به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، محمدرضا فتاحی صبح امروز در جلسه مشترک با مدیر و کارکنان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان داشت: برکسی پوشیده نیست که روابط عمومی ها برای سیستم مانند نورافکن عمل می کنند و مواردی را که نیاز است؛ اما دیده نمی شوند را معرفی می کنند.
وی ادامه داد: فعالان در عرصه روابط عمومی علاوه بر معرفی نقاط مثبت سازمان، باید نکات منفی را هم به منظور رسیدگی و پی گیری به مسوولان معرفی کنند.
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: اطلاع رسانی نباید در مسیر افراط و تفریط بیفتد؛ زیرا بزرگ نمایی یا سیاه نمایی های بی جا خطراتی هستند که منجر به از بین رفتن اعتماد مردم می شود.
فتاحی گفت: نکات و اخبار مفید و جذاب برای مردم باید برای اطلاع رسانی در اولویت قرار گیرد و علاوه بر در نظر داشتن سرعت در ارائه اخبار، کیفیت نیز مورد توجه قرار گرفته و این گونه نباشد که کیفیت فدای کمیت شود.
وی افزود: در مجموع طی سال های اخیر عملکرد روابط عمومی دانشگاه متحول شده و با توجه به اقدامات انجام شده ارزیابی خوب و بالاتری را از این مدیریت داریم که نشان دهنده تلاش تیمی کارکنان این مجموعه است که جای تقدیر دارد.
احمد رضازاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز با ارائه گزارش 9 ماهه اقدامات روابط عمومی گفت: در این مدیریت واحدهای سمعی و بصری، خبر، ارتباطات، تبلیغات و انتشارات و فیلم سازی فعالیت می کنند که هر کدام سعی در ارائه بهترین خدمات در حیطه وظایف خود دارند.
لازم به ذکر است، محمدخباز شیرازی، مدیر دفتر ریاست دانشگاه نیر در این جلسه حضور داشت و با فعالیت های تیر تا اسفند سال گذشته روابط عمومی دانشگاه آشنا شد./180ب2/