دارای مشکل است هیچ داوطلب سالمی شکی ندارد همین بس که از مناطق محروم از سال ۹۱تا کنون هیچ رتبه برتری نبوده و در ضمن شهر های ما که قبل ۹۱بنر های برترها در کنکور در آن ها موج میزند هشت ساله رتبه ندادن خب این همه چیز رو مشخص می کنه ما برای رتبه ۵۰۰به بعد می جنگیم بنده با این سوابق به شما می آیم هیچ داوطلبی با ماسک واسترس کرونا و الکل به دست نمی تواند نتیجه ی خوبی ب
یزد حتی اگر مثل بنده حدود نه هزار تست از دروس مختلف حل کرده باشد.پس اگر کسی به شما چنین چیزی رو گفت در خیلی چیز ها شک کنید و من از آن می ترسم که روزی بفهمم اینهمه زحمت برای آزمونی باشد که نتیجه اش قبل آزمون مشخص باشد
کرونا حالا حالا ها با ماست. تعویق برنامه ها اصلا عاقلانه نیست. بهترین کار همین کاریه که سازمان قوی و با برنامه سنجش داره انجام میده. ی عده تنبل هم هی کمپین تشکیل میدن برا لغو یا تعویق کنکور. در نهایت هر کس خیلی میترسه نیاد. بمونه هر وقت کرونا از بین رفت کنکور بده. چون تعویقش هیچ فرقی در اصل موضوع ایجاد نمیکنه. مهر به اونور هم بخاطر فصل پاییز و بعد زمستون کرونا بیشتر اوج میگیره.لذا دوستان کمپین ساز بمونن برا بعد از کنترل کامل کرونا!
عزیزانی که معترضن ناراحت هستن بشینن تو خونه و سر جلسه تشریف نیارن.لطف کنید برای همه تصمیم گیری نکنید.تو محیط خنک محل کنکور ماسک به راحتی قابل تحمله.توروخدا نیاین سرجلسه.سر همین آشوبی که درست کردید وقتی اوضاع بهتر از الان بود کنکور تعویق افتاد الانم سکوت کنید وخونه بمونید
تعویق کنکور که بعضی دوستان بهش اصرار دارن فایده ای نداره... چون از مهر به بعد هم آنفلوانزا و هم کرونا با هم کولاک میکنه و عملا برگزاری کنکور غیر ممکنه... پذیرش دانشجو بدون کنکور هم که نمیشه... ما حدود ۶۰۰۰ معدل ۲۰ داریم چطوری با سوابق تحصیلی داشنجو بگیرن؟؟ اگر هم کنکورو لغو کنن دانشگاه های برتر حتما ورودی برای خودشون جداگانه میذارن... لطفا به جای مخالفت و اعتراض خودتونو با شرایط وفق بدین
ارسال نظرات
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
چرا اینقدر با افتخار از امتحانات نهایی صحبت میکنید جناب وزیر؟؟
اگر باز هم میخواهید به کوته فکری هاتون ادامه بدین پس کنکور رو هم به هر قیمتی که شده برگزار کنید و باز هم به خودتون افتخار کنید که بلاخره برگزازش کردید ولی به قیمت جون چند میلیون نفر
خیلی از کنکوری ها دارن با کرونا دست و پنجه نرم میکنن بخاطر امتحانات نهایی
اگه بچه ی خودشون هم بود این جوری میفرستادنش توی هوای الوده و پراز ویروس
کاشی یکم هم مارو درک میکردین
اطلا ما به درک خانواده هامون که مریض میشن چی
چهار ساعت اون ماسک رو چه جوری تحمل کنیم با این گرما و استرس
واقعا
خدا کمکمون کنه
بعد میگن کنکور باید برگزار بشه
یکم تعویق که بد نیست
درسته همه خوندن ولی وقتی بخوایم مریض شیم چه فایده که کنکور بدیم
شما همون ۳۰ درصد انتقال کرونا رو هم با زدن ماسک در نظر بگیرید خودش فاجعست
ما موش آزمایشگاهیتونیم؟
شهرستان ها میان مرکز استان...اقلا دکترا که میشه زمان پیک رد شه بعد برگزار کنید
جناب وزیر اطلاع دارند چند نفر از دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی بعد از برگزاری آزمون زبان و با رعایت پروتکلهای بهداشتی دچار بیماری شده و چشم از جهان فرو بستهاند؟
در صورتی که همین اتفاق بعد از برگزاری کنکور دکتری تکرار شد، حاضر به پاسخگویی در قبال جان دانشجویان خواهید بود؟؟
خواهش میکنم اینجوری حقمون رو ضایع نکنید
چون قطعا تقلب صورت میگیره جناب وزییییییر
ای خدا این همه درس خوندیم اخرشم اینطوری حقمون رو میخوان ناحق کنند
این کار شما به نفع هیچ کس نیست
تازه بعد کنکور هم هممون کرونا میگیریم
این چه دولت تدبیری هست که ما داریم
بی تدبیری از همه جاش میباره
به جای اینکه بهتر کنید شرایط رو بدتر هم میکنید
گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست
حداقل ی حرکتی میکردید ک دل بچه های کنکوری خوش بشه ن استرسشون بیشتر بشه ....
