ابویی در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یزد، با اشاره به مشکلات در رابطه با ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: هر سازمانی اعم از تولیدی و خدماتی در شرایط حاضر باید مشتری مدار باشد تا بتواند با شناسایی نیازهای مشتری خود، در راستای توسعه هرچه بیشتر گام بردارد.
وی افزود: دانشجویان در دسته اول مشتریان دانشگاه و بخش خصوصی و یا دولتی و در دسته دوم نیز مشتریان ما هستند که باید در راستای تامین نیازهای آنها اقدام لازم صورت گیرد.
رئیس دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه یزد بیان کرد: یکی از مشکلات مهم ما عدم توجه به ارتباط با مشتریان بیرون از سازمان یا همان بخش خصوصی است، به گونهای که بتوانند از توانمندی استاد و دانشجو و فارغ التحصیلان استفاده کنند.
ابویی تصریح کرد: ما از طرفی فارغ التحصیلان بسیار خوب و از طرفی نیز نیازهای معطل ماندهای در محیط کار داریم، اما متاسفانه تابه حال نتوانستهایم از این پتانسیل برای رفع مشکلات ذکر شده استفاده کنیم.
وی در پایان گفت: ایجاد اعتماد بین صنعت و دانشگاه از جمله اهداف اصلی دفتر ارتباط با صنعت است و ما در تلاشیم تا با شناسایی فارغ التحصیلان و متخصصان وهمچنین بررسی نیازهای صنایع، آنها را به یکدیگر معرفی نماییم.