به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عدم توجه آییننامه ارتقاء اعضای هیئتهای علمی به تفکیک رشتهها با توجه به ماموریت دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، چالشهایی را برای اساتید دانشگاهی به ویژه اعضای هیئتعلمی حوزه علوم انسانی به وجود آورده است. به همین منظور به گفتگو با محمد حسن زاده عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس پرداختیم تا به بررسی مشکلات ایجاد شده برای این اساتید و ارائه راه حل برای اصلاح آییننامه ارتقاء اعضای هیئت علمی بپردازیم.
بیشتربخوانید
هدایتگری کمرنگ آییننامه ارتقای اساتید / ارزشیابی دانشجویان راه حل قطعی سنجش کیفیت تدریس نیست