مدير پيامرسان ایرانی گپ با اشاره به خدمات این پيامرسان اظهار كرد: اطلاعات، خدمات، بازی و سرگرمی، چت دو نفره و ايجاد گروه، كسب درآمد، كيف پول همراه، ارسال و درخواست وجه و ارسال عكس و ويدئو از ويژگی های اين پيامرسان داخلی است.
وی تصريح كرد: اين پيامرسان تنها پروژهای است كه به صورت خصوصی اداره می شود و برخلاف ساير پيام رسانها، دارای طرح تجاری بوده و سياستش تجاری است.
مدير پيامرسان ایرانی گپ با اشاره به اينكه ما بايد برای پايداری كسب و كار تلاش كنيم، افزود: كل پيام رسانهای دنيا از سه روش حفاظت از اطلاعات كشور همانند پيامرسانهای بومی اروپا، جلوگيری از خروج اطلاعات و پرداخت هزينه از سوی كشورها و تجارت و خريد و فروش كسب درآمد می كنند.
وی اظهار كرد: امكاناتی در راستای ارتقای كسب و كار در پيام رسان گپ ايجاد شده است و جذب استارتاپها از اهداف و دغدغههای اصلی ماست، با جذب استارتاپها تعداد مشاغل به صورت سيستماتيك افزايش يافته و كسب و كار گسترش می يابد.
انجيدنی، به معضلات كسب و كار فضای مجازی و فراهم آمدن زمينه جرم و رشد بزهكاري در اين گونه فضاها اشاره كرد و گفت: انواع و اقسام كلاهبرداریهای ميليونی در فضاهای مجازی انجام می شود كه از هيچ طريقی قابل پيگيری و شناسایی نيست اما در پيامرسان گپ، تمام پرداختها قابل شناسايی و مشخص است و ما تنها به عنوان واسطه بين خريدار و فروشنده عمل می كنيم.
مدير پيامرسان ایرانی گپ در پایان خاطرنشان كرد: پيامرسانها تجميعكننده كسب و كارها هستند و كسب و كار راحتتر صورت می گيرد،كسانی برنده و موفق می شوند كه بستر كسب و كار را به صورت تجميع كالا و خدمات انجام دهند.