به گزارش "خبرگزاری دانشجو" ، سید امیر رضا حسینی نژاد، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد شاهرود گفت: میز بر خط امکانی جدید است که بر روی سایت دانشگاه افزوده شده است و گامی در جهت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به شکل کاملا برخط است.
وی افزود: نحوه کار این امکان جدید به این شکل است که افراد میتوانند در زمانهای تعیین شده با مسئول مربوطه به شکل پرسش و پاسخ و به صورت برخط تماس برقرار کنند.
حسینی نژاد خاطرنشان کرد: مراجعین به سایت دانشگاه میوانند در ساعاتی که برای این منظور برای کارشناس مربوطه جهت پاسخگویی به سوالات در آینده مشخص خواهد شد، پاسخهای خود را از هر جایی که باشند دریافت دارند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد شاهرود اظهار داشت : بزودی ساعات حضور کارشناسان هر حوزه برای پاسخگویی در سایت دانشگاه اطلاع رسانی میشود، ضمن اینکه مراجعین میتوانند در ساعاتی که میز برخط به شکل آفلاین هم میباشد مطالب خود را بگذارند تا در اسرع وقت به ایمیل آنها پاسخ لازم داده شود .
وی گفت: میز خدمت رسانی برخط برای اولین بار در بین دانشگاههای آزاد اسلامی در این دانشگاه راه اندازی شده است و این مهم در راستای فازهای بهینهسازی سایت جدید دانشگاه می باشد که از قبل وعده داده شده بود .