به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عابدی دبیر علمی المپیاد دانشجویی علوم پزشکی در اختتامیه شانزدهمین المپياد علمی دانشجویان علوم پزشکی گفت: تجربه بزرگی در ۱۴ دوره داریم که نگاه ارزیابی علمی داشت و برای تبدیل این نگاه به فرایند بزرگ نیازمند شناسایی آنها بودیم.
وی در ادامه گفت: ارزش صداقت عدالت و مشارکت را محقق کردیم.
عابدی با اشاره به حوزههای المپیاد دانشحوبی گفت: استدلال بالینی کارآفرینی و کسب و مار فناورانه آموزش پزشکی مدیریت نظام و سلامت و هنر سلامت از جمله حیطه های المپیاد دانشجویی بود.
عابدی دبیر علمی المپیاد دانشجویی علوم پزشکی در اختتامیه شانزدهمین المپياد علمی دانشجویان علوم پزشکی گفت: تجربه بزرگی در ۱۴ دوره داریم که نگاه ارزیابی علمی داشت و برای تبدیل این نگاه به فرایند بزرگ نیازمند شناسایی آنها بودیم.
وی در ادامه گفت: ارزش صداقت عدالت و مشارکت را محقق کردیم.
عابدی با اشاره به حوزههای المپیاد دانشحوبی گفت: استدلال بالینی کارآفرینی و کسب و مار فناورانه آموزش پزشکی مدیریت نظام و سلامت و هنر سلامت از جمله حیطه های المپیاد دانشجویی بود.
به گفته دبیر علمی المپیاد دانشجویان علوم پزشکی استفاده از نخبگان در راستای نظام سلامت، توجه به دانشجویی در قالب تیم و خارج شدن از نگاه انفرادی، توجه به مهارتهای نرم دانشجویی المپیادی از جمله ویژگی های المپیاد امسال بود.
حضور دانشجویان حوزه وزارت علوم و برگزاری نمایشگاه فناورانه از تمایزهای این دوره المپیاد نسبت به سال گذشته است.