اما انصافا باید تا موج دوم کرونا بخوابه به تعویق بیفته
ولی این مریضی شوخی بردار نیست
شاید تو سیستم ایمنی قوی داشته باشی ولی پدر و مادرت که سنشون بالاتره و بیشتر در معرض خطرن چی مهم نیست؟من خودم به شخصه نمیخوام بخاطر آینده من جون بقیه افراد خانواده ام به خطر بیفته
شاید یکی از داوطلبا بهترین رشته و بهترین دانشگاه قبول بشه ولی خانواده اش رو از دست بده واقعا دیگه میتونه ادامه بده؟
به قیمت اینکه تقلبا زیادتر شه کم حقمون خورده میشه بابت سهمیه ها حالا اینم اضافه شد؟؟؟
واقعا ک............
مثلا ۱ ساعت کمتر بشینیم کرونا نمیگیریم چقدر مسخره واقعا
علی برکت الله
نکنه می خوایید که مراقب هارو زیاد نکنید که ضن تقلب میره اون وقت...
سه ساعت کنکور ؟ مگه سوالات کم شده که زمان رو یک ساعت کم کردید ؟ اگه سوال کم شده بگید توی برنامه لحاظ کنیم ... همه چی تو کشور با صلوات میره جلو این یه مورد رو منطق و دلیل براش بیارید ...
شما چندین ماه درس بخونید اسن اواخرش حالت فرسایشی پیدا میکنه مطالعاتتون و زحمات چندین ماهه هدر میره
ملت کلی برنامه ریزی شغل و ازدواج و سفر دارن باز به تعویق بیفته تمامی کاراشون کنسل میشه. اونایی که خوب تا اینجا خوندن میدونن چی میگم. ان شا الله در صحت و سلامتی کامل همه شرکت کنند و این ازمون رو پشت سر بذارن
جوک سال
بازم تشکر.
با جون بچه ها بازی نکنید و ازمونها رو پاییز برگزار کنید
من باید برم مرکز استان خیلی هم زحمت کشیدم و خوندم از شهرستان پاشدم رفتم تهران چند ماه با سخای کلاسهای کنکوری و کلی زحمت ولی الان واقعا میترسم لطفا رحم کنید و به فکر سلامتی جامعه و مردم باشید، کرمانشاه در وضعیت قرمز اخه من چطور برم مرکز استان واسه امتحان ، استرس خیلی زیاده لطفا برگزار نکنید
کنکور رو چقدر باید عقب بندازن به نظرتون ۲ماه؟۳ماه،یه سال؟؟اصلا چه تضمینی هست ک تا یه سال دیگه کرونا باشه یانه
لطفا هر کی نمیخواد کنکور بده نده،انقدر درخواست عقب افتادن کنکور رو ندین
هرکی هم واقعا تلاششو کرده باشه ۳ ساعت با ماسک و دستکش میشینه سر جلسه
اگه واقعا به فکر حق و عدالت هستین همه ی سهمیه ها رو بردارید .
با یه ترم دیر باز شدن دانشگاه هیچ اتفاقی به جز ضرر مافیای کنکور نمیوفته .
خواهشا منطق به خرج بدین
درضمن یکم فکر کنید. الکی امتحانات نهایی رو با کنکور مقایسه نکنید که زمین تا اسمون با هم فرق دارن
با برگزاری اون امتحانات کرونا دوباره اوج گرفته
وای به حال کنکور
تعویق کنکور بهترین کاره...
