به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ در پایان دهه تکریم و غبارروبی مساجد آخرین روزهای خود را پشت سر میگذارد کمپین مردمی مسجد به همت عدهای جوانان مسجدی فعال در حوزه فضای مجازی و شبکههای اجتماعی راه اندازی شده است.
این کمپین طرح دغدغههای کارگزاران مسجد، ایجاد موج عمومی جهت توجه به اهمیت جایگاه مسجد در فرهنگ اسلامی و ایجاد فضای تعاملی برای به اشتراک گذاشتن ایدهها و پیشنهادات پیرامون ارتقای مساجد را در فضای مجازی هدف گذاری شده است.
دهه آخر ماه شعبان (۲۰ تا ٢٩ شعبان) به نام دهه تکریم و غبارروبی مساجد نامگذاری شده و فلسفه آن آمادهکردن خانههای خدا برای حضور عبادتکنندگان و ورود به ماه مبارک رمضان است.