دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب رتبهی سوم مسابقهی دانشجویی ایده ملت شدند.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه ایده ملت که از سوی بانک ملت و با موضوع تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برگزار شد، با معرفی سه تیم برتر از میان ۷۰ برنامه ارایه شده به کار خود پایان داد.
در مراسم اختتامیه این مسابقه سه تیم «دهه شصتیهای خلاق»، «بنچمارک» و«شریف مارکترز» به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب و جایزه نقدی ۲۴، ۱۵ و ۹ میلیون تومانی خود را در قالب چک جام بانک ملت دریافت کردند.
در این مسابقهی دانشجویی ۱۸۰ تیم ۳ نفره و در مجموع ۵۴۰ نفر دانشجو از سراسر کشور برای شرکت در مسابقه اعلام آمادگی کردند که نهایتاً پس از برگزاری کارگاههای آموزشی، ۷۰ طرح تبلیغاتی به دبیرخانه مسابقه ارسال شد و به دلیل رقابت فشرده و کیفیت بالای طرحها به جای ۱۰ طرح، ۱۳ طرح به مرحله نهایی راه یافت و تیم داوری متشکل از مدیران بانک ملت و اساتید دانشگاه تهران طی دو روز پس از ارزیابی ۱۳ تیم برتر، سه تیم اول تا سوم را معرفی کردند.
مسابقه ایده ملت مسابقهای دانشجویی برای تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی بانک ملت بود که با هدف ایجاد یک پایگاه برای نوآوری باز با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در بازه زمانی خرداد تا پایان شهریور ۹۷ برگزار شد.
بر این اساس، دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در قالب تیمهای سه نفره به ارایه ایدههای خود در تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی ۹ محصول و خدمت بانک ملت پرداختند.
محمدحسین شاهمرادی، پوریا شاهمیری و مهدی جلالی، دانشجویان مقطع دانشکدهی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف بودند که با ارایهی محصول خود با عنوان «باشگاه مشتریان» موفق به کسب رتبهی سوم و جایزهی ۹ میلیون تومانی این رقابت دانشجویی شدند.