به گزارش «خبرگزاری دانشجو» به نقل از وب دا؛ مرتضي هاشمزاده، نظارت مداوم بر عملكرد پزشكان و متخصصين مقيم، حضور به موقع پزشكان بر بالين بيماران و تشويق كاركنان شايسته و تذكر به كاركناني كه وظايف محوله را بدرستي به انجام نمي رسانند را از ابزارهاي ارتقاء ارائه خدمات عنوان كرد.
وي، با تاكيد بر ارتباط چهره به چهره پرسنل و كادر درماني با بيماران و همراهان آنان، برگزاري جلسات و دورههاي آموزشي و حضور اين عزيزان در اين دورهها را در اين زمينه موثر دانست.
در اين ديدار كه معاون درمان، روسا و مديران بيمارستانها و چندتن ديگر از مسئولين حضور داشتند از بخش ليبر در حال ساخت بيمارستان هاجر(س) بازديد به عمل آمد.
لازم به ذکر است، در اين بازديد نيز، بر آموزش و افزايش آگاهي مادران باردار جهت كاهش درصد سزارينهاي بي مورد توسط رياست دانشگاه تاكيد شد.
بخش اورژانس، اورژانس اطفال بيمارستان هاجر از ديگر بخشهايي است كه توسط مسئولين مورد بازديد قرار گرفت.
هاشمزاده در اين بازديد نيز بر لزوم توجه به امر پيشگيري از شيوع و طغيان بيماريها بويژه بيماري اسهال و استفراغ در كودكان، حفظ و نگهداري لوازم و تجهيزات مورد استفاده كادر درماني، برنامه ريزي جهت استفاده بهينه از امكانات و تجهيزات تاكيد کرد.
ايجاد امكان دسترسي، دانشجويان،پزشكان و رزيدنتها به سالن مطالعه كتابخانه بيمارستان هاجر(س) از ديگر مباحث مطرح شده در اين ديدار بود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي استان نيز كه در اين ديدار حضور داشت بر نظارت و كنترل روزانه مديرو مترون بيمارستان بر امور بخشهاي مربوطه تاكيد كرد .
اكبر سليماني ،بيمارستان آيت الله كاشاني و هاجر(س) شهركرد را دو مركز درماني حساس و مرجع استان ناميد و كمبود نيروي خدماتي جهت انجام امور ابتدايي و اوليه بيماران را از عمده ترين علل نارضايتي بيماران و همراهان آنان عنوان كرد.