به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ در جلسات برگزار شده با مدیران و فعالان حوزه صنایع نرم و خلاق، یکی از مهمترین مسائل مطرح شده، چالشهای مرتبط با بازاریابی است. بسیاری از فعالان شرکتهای خلاق فعال دانشگاهی و یا جز نوآوران هستند و تجارب زیادی در بخش تجاری و بازاریایی ندارند.
بر این اساس ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، برای این شرکتها کلاس ها، وبینار و دورههای مختلف برگزار کرد.
همچنین مشاورانی از میان نخبگان برگزیده شدند تا به اعضای زیست بوم نوآوری صنایع نرم و خلاق مشاوره ارائه دهند.
برای تکمیل این فرایند حمایتی یک برنامه کامل برای تهیه «برنامه بازاریابی شرکتهای خلاق» تهیه شد.
در این برنامه هر شرکت خلاق به صورت خاص مورد بررسی قرار میگیرد و کمک میشود که این شرکت برای بازاریابی محصول و خدمات خوذ یک پلان دقیق بازاریابی تدوین کند و آن را گام به گام اجرا کند.
علاقهمندان برای اطلاع از حزئیات این خدمت میتوانند به سایت دبیرخانه زیست بوم شرکتهای خلاق و سامانه بیزسرویس به آدرس bizservicees.ir مراجعه کنند