قطعا با کاهش زنجیره انسانی کرونا هم کاهش پیدا میکنه
و چیزی که کاملا مشخص هست اینه که برگزاری کنکور تو این شرایط اشتباهه محضه
انقدر نگران حق درس خوندنتون نباشید کسی که درس خونده فرصت مرور مجدد داره کسی هم که نخونده تو یه ماه یا دوماه هم نمیخونه
میدونم سخته ولی این خود خواهی ها رو کنار بذارید و چشمتون رو روی وقایعی که داره اطرافتون اتفاق میفته نبندید
تازه بعدش هم که خبری از دانشگاه نیست پس انقدر احساستی فکر نکنید
الان مثلا کنکور برگزار نشه چیزی درست میشه ؟ برگزار بشه هم همینه . اون افرادی که رعایت نمیکنن یه جور دیگه میگیرن . انگار فقط کنکوره !
واقن باید تیر میگرفتن قال قضیه کنده میشد اینقد یه عده پررو نشن
در ضمن بهتر بود به این فکر می کردید بچه های بهداشت و درمان هم سهمی در شرکت در کنکور دارن و فرصت درس خوندن نداشتن . ...وازمون رو به خاطر این مساله به تعویق مینداختین
باید یاد بگیریم ،با رعایت کامل اصول بهداشتی به زندگی برگردیم.نه اینکه حق کسانی که دادن آزمونها به هر دلیلی براشون الزامی هست را ضایع کنیم
این پیش بینی هاتون رو بذارین لب کوزه ابش رو بخورین مثل پیش بینی دقیق مسئولین که گفتن کرونا تو تابستون کاهش پیدا میکنه
کرونا فقط و فقط به زنجیره انسانی ربط داره همین و بس نه ربطی به آنفولانزا داره و نه گرمی و سردی هوا
در هر صورت برگزاری کنکور تو این شرایط اشتباه هست
آقا من برادر و مادرم بیمارن اونم بالای 20سال ک درد میکشن حتی داروهاشون پیدا نمیشه ازترس کرونا چند ماه از خانه بیرون نرفتیم.من نظام قدیمم و این کنکور اخرین فرصت منه.اگر شرکت کنم و کرونا بگیرم با جان خانواده ام بارزی کردم تا اخر عمر عذاب وجدان دارم و مرگ برام بهترین چیز خواهد بود و اگرم شرکت نکنم تا اخر عمر حسرت ب دل خواهم موند.ما از شهرهایی هستیم ک باچند ماشین های عبوری باید سرجلسه بیایم احتمال کرونا بالاست لطفا ب بیماران غیر کرونایی هم توجه فرمایید فعلا مرگ و زندگی اونا دست ماست.لطفا حداقل تا آرام شدن اوضاع کنکور رو تعویق بندازید
این حرف من نیست حرف علمه.
ماسک معمولی یا پارچه ای نمیتواند جلوگیری کند در ازدحام.
ودرآخر مرگ بر مافیای کنکور و منتظرم ببینم در چه دولتی این دست مافیا قطع میشود؟
این نوع تصمیم گیری ها از عهده هر کس بر میآید و اگر قرلر بود در نورد تصمینات مهم اینگونه عمل شود که دیگر احتیاجی به داشتن وزیر نبود.
به جای همه این کارها قبل از برگزاری آزمون ها بیست روز مملکت را تعطیل کنید تا اوضاع بیماری قابل کنترل شود
آزمون را هم ۱۵ شهریور برگزار کنید که هوا خنک تر باشد
والسلام
ایشون بیشتر دارن شبیه رباط عمل میکنن
اخه اینکه یه چیز بدیهی هست
کنکور برگزار بشه دودش تو چشم همه میره
اگر ایران و ایرانی برای ایشون مهم باشه قطعا مدبرانه تر تصمیم گیری خواهند کرد
من برا ارشد مجبورم برم شهر دیگه که وضعش چندین برابر از شهر خودم بدتره.خودم به درک خانوادم قراره منو ببرن برا آزمون شهر دیگه اونا چه گناهی کردن اگه بیان خدایی نکرده مبتلا بشن.
اولا فقط سازمان سنجش حق هر اعلام هر خبری رو درباره کنکور اعلام کنه.
