معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور سالمترین و سریعترین راه جهت پیگیری تقاضای ارباب رجوع در دانشگاه پیام نور است.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، حسن علیزاده، معاون مالی و اداری دانشگاه پیام نور گفت: در راستای سیاستهای ابلاغی ستاد ملی پیشگیری از کرونا و به منظور مقابله هرچه بیشتر با گسترش این بیماری، کارمندان (عضو علمی و اداری)، دانشجویان و ارباب رجوع جهت انجام امور اداری خود میتوانند درخواستهای خود را از طریق پیشخوان خدمت به آدرس http://pishkhan.pnu.ac.ir/ارسال نموده و از همان طریق میتوانند نتایج آن را دریافت نمایند.
وی ضمن برشمردن مزایا و قابلیتهای سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور گفت: این سامانه با هدف حذف و یا به حداقل رساندن عملیات پرهزینه ارسال نسخه کاغذی به سازمان، مراجعه حضوری ارباب رجوع برای ارسال و پیگیری نامه، حذف عملیات اسکن و ثبت نامه در سیستم مکاتبات اداری و همچنین امکان نظارت کامل برفرآیند ثبت نامه، براساس دسترسیهای متنوع کاربران دبیرخانه راه اندازی شده است.
وی ارسال پیامک به ارباب رجوع در صورت تغییر وضعیت پیگرد نامههای دریافتی و امکان ورود به سامانه از طریق شماره همراه و مشاهده وضعیت نامههای ارسالی برای ارباب رجوع را از دیگر شاخصهای این سامانه معرفی کرد.
لازم به ذکر است، جهت استفاده از این سامانه نیاز است از مرورگرهای Internet Explorer نسخه ۱۱، Firefox از نسخه ۵۲ به بعد، Chrome از نسخه ۴۹ به بعد، Safari نسخه ۱۱ به بعد، Opera از نسخه ۵۰ به بعد و Edge از نسخه ۱۶ به بعد برای نمایش بهینه استفاده نمائید. در صورتی که نسخه مرورگر پایینتر از موارد ذکر شده باشد ممکن در استفاده از برخی امکانات این سامانه مشکلاتی رخ دهد.
دانشجویان دانشگاه پیام نور کلیه اطلاعیههای مربوط به خدمات الکترونیکی این دانشگاه را از طریق پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir پیگیری کنند.