ثانیا برای هر عمومی تقریبا ربع ساعت در نظر گرفته شده با این حساب شما تایم چهار عمومیو کلا دارین از بین میبریت
نسوما توی سه ساعت انتقال ویروس وجود نداره بعد یه ساعت آخر خطرناکه؟
خدایا به دادمون برس
الکی خودتون رو درگیر این مسائل نکنید ما ک زورمون به جایی نمیرسه اینام هرکاری ک خودشون دلشون بخواد انجام میدن فعلا ک دور دور ایناست و ماهیچ نقشی نداریم باید ب سازشون برقصیم ک صدامون ب جایی نمیرسه بجای پرسه زدن اینجاها برید بشینید بخونید،من خودم به شخصه دیروز ماسک زدم ک عادی بشه برام سر جلسه ولی خداشاهده یه دقه نکشید نفس تنگی گرفتم حس بدی داشتم و دستکشام خیس عرق بود،ولی چاره چیه اگه قرار باشه بگیرن خودتونو با شرایط وقف بدین،واینکه وقتی میگن اینا تو امتحان نهایی شرکت کردن ایقدر ناقص العقل هستن ک ننیفهمن امتحان نهایی تعدادشون کم بوده و هر مدرسه جدا بوده تازه بهونه جدیدشونمبرگزاری امروز و فردای کنکوره چینه ولی ب مولا قسم یه دهم درصده کارای ک اونا کردن برا کنکوریاشون اینا تادصد سال اینده هم از عهده اش بر نمیان خودتونو درگیر نکنید برید سر درستون انشالله هرچی خیره پیش میاد فک کنید یه پزشکید و قراره ب مدت چند ساعت با دستشکو ماسک تو اتاق عمل باشید اینجوری یکم درکش براتون اسون میشه
درضمن آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب..اگه قراره تو 4 ساعت کرونا بگیریم تو همون 3 ساعت هم میگیریم..پس لطفا زمان کنکور رو تغییر ندین.ما یه ساله با بودجه بندی کنکور جلو میریم اینکه از هر درس چند سوال میاد.خیلیا رو این مسئله حساب باز کردن کاهش تعداد سوالات و زمان کنکور اصلا کار درستی نیس..لطفا تجدید نظر کنید.
آیندم از همین الان میبینم.
هزاران بار متاسفم.
این اون جامعه ی آرمانی نیست ک امام ازش حرف میزد.
درسمم خوندم ولی به این فکر میکنم که اگه کرونا رو با خودم بیارم خونه و مادرم که دیابت داره رو از دست بدم چجوری به زندگیم ادامه بدم؟!!!!
با این همه تخفیفات ، ببین سوالا رو چقدر سخت میدن...
این اولین و اخرین بی عدالتی نیست که در حق مردم شده و مثل تمام این سال ها مردم و مشکلاتشون نادیده گرفته شدن.
چه فرقی برای این اقای به اصطلاح دکتر میفته اگه خانواده های ما بلایی سرشون و خدایی نکرده جونشون رو از دست بدن.
چه از اموال و دارایی هایشون کم میشه اگه خانواده ها داغدار بشن...
اما به رسم تمام این سال ها باز هم مجبور به سکوت هستیم...
خدا پشت و پناهتان...
جدای تجمع داوطلبان ،تجمع خانواده های داوطلبان نیز در محوطه حوزه امتحانی خودش معضل دیگهایه.چیزی که تو امتحانات نهایی اتفاق نیافتاد.خانواده های بیرون از حوزه امتحانی که رعایت فاصله اجتماعی و...واسشون اعمال نمیشه پس این فاجعه به تمام معنا خواهد بود
درضمن یه سئوال :ویروس کرونا نمیتونه تو سه ساعت به ما سرایت کنه؟؟؟دقیقا سه ساعت با ۴ونیم چه فرقی داره ؟؟!!من متوجه نمیشم
آفرین بهم ، آفرین به من که الان مامان بزرگم تو تخت آی سیو است و اصلا نمیدونم من باعثش شدم یا نه ..
دلم میخواد فحش بدم بهتون ولی چه تاثیر ...
به قرآن حلالتون نمیکنیم اگر بلایی سر مامان بزرگم بیاد ، قیامت ...
یه ذره به حرفای خودتون عمل کنید
احتراما به استحضار میرساند با توجه به اصرار حضرات به برگزاری کنکور در موعد مقرر بدون توجه به شرایط خاص کرونایی لازم میدانیم که چند نکته را متذکر شو
یک بام و دو هوای مسیولین باعث سردرگمی و همچنبن ایجاد تنش و استرس مضاعف برای داوطلبان و همچنین خانواده های انان شده است
وزیر محترم علوم مصرا میگویند که تمامی کنکور ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد و از سوی دیگر اظهار میدارند که مسیولیت نهایی با ستاد ملی مبارزه با کرونا است.
و تنها چیزی که به ذهن متبادر میشود این است که ایشان قصد دارند با این اظهار نظر ها ستاد و همچنین مسیولین بهداشتی کشور را برای عدم تعویق تحت فشار روانی گذاشته و از سوی دیگر از زیر بار مسیولیت ناشی از تلفات احتمالی شانه خالی کنند .
خواسته و مطالبه به حق ما مجموعه داوطلبان کنکور های سراسری کشور این است که چنانچه وزیر محترم علوم و همچنین ریاست محترم سازمان سنجش به پروتکل های بهداشتی و امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی ایمان دارند و معتقدند که با اتخاذ این تدابیر در شرایطی که هر هفت دقیقه یک ایرانی جان خویش را در اثر کرونا از دست میدهد(۹۹/۴/۱۸ )ریسک ناشی از برگزاری کنکور حداقل به صفر میل میکند متعهد شوند چنانچه هر یک از داوطلبان تا ۷۲ ساعت پس از آزمون مبتلا به ویروس منحوس کرونا شوند، در دیوان عدالت اداری و در دادگاه صالح پاسخگوی تصمیم نسنجیده و همچنین پافشاری لجوجانه خویش باشند .
اونایی که یک سال زحمت کشیدن چرا اول که می خواستن تعویق بندازن صداتون در نیومد فقط دلیل میخوام اونم منطقی
الان یکی از پزشکان خیلی صریح اومده گفته اصلا فکر اینکه تا یک سال آینده واکسنش بیاد اینجا رو از سرتون بندازید بیرون. اگه امسال نگیرن و سال بعد هم واکسنش نیاد همین معترضان چطوری میخوان اون یه سال از دست رفته داوطلب ها رو جبران کنن؟
واقعا اگر کسی انقدری استرس داره خب میتونه آزمون نده. اینکه هم میخوان لغو بشه هم اگه لغو نشد میخوان امتحان بدن رو درک نمیکنم. خب اگه کسی واقعا نمیتونه بیاد چرا اصرار داره بقیه هم آزمون ندن؟
من به علت های شخصی واقعا فرصتم محدوده برا دادن امتحان... منم خیلی میترسم و استرس دارم اما بخاطر شرایطم چاره ای ندارم...وقتی معلوم نیست این ویروس شوم تا به کی همراه ما خواهد بود نمیشه همه کارا رو دربش رو تخته کنیم که...
الانم همون کسایی که میگفتن اسفند دکترا نگیرن الان میگن باید دوباره لغو بشه چرا همون اسفند آزمون رو نگرفتن! خب چجوری میشه تضمین کرد که اگه آزمون نگیریم چندماه دیگه بدتر از این نشه؟
مگه تیم مبارزه با کرونا نمیگم از خونه هاتون بیرون پرید
مگه نمیگن جمع ها باعث میشه تعداد افراد زیادی مبتلا به کرونا بشن
مگه نمیگن بازگشت از دوران قرنطینه و تعطیلی اداره جان و......
باعث افزایش مرگ و بیماری شده
پس چرا دارن الان با جونمون بازی میکنن
#سایت کارزار#تعویق کنکور
من نمیفهمم یکی خودشو میکشه بیشتر تو اخبار رسانه حرف میزنم
اونوقت این ها دارن مارو میکشن هیچ جا هیچ خبری از صدای ماهرو نمیگه
همه رو راه بدن دانشگاه بهتره یا دوباره مرگ و میر زیاد بشه.چرا اینا دلسوز نیستند؟
بعد از اینکه همه رو به دانشگاه راه دادند یک بعد دو ترم یا سه ترم امتحان جامع برگزار کنند.
اصلا از کجا معلومه شاید این پیک الان به خاطر امتحانات نهائیه
آفرین به این درایت و تدبیر واقعا همیشه سرفراز بودین !
اره واقعا وزیر میتونه تضمین کنه؟؟؟؟
اوضاع کرونا خیلی بده ، چرا مسئولا توجه نمیکنن ؟؟ چرا انقدر خود خواهانه میخان یا جون ما بازی کنن
۳ ساعت با ماسک و دستکش واقعا خیلی سخته
توروخدا با اینده ما بازی نکنین
یزد حتی اگر مثل بنده حدود نه هزار تست از دروس مختلف حل کرده باشد.پس اگر کسی به شما چنین چیزی رو گفت در خیلی چیز ها شک کنید و من از آن می ترسم که روزی بفهمم اینهمه زحمت برای آزمونی باشد که نتیجه اش قبل آزمون مشخص